نقد و بررسی هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition

این هدفون به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید آن را در گوش خود قرار دهید و به محض انجام این کار متوجه خواهید شد که تا حدودی از صداهای اضافی اطراف تان کاسته شده و می توانید گوش کنید و لذت ببرید. موسیقی با تمرکز بیشتر شیائومی هدفون را به شکلی شبیه گوش گربه طراحی کرده است، برای این منظور قسمت بالای هندزفری نرم است که به خوبی شکل گوش را گرفته و در آن باقی می ماند. شیائومی ردمی بادز 3 از دو گوشی هندزفری کاملا بی سیم و یک قاب و نگهدارنده شارژ تشکیل شده است. قطر درایور این هندزفری برابر با 6 میلی متر است که بهتر است در گوش بماند. Xiaomi Buds 3 Youth از استاندارد IP54 نیز بهره می برد که می توانید برای استفاده بسیار بهتر از گوشی به آن توجه کنید. وزن این هندزفری 4.9 گرم است و وزن قاب شارژ به 36 گرم خواهد رسید. این هندزفری دارای قابلیت ENC است که به این معنی است که مشکلات کمتری در تماس های تلفنی خود خواهید داشت. فناوری ENC به شناسایی و کاهش صداهای اضافی اطراف شما کمک می کند. باتری مدل Redmi Buds 3 Youth Edition ظرفیتی دارد که حدود 5 ساعت آن را برای استفاده آماده نگه می دارد. اگر ظرفیت کیس شارژ را در نظر بگیریم، عملکرد هندزفری به 18 ساعت می رسد. البته تمامی اعداد ذکر شده بر اساس شرایط آزمایشگاهی است که هندزفری توسط خود شرکت تست می شود. بنابراین، این اعداد ممکن است در شرایط عادی و در طول استفاده متفاوت باشند. هندزفری Xiaomi Redmi Buds 3 Youth Edition دارای بلوتوث نسخه 5.2 است و تفاوت اصلی آن با نسخه های قبلی را می توان در چیپ بلوتوث مدرن و به روزتر مشاهده کرد. با استفاده از این هندزفری می توانید تا فاصله ده متری (بدون هیچ گونه مانعی از منبع صدا) گوش دهید.

Redmi Buds 3 Youth Edition طراحی جمع و جور و وزن سبکی دارد. این هندزفری به طور کامل در گوش طراحی شده و دارای گواهی IP54 می باشد. بلوتوث 5.2، درایور 6 میلی متری، حذف نویز دیجیتال و 18 ساعت شارژ باتری از ویژگی های مهم این محصول است.

هندزفری Redmi Buds 3 Youth Edition به طور کامل در گوش طراحی شده است و هیچ دسته یا قسمت اضافی در طراحی آن دیده نمی شود. این هندزفری با رنگ تمام مشکی و طراحی مدرن خود گزینه ای جذاب و مقرون به صرفه است که امکانات خوبی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

ابعاد هندزفری 24.5 در 16.7 در 24.6 میلی متر و وزن آن حدود 4.2 گرم است. در مجموع، ما با یک هندزفری جمع و جور و سبک روبرو هستیم که امکان استفاده طولانی مدت و بدون هیچ گونه ناراحتی را فراهم می کند. همچنین بدنه هندزفری برای جلوگیری از ورود آب و گرد و غبار به قسمت های داخلی طراحی شده است. در این زمینه هندزفری تاییدیه IP54 را دریافت کرده است.

قسمت بیرونی بدنه هندزفری دارای لبه سیلیکونی است که به ثابت نگه داشتن هندزفری در گوش کمک می کند. به این ترتیب خروج هندزفری از گوش هنگام حرکت یا تمرین ورزشی به حداقل می رسد. کیس شارژ هندزفری دارای طراحی ساده ای است که به طراحی کپسولی معروف است. ابعاد جعبه 60*46*23.7 میلی متر و وزن آن 36 گرم می باشد.

هندزفری Redmi Buds 3 Youth Edition از ماژول بلوتوث داخلی استفاده می کند و از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. این هندزفری به کاربر اجازه می دهد تا حداکثر تا فاصله 10 متری با گوشی های هوشمند اندروید و آیفون ارتباط برقرار کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه