نقد و بررسی هدفون بی سیم آنر مدل Magic Earbuds

شرکت «آنر» که مدتی بود وارد دنیای لوازم جانبی شده بود، به تازگی هدفون خود را با نام «ایرباد جادویی» عرضه کرده است. این محصول نوعی هدفون بی سیم واقعی به حساب می آید که هر گونه سیم اتصال از آن جدا شده است. Magic Earbuds در واقع از دو هدفون و یک کیف شارژ تشکیل شده است. ابعاد کوچک این محصول به کاربر این امکان را می دهد که این هدفون را در جیب خود قرار داده و همیشه آن را با خود حمل کند. این هدست از طریق بلوتوث به موبایل یا تبلت شما متصل می شود. برای این کار کافی است گوشی را از محفظه شارژ خارج کرده و به آن فرصت لازم برای اتصال به گوشی را بدهید. در بالای هر گوشی یک نشانگر LED وجود دارد که وضعیت اتصال گوشی با دستگاه را نشان می دهد. Honor برای این محصول از درایورهای 10 میلی متری استفاده می کند. این هدفون از فناوری کاهش نویز هدفون و میکروفون بهره می برد و صدای شفافی را در گوش کاربران ارائه می کند. Earbuds جادویی دارای سه نوک گوش سیلیکونی در اندازه های مختلف است تا کاربر با اندازه هدفون احساس راحتی کند.

بدنه اصلی هدفون بی سیم Magic Earbuds به شکل سکه ای طراحی شده است که به خوبی در گوش شما قرار می گیرد و بنابراین تجربه شنیداری فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند. این هدفون دارای 4 سری سیلیکونی در سایزهای مختلف می باشد تا بتوانید با توجه به اندازه حفره گوش خود بهترین تجربه را در استفاده از این محصول متفاوت هواوی داشته باشید.

همزمان که میکروفون رو به بیرون به طور فعال صداهای مزاحم خارجی را خنثی می کند، میکروفون رو به داخل صداهای مزاحم و نویز باقیمانده را تشخیص داده و آنها را به عنوان مانع دوم حذف می کند. Earbuds جادویی عملکرد بسیار خوبی در حذف نویز دارند و به لطف فناوری پیشرفته صدایی صاف و شفاف ارائه می دهند.

با کاهش سطح نویز به کمتر از 32DB، Earbuds جادویی صدای عالی را از هر نظر به گوش شما می‌رساند. با استفاده از این محصول به موسیقی دلپذیر، جلوه های صوتی فیلم های دیدنی و صدای شفاف کسانی که دوستشان دارید گوش دهید.

Magic Earbuds دارای دو میکروفون خارجی است که با دقت صدای شما را از میان صداهای مزاحم محیط تشخیص می دهد، در حالی که میکروفون رو به داخل این هدفون صداهای آزاردهنده را در گوش شما می گیرد تا در نهایت صدای شما تا حد امکان به گوش دنیا برسد. – وضعیت روشن مهم نیست که چقدر سر و صدا بلند باشد، صدای شما واضح و روان به هدف خود می رسد.

به لطف وجود یک دیافراگم بسیار حساس که وظیفه آن فیلتر کردن صدای ورودی و درایورهای دینامیکی بزرگ 10 میلی متری است که به صداها قدرت می دهند، هدفون جادویی تضمین می کند که هر نت به وضوح به گوش شما برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم آنر مدل Magic Earbuds" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم آنر مدل Magic Earbuds"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه