نقد و بررسی هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 720 BT

هدفون بلوتوث JBL TUNE 720BT

JBL Tune 720BT 220 گرم وزن دارد که برای راحتی طولانی مدت کمتر از وزن متوسط ​​هدفون است که بسیار عالی است. JBL در هدفون جدید خود قابلیت حمل آسان را در نظر گرفته است.

هدفون دارای پدهای بزرگی است که دور تمام گوش شما قرار می گیرد. این طرح به دلیل افزایش عایق صدا و اینکه صدا به اطرافیان شما نشت نمی کند، محبوبیت دارد، JBL Tune 720BT دارای بلندگوهای استریو است، دستگاه هایی با بلندگوهای استریو صدا را از هر دو طرف، چپ و راست و غنی تر تولید می کنند. صدا و تجربه آنها گوش دادن بهتری ایجاد می کنند.

کیفیت صدا و کاهش نویز

حذف غیرفعال نویز در این هدفون نیز وجود دارد که به دلیل طراحی هدفون از نوع ear cup از صدای محیط جلوگیری می کند. این ویژگی باعث می شود که صدا داخل آن بماند، به طوری که هم مخاطبی که از هدفون استفاده می کند صدای محیط را کمتر می شنود و هم اطرافیان آن را درک نمی کنند.

عملکرد باتری

اگر از هدفون به صورت بی سیم استفاده می کنید، این هدفون می تواند تا ۷۶ ساعت عمر باتری داشته باشد. شارژ کامل باتری JBL Tune 720BT حدود 2 ساعت طول می کشد. همچنین توصیه می شود قبل از استفاده از هدست برای اولین بار یا زمانی که هدست برای مدت طولانی استفاده نشده است، باتری را به طور کامل شارژ کنید. علاوه بر این تنها با 5 دقیقه شارژ می توانید به مدت 3 ساعت از هدفون استفاده کنید. این قابلیت شارژ سریع بسیار مفید است.

JBL Tune 720BT دارای نشانگر میزان باتری است، نشانگر باتری روی این دستگاه وجود دارد که میزان شارژ باقی مانده را نشان می دهد. توان باتری یا ظرفیت باتری نشان دهنده میزان انرژی الکتریکی است که باتری می تواند ذخیره کند. ظرفیت باتری این هدفون 500 میلی آمپر ساعت است.

نرم افزار تخصصی

تجربه گوش دادن خود را با نرم افزار JBL Headphones سفارشی کنید. شما می توانید این نرم افزار را بر روی گوشی موبایل اندروید و iOS خود دانلود کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین دارای ویژگی اکولایزر است که می توانید از آن برای شخصی سازی صدا استفاده کنید.

اتصالات

JBL Tune 720BT را می توان به صورت بی سیم استفاده کرد، دستگاه های بی سیم به کاربران آزادی حرکت بیشتری می دهند. بلوتوث یک استاندارد فناوری بی سیم است که از امواج رادیویی با طول موج کوتاه و فرکانس فوق العاده بالا برای انتقال داده ها بین دستگاه های مجاور استفاده می کند. JBL Tune 720BT دارای بلوتوث نسخه 5.3 است.

JBL Tune 720BT از پورت USB Type-C، کانکتور انتقال استاندارد و شارژ دستگاه با سرعت بالا پشتیبانی می کند. JBL Tune 720BT همچنین از AAC پشتیبانی می کند، کدک مورد استفاده برای صدای بلوتوث که از صدای 24 بیتی با سرعت 250 کیلوبیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. از آنجایی که از مدل سازی روان آکوستیک استفاده می کند، می تواند نتایج بهتری نسبت به کدک های دیگر با همان بیت ریت ارائه دهد.

بلوتوث یک استاندارد فناوری بی سیم کوتاه برد است که برای تبادل داده بین دستگاه های ثابت و موبایل در فواصل کوتاه استفاده می شود. JBL Tune 720BT می تواند از طریق بلوتوث یا مادون قرمز به دستگاه دیگری تا فاصله 10 متری متصل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 720 BT" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 720 BT"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه