نقد و بررسی هدست مخصوص بازی جی بی ال مدل Quantum One

هدست گیمینگ سیمی JBL Quantum ONE یکی از سری محصولات تولید شده توسط شرکت JBL است که به عنوان هدست گیمینگ به بازار عرضه شده است. این دستگاه به شما امکان می دهد صدای سه بعدی حرفه ای را روی رایانه خود قرار دهید. الگوریتم های کالیبراسیون سفارشی، سنسور ردیابی و میکروفون حرفه ای که منحصراً برای JBL Quantum One طراحی شده است. این هدفون به DTS Headphone X نسخه دو نیز مجهز شده است. علاوه بر این استاندارد Hi-Res در این محصول بالاترین کیفیت را تضمین می کند و شما را در مرکز بازی قرار می دهد. هدفون JBL Quantum ONE صدایی پیشرفته و همچنین صدای فراگیر JBL QuantumSPHERE 360 با حذف فعال نویز که برای بازی تنظیم شده است به شما می دهد. این هدفون JBL برای موقعیت یابی دقیق صدا و صدای فراگیر از طریق درایورهای 50 میلی متری دارای گواهی Hi-Res طراحی شده است. هدست بازی JBL همچنین یک میکروفون جداشدنی و ویژگی‌های فوکوس صوتی، تعاملات چند نفره، عملکرد بی‌صدا و چت دارای گواهی DISCORD را ارائه می‌دهد. این هدفون دارای طراحی سبک و راحت است و در عین حال به کاربر اجازه می دهد تا گزینه های پروفایل را شخصی سازی کند. هدفون JBL Quantum ONE یک دستگاه قدرتمند و کارآمد در مقایسه با محصولات هم رده است و می تواند واقعیت مجازی صدا را در رایانه شما ایجاد کند. سیستم حذف نویز فعال که برای محیط های بازی طراحی شده است، نویز ناخواسته پس زمینه را حذف می کند. بنابراین شما می توانید به طور کامل بدون هیچ حواس پرتی درگیر بازی باشید. در این هدفون از نوعی فناوری لغو اکو استفاده شده است. این فناوری به شما کمک می کند صدایی کاملاً یکنواخت و بدون پژواک را برای مخاطبان خود ارسال کنید، در حالی که از میکروفون خارجی تعبیه شده در هدست استفاده می کنید. همچنین می توانید میکروفون هدست را تنظیم یا بی صدا کنید. این میکروفون یک دکمه اختصاصی نیز دارد که با استفاده از آن می توانید میکروفون را به صورت خودکار بی صدا کنید. با استفاده از این هدست می توانید در طول بازی های خود در Discord نیز چت کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا صدا را در لحظه تنظیم کنید.

  • صدای جذاب و شفاف JBL با درایورهای 50 میلی متری با کیفیت
  • قابلیت صدای فضایی JBL QuantumSPHERE 360
  • دارای گواهی Hi-Res برای دریافت فرکانس از 20H تا 40KH
  • سیستمی برای حذف صداهای اضافی از محیط وجود دارد
  • وجود ال ای دی های جذاب و قابل تغییر روی گوشی ها (RGB)
  • پشتیبانی از Ambient Aware و Roundabout
  • میکروفون جداشدنی با عملکرد فوکوس صوتی و گواهی Discord
  • طراحی سبک و راحت با وزن 369 گرم
  • سفارشی سازی از طریق نرم افزار JBL Quantum Engine
  • می تواند به تمام پلتفرم های رایانه شخصی متصل شود. پلی استیشن. ایکس باکس و…
  • اتصال از طریق ورودی USB Type-C و جک 3.5 میلی متری (AUX)

هدفون JBL Quantum ONE صدایی پیشرفته و همچنین صدای فراگیر JBL QuantumSPHERE 360 با حذف فعال نویز که برای بازی تنظیم شده است به شما می دهد. این هدفون JBL برای موقعیت یابی دقیق صدا و صدای فراگیر از طریق درایورهای 50 میلی متری دارای گواهی Hi-Res طراحی شده است.

هدست بازی JBL همچنین یک میکروفون جداشدنی و ویژگی‌های فوکوس صوتی، تعاملات چند نفره، عملکرد بی‌صدا و چت دارای گواهی DISCORD را ارائه می‌دهد.

این هدفون دارای طراحی سبک و راحت است و در عین حال به کاربر اجازه می دهد تا گزینه های پروفایل را شخصی سازی کند. هدفون JBL Quantum ONE یک دستگاه قدرتمند و کارآمد در مقایسه با محصولات هم رده است و می تواند واقعیت مجازی صدا را در رایانه شما ایجاد کند.

سیستم حذف نویز فعال که برای محیط های بازی طراحی شده است، نویزهای ناخواسته پس زمینه را حذف می کند. بنابراین می توانید به طور کامل بدون هیچ گونه حواس پرتی درگیر بازی باشید. در این هدفون از نوعی فناوری لغو اکو استفاده شده است. این فناوری به شما کمک می‌کند صدایی کاملاً یکنواخت و بدون پژواک را در حالی که از میکروفون خارجی تعبیه شده در هدست استفاده می‌کنید برای مخاطبان خود ارسال کنید. همچنین می توانید میکروفون هدست را تنظیم یا بی صدا کنید. این میکروفون یک دکمه اختصاصی نیز دارد که با استفاده از آن می توانید میکروفون را به صورت خودکار بی صدا کنید.

هدست بازی JBL Quantum ONE برای استفاده با رایانه از طریق USB طراحی شده است، اما با رایانه شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، موبایل، مک و واقعیت مجازی از طریق یک رابط صوتی 3.5 میلی متری نیز سازگار است.

با استفاده از این هدست می توانید در طول بازی های خود در Discord نیز چت کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا صدا را در لحظه تنظیم کنید. در این هدفون می توانید میزان صداها را بدون ترک بازی تنظیم کنید. علاوه بر این، این هدست ها با TeamSpeak، Spype و غیره سازگار هستند. بنابراین، شما یک هدست موثر در اختیار دارید.

نرم افزار قدرتمند رایانه شخصی به شما امکان می دهد هدست بازی JBL Quantum ONE خود را از طریق داشبورد کاربرپسند با میکروفون کنترل و سفارشی کنید. پروفایل های کاربری فردی ایجاد کنید، تنظیمات میکروفون را تغییر دهید و افکت های RGB را فعال یا ایجاد کنید.

تنظیمات صدا را انتخاب کنید و هدفون را با توجه به اندازه سر خود تنظیم کنید تا صدای فراگیر را مطابق میل خود بشنوید. با استفاده از میکروفون این محصول صداهای دقیق ایجاد و ارسال کنید. همچنین می توانید پروفایل هایی را به طور خاص برای خود ایجاد کنید تا محیط صوتی بازی های خود را منحصر به فردتر کنید. همچنین می توانید از پیش تنظیم ها استفاده کنید. در تنظیمات این هدفون می توانید میزان صدا و حساسیت میکروفون را نیز تنظیم کنید.

با کنترلر جلوه های RGB داخلی، LED های داخلی هدفون خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. همچنین می توانید از جلوه های از پیش تعیین شده برای برجسته کردن هدفون خود استفاده کنید.

شرکت JBL با عرضه خط تولید جدید هدفون گیمینگ کوانتوم وارد عرصه رقابت با دیگر رقبای خود شده است. از ویژگی های این سری هدست می توان به صدای فراگیر باکیفیت، ال ای دی های زیبا و قابل تنظیم، سیستم حذف نویز فعال و ردیابی هد اشاره کرد که از ویژگی های مهم و موثر هدست های گیمینگ می باشد. این هدفون از طریق ورودی USB Type-C به منابع استریم مانند رایانه، تلفن همراه و کنسول های بازی متصل می شود. بدنه این هدفون از پلاستیک قالبی مرغوب ساخته شده و در پشت هر پد ال ای دی قرار گرفته است. این LED ها را می توان مستقیماً از طریق برنامه JBL Quantum Engine تنظیم و برنامه ریزی کرد تا بتوانید هدفون خود را به دلخواه شخصی سازی کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدست مخصوص بازی جی بی ال مدل Quantum One" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدست مخصوص بازی جی بی ال مدل Quantum One"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه