نقد و بررسی هدفون انکر مدل Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro

نقد و بررسی هدفون Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro

یکی از محبوب ترین انواع هدفون هندزفری در بین مردم هدفون های بی سیم واقعی (True Wireless) می باشد که شرکت معروف Anker محصولات با کیفیتی در این زمینه تولید می کند. هدفون Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro یکی از محصولات Anker با قابلیت استفاده از دو گوشی می باشد. این محصول عملکرد بسیار خوبی برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه دارد به طوری که می تواند رضایت هر کاربری را جلب کند.

قیمت هدفون بلوتوث Anker air 2 pro

قیمت هدفون بلوتوث Anker air 2 pro در بازار بین 2300 تا 3500 متغیر است که با توجه به امکاناتی که این هدفون در اختیار شما قرار می دهد قیمت بسیار مناسبی است (در ادامه به بررسی کامل آنها می پردازیم).

کیفیت صدای متفاوت در هدفون بلوتوث Anker Air 2 pro

یکی از جذاب ترین ویژگی های این مدل هدفون بلوتوثی Anker Bass عالی و تفکیک صدای قوی آن است که لذت گوش دادن به موسیقی را دوچندان کرده و حس متفاوتی را به شما القا می کند. این هدفون با قابلیت حذف نویز حرفه ای بدون شک می باشد AirPods Pro برابر است و حتی برخی از بررسی ها می گویند که عملکرد بهتری دارد. حذف نویز این هدفون صدای محیط را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در هنگام مکالمه و گوش دادن به موسیقی تاثیر زیادی دارد.

****** پیشنهاد: برای مشاهده و مقایسه سایر محصولات می توانید به لیست هدفون و هدفون برندهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دیجی کد را با قیمت های باورنکردنی بررسی کنید.

کیفیت تماس در هدفون Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro

کیفیت صدا در هنگام مکالمه با هدفون Anker Soundcore Liberty air 2 pro بسیار واضح است و صدای محیط را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. هر کدام از هدفون های بلوتوث Anker دارای 3 میکروفون هستند، بنابراین وضوح خوبی را در کیفیت صدا و تماس مشاهده می کنیم.

باتری برای هدفون Anker Air 2 pro

باتری هدفون Anker Air 2 pro از لیتیوم یونی ساخته شده است و بسته به اینکه عملکرد حذف نویز خاموش یا روشن باشد، گزینه های شارژ مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • اگر عملکرد حذف نویز فعال باشد، در حدود 3 تا 4 ساعت شارژ می شود.
  • اگر عملکرد حذف نویز هوا 2 پرو غیر فعال باشد، حدود 7 تا 8 ساعت قابل استفاده خواهد بود.
  • اگر از کیف شارژ هدفون Anker استفاده کنید، حدود 26 ساعت شارژ نگه می دارد.
  • در صورت استفاده معمولی باید قاب گوشی انکر را بعد از دو روز شارژ کنید.
  • اگر زیاد و مداوم از هدفون استفاده می کنید، باید هر روز کیس را به طور کامل شارژ کنید.

این هدفون یک ویژگی بسیار مهم دارد که آن شارژ سریع است. با توجه به این ویژگی، کافی است قاب Air 2 pro را در 15 دقیقه شارژ کنید و حدود 3 تا 4 ساعت از هدفون استفاده کنید. این مشکل یکی از نقاط قوت هدفون Anker air 2 pro است.

نکته قابل توجه دیگر در مورد این قاب هدفون این است که می توان آن را به صورت بی سیم و بدون نیاز به کابل شارژ کرد.

اتصالات هدفون Anker

این دستگاه از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به راحتی با انواع گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید یا آیفون ارتباط برقرار می کند و مسافتی حدود 10 تا 15 متر را بدون مانع طی می کند که یکی از مزیت های این محصول است.

برنامه Soundcore و سفارشی سازی air 2 pro

یکی از اپلیکیشن های مناسب برای هدفون Anker air 2 pro. برنامه Soundcore با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می توانید از هدفون انکر نهایت استفاده را ببرید.

ویژگی های برنامه Soundcore:

  • نمایش شارژ هر گوشی به صورت جداگانه.
  • امکان سفارشی سازی پاسخ هندزفری به ضربه های مختلف روی آن.
  • اجرای اکولایزرهای مختلف برای موسیقی مانند: پاپ، راک، درام، هیپ هاپ و جاز.

برنامه های کاربردی هدست بلوتوث Anker air 2 pro

از جمله موارد استفاده این محصول:

– مکالمه: با قابلیت حذف نویز هدست بلوتوث Air 2 pro، کیفیت صدای بی نظیر و تفکیک صدای عالی، تجربه مکالمه متفاوتی خواهید داشت.
– ورزش و موسیقی: به لطف بیس قوی این هدفون در هنگام گوش دادن به موسیقی و وجود 7 سری ایرفون در سایزهای مختلف که باعث می شود این هدفون بدون لیز خوردن در گوش قرار بگیرد، می توانید به راحتی و بدون استرس به انجام ورزش بپردازید. انداختن هدفون
– رانندگی: به لطف قابلیت تنظیم و لمسی بودن این هدفون، می توانید به راحتی و بدون خطر و حواس پرتی در حین رانندگی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون انکر مدل Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون انکر مدل Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه