نقد و بررسی هدست مخصوص بازی جی بی ال مدل Tour One

هدست گیمینگ JBL Tour One یک هدست گیمینگ حرفه ای از برند معتبر JBL می باشد که دارای عملکرد ویژه حذف نویز می باشد و زمانی که از این هدست در خارج از منزل یا در محیط های شلوغ و پر سر و صدا استفاده می کنید فقط صدای مخاطبان پخش می شود. شنیده می شود شما می توانید خودتان را بشنوید و صدای موسیقی خود را با صدای اطراف تنظیم کنید. این هدفون بحث برانگیز از درایورهای 40 میلی متری و فرکانس 40 کیلوهرتز (در حالت پسیو) پشتیبانی می کند که کیفیت صدای بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و همیشه بهترین صدا را خواهید شنید و شگفت زده خواهید شد. همچنین این دستگاه مجهز به 4 میکروفون روی گوشی است تا کیفیت تماس بهتری را به شما ارائه دهد. هدست بازی JBL Tour One دارای عمر باتری 50 ساعت در هنگام گوش دادن به موسیقی و 25 ساعت در هنگام بازی است.

  • فناوری حذف نویز فعال
  • عملکرد صدای JBL Pro، گواهی Hi-Res
  • درایور دینامیک 40 میلی متری
  • فناوری 4 میکروفون برای افزایش دقت و وضوح تماس های صوتی
  • آگاهی زیست محیطی و TalkThru
  • قابلیت اتصال به دو صورت بی سیم و سیمی
  • یک برنامه خاص وجود دارد
  • تا 50 ساعت پخش مداوم موسیقی
  • قابلیت کنترل صدا بدون دست
  • دارای دستیار گوگل و آمازون الکسا است
  • 50 ساعت عمر باتری قوی

با صدای باورنکردنی JBL Pro Sound می توانید محیط خود را کنترل کرده و فعالیت های خود را فعال کنید. این هدفون در مقایسه با رقبای خود دارای رابط بصری هوشمند، عملکرد برتر و طراحی زیبا است. همانطور که گفته شد، هدفون JBL Tour One یک حذف نویز تطبیقی ​​واقعی است، بنابراین می توانید روی کار خود تمرکز کنید یا خود را در دنیای موسیقی غرق کنید. تنها با فشردن یک دکمه، قابلیت محیط هوشمند را فعال کنید و صدا را با محیط اطراف خود تنظیم کنید و حتی در محیط های با صدای بلند یا باد با کیفیت تماس بگیرید. گواهینامه صوتی Hi-Res، پشتیبانی از فرکانس‌های تا 40 کیلوهرتز و 50 ساعت پخش مداوم موسیقی، بهترین تجربه شنیداری را در طول روز تضمین می‌کند. با نصب برنامه رایگان JBL True Adaptive Noise Cancellation که در Tour One استفاده شده است، بیشترین بهره را از ویژگی های JBL Tour One ببرید. همچنین با چهار میکروفون، Tour One نه تنها حذف نویز منحصر به فرد را ارائه می دهد، بلکه صدای ارسالی در هر شرایطی از کیفیت بالایی برخوردار است.

همانطور که گفته شد، عمر باتری با بلوتوث و حذف نویز فعال تقریباً 25 ساعت و تنها با بلوتوث تقریباً 50 ساعت است. اما داستان زمانی جالب می شود که به لطف فناوری شارژ سریع، تنها 10 دقیقه زمان شارژ (از طریق USB-C) برای دو ساعت پخش مداوم محتوای صوتی کافی است. یکی از ویژگی های جالب، حالت صوتی هوشمند جدید هدفون JBL است که به شما امکان می دهد اتصال بلوتوث را برای گوش دادن به محتوای صوتی در حالت عادی بهینه سازی کنید، کیفیت پخش را در حالت موسیقی یا حالت فیلم افزایش دهید تا صدای کم را ایجاد کنید. به تاخیر انداختن و همگام سازی پخش محتوای صوتی و تصویری. با استفاده از دکمه اختصاصی Smart Switch روی هدفون می توانید بین تنظیمات مختلف جابجا شوید.

فناوری حذف نویز فعال

آیا تا به حال برای ایجاد منظره صوتی شخصی خود تلاش کرده اید؟ با حذف نویز فعال JBL Tour One (Active Noise Cancelling) محیط ایده آل خود را ایجاد کنید. با این هدفون شگفت انگیز در موسیقی غوطه ور شوید، صداهای ناخواسته را مسدود کنید و روی محتوای صوتی خود تمرکز کنید، می توانید در هر زمان و هر مکان به موسیقی گوش دهید اگر تصمیم به پیاده روی دارید، سطح کاهش نویز نیز با تغییر قابل تنظیم است. محیط زیست

JBL Pro Sound با گواهینامه Hi-Res

به لطف درایورهای دینامیک 40 میلی متری، آنها همیشه صدای شگفت انگیزی دارند، از باس عمیق و کم عمق گرفته تا نت های هیجان انگیز در موسیقی در حال پخش. هدفون JBL Tour One صدایی با کیفیت بالا دارد و فرکانس‌هایی تا 40 کیلوهرتز را به لطف گواهی High-Res پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که موسیقی مورد علاقه شما همیشه با بهترین کیفیت پخش می‌شود.

فناوری 4 میکروفون برای تماس های صوتی دقیق و واضح

با خرید هدفون صدای خود را تقویت کنید و صدای محیط را از بین ببرید. JBL Tour One به 4 میکروفون در فنجان خود مجهز شده است تا کیفیت تماس خوب را تضمین کند. 2 میکروفون سازگار تولید صدای واضح و دقیق را تضمین می کند. فناوری لغو اکو آکوستیک هرگونه نویز را مسدود می کند و نویز محیط را حذف می کند. با استفاده از این ویژگی ها در هر تماس صوتی که برقرار می کنید، لذت مکالمه رو در رو را تجربه خواهید کرد.

عملکرد Smart Ambient

در حالی که با ویژگی Smart Ambient از موسیقی خود لذت می برید، می توانید از صداهای جهان اطراف خود آگاه شوید. یا بدون نیاز به توقف موقت آهنگ با استفاده از TalkThru، به سرعت وارد مکالمه با یک دوست یا همکار شوید. این ویژگی ها را با فشار یک دکمه کنترل کنید و از طریق برنامه JBL همراه آن ها را تنظیم کنید.

نرم افزار تخصصی

JBL Tour One یک برنامه ویژه به نام My JBL Headphones دارد که می تواند به شما کمک کند دنیایی ایده آل در اطراف خود بسازید تا بتوانید به طور کامل بر روی وظایف خود تمرکز کنید. آیا به فضای ساکت تری نیاز دارید؟ با فعال کردن عملکرد SilentNow، حذف نویز فعال روشن می‌شود، اما موسیقی پخش نمی‌شود و در نتیجه حبابی آرام و آرام در اطراف شما ایجاد می‌شود. همچنین این ویژگی به شما در صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کند. عملکرد خاموش شدن خودکار هدفون را پس از زمان تعیین شده با تنظیم زمان خاموش می کند. با قابلیت زنگ هشدار من، می توانید از هدفون برای بیدار کردن شما پس از مدت زمان تعیین شده و همچنین تنظیم صدای زنگ استفاده کنید. همچنین می توانید تنظیم کنید که وقتی هدفون خود را از تلفن همراه یا تلویزیون جدا می کنید، پخش صدا یا تصویر متوقف شود.

50 ساعت عمر باتری قوی

با فعال کردن فناوری حذف نویز فعال، هدفون JBL Tour One شما تا 25 ساعت پخش مداوم، فقط بیش از یک روز کامل را تضمین می کند. همچنین اگر از هدفون فقط از طریق بلوتوث استفاده کنید و هیچ ویژگی فعال دیگری نداشته باشید، هدفون محتوای صوتی شما را تا 50 ساعت به طور مداوم پخش می کند که بسیار عالی است.

کنترل صدای هندزفری

دستیار صوتی خود را تنها با یک لمس یا یک کلمه کلیدی از پیش تعیین شده برای دسترسی آسان به دنیای دیجیتال خود فعال کنید. با تضمین فناوری Clear Voice Call، دستورات شما به وضوح و دقیق به هدست منتقل می شود. فرمان صوتی این هدفون با چندین زبان زنده دنیا سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدست مخصوص بازی جی بی ال مدل Tour One" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدست مخصوص بازی جی بی ال مدل Tour One"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه