نقد و بررسی هدفون بلوتوثی ناتینگ مدل Ear Stick

طرح گیره گوش هیچی

طراحی این دستگاه واقعا عجیب است. بدنه کیس تمام شیشه است و شکل استوانه ای دارد. همانطور که می دانید، محصولات Nutting به طور مشهور خالی هستند. این هندزفری نیز شامل این قانون می شود. بدنه هندزفری کاملا شفاف است و محتویات داخل هندزفری و همچنین قاب شارژ را به وضوح مشاهده می کنید. برای برداشتن گوشی ها از روی قاب باید قسمت پایین قاب را بچرخانید تا قسمت خالی بدنه کیس روی هندزفری بیفتد و سپس با دست آن ها را بردارید.

کیفیت صدا گیره گوش هیچی

در این هندزفری هیچ پشتیبانی صوتی فضایی و صوتی وجود ندارد. اما راه های زیادی برای دوست داشتن این هندزفری وجود دارد. هنگامی که می خواهید به موسیقی گوش دهید، می توانید از چندین حالت موسیقی استفاده کنید. با توجه به فرم خارجی هدفون شما باس شنود خیلی قدرتمندی نیستید و صدای متوسط ​​هندزفری واقعا فوق العاده و شگفت انگیز است و در صداهای با فرکانس بالا کیفیت موزیک عالی و وجود دارد. یک جدایی شگفت انگیز از صدا است.

باتری گیره گوش هیچی

هر کدام از این هندزفری ها در 4 ساعت و نیم شارژ می شوند که عملکردی نسبتاً متوسط ​​است و در مجموع با اضافه شدن یک کیف شارژ به روند استفاده شما، زمان شارژ هندزفری به 25 ساعت افزایش می یابد. . پس از خالی کردن ظرفیت باتری کیس می توانید از پورت استفاده کنید نوع C آن را به شارژر وصل کنید. فرآیند شارژ حدود 2 ساعت طول می کشد.

توانایی صحبت کردن گیره گوش هیچی

کیفیت میکروفون های این هندزفری عالی است و در رقابت می تواند بهتر از میکروفون اپل ایرپاد باشد. هنگام تست میکروفون در یک محیط شلوغ، توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و این باعث بهتر شدن آن در مقایسه با هندزفری اپل شد. علاوه بر میکروفون مکالمه، هر کدام از هندزفری ها دارای یک میکروفون حذف نویز هستند که به میکروفون مکالمه در حین مکالمه کمک می کند و می تواند صداها و فرکانس های مزاحم را از میکروفون حذف کند و در نهایت صدای بسیار واضحی را در حین گوشی به گوش کاربر برساند. زنگ زدن.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بلوتوثی ناتینگ مدل Ear Stick" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بلوتوثی ناتینگ مدل Ear Stick"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه