نقد و بررسی هدست عینک آفتابی بوز مدل Frames Alto Style

عینک Frames Alto از سری محصولات Bose است که به صورت عینک هوشمند روانه بازار می شود. این عینک با طراحی زیبا و شکیل خود جذابیت و هیجان گوش دادن به موسیقی را افزایش می دهد. شما به راحتی می توانید بدون قرار دادن چیزی در گوش خود به موسیقی گوش دهید و روی محیط اطراف خود تمرکز کنید.

ویژگی های

  • عینک آفتابی همراه با موسیقی
  • صدا و دیدگاه
  • تعیین سطح
  • میکروفون
  • اتصالات
  • نرم افزار Bose Connect
  • قابل ارتقا

فرصت ها

عینک آفتابی همراه با موسیقی

عینک بوز محصولی از محصولات الکترونیکی است که صدایی چشمگیر را در اختیار شما قرار می دهد. پخش موسیقی این عینک به گونه ای است که اگر محیط قادر به شنیدن موسیقی شما نیست، می توانید موسیقی خود را با صدای بلند پخش کنید.

صدا و دیدگاه

طراحی عینک Bose به گونه ای است که می توانید با گوش باز به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و تجربه ای منحصر به فرد و هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

تعیین سطح

این عینک ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی می توان آن ها را گذاشت و از آن ها استفاده کرد.

میکروفون

در طراحی عینک Bose از میکروفون استفاده شده است که می توانید با آن مکالمه انجام دهید. علاوه بر این، این میکروفون به شما امکان دسترسی به دستیار صوتی گوگل و سیری را می دهد.

اتصالات

اتصال به این عینک به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث انجام می شود. کافی است تلفن همراه خود را برای اتصال بلوتوث وصل کنید و به راحتی به این عینک متصل شوید.

نرم افزار Bose Connect

شرکت Bose نرم افزاری را تولید و آماده کرده است تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی عینک هوشمند خود را کنترل کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد به تمام ویژگی هایی که عینک ارائه می دهد دسترسی داشته باشید.

قابل ارتقا

این دستگاه هوشمند قابلیت آپدیت خودکار را نیز دارد. با استفاده از این قابلیت می توانید عینک هوشمند خود را به روز کنید تا ویژگی های جدیدتر و جالب تری در اختیار شما قرار دهد. از جمله این ویژگی های جدید می توان به Bose AR اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدست عینک آفتابی بوز مدل Frames Alto Style" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدست عینک آفتابی بوز مدل Frames Alto Style"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه