نقد و بررسی هدست بی سیم بیتس مدل Studio Buds

یکی از ابزارهایی که هنگام استفاده از تلفن همراه می توان از آن استفاده کرد، بدون شک هدست است. با استفاده از این دستگاه های بسیار کاربردی، می توانید به راحتی به موسیقی گوش دهید، بازی کنید، فیلم تماشا کنید و خیلی چیزهای دیگر را بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران. شاید شما از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید کسی صدای شما را در حالی که در حال صحبت با تلفن هستید بشنود. این ابزار می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در مکان های بسیار شلوغ، ممکن است به دلیل عدم اعتماد به نفس، نخواهید گوشی خود را از جیب یا کیف خود بیرون بیاورید تا با کسی صحبت کنید، بنابراین می توانید برای این کار از هدست استفاده کنید. با این دستگاه می توانید ویدئو کنفرانس یا کنفرانس صوتی برگزار کنید. هدفون بلوتوث Beats STUDIO BUDS یکی از آن هدفون های بسیار کاربردی است که با نام بلوتوث طراحی و به بازار عرضه شده است. یکی از ویژگی های این هدفون بی سیم این است که با شارژ سریع 5 دقیقه ای می تواند به مدت 1 ساعت بازی کند. این هدفون با هر بار شارژ تا 8 ساعت پخش موسیقی را ارائه می دهد و در صورت شارژ شدن با کیف، می توانید تا 24 ساعت از آن استفاده کنید. در مجموع می توان گفت که این محصول باکیفیت شرکت معروف بیتس می باشد.

در هدفون های امروزی برای جلوگیری از ورود صدا به گوشی و ایجاد نویز آزاردهنده سیستم حذف نویز فعال را قرار داده اند، در هدفون جدید شرکت Beats این سیستم فوق العاده عمل می کند و صداهای مزاحم را از بین می برد…

اگرچه Beats Studio Buds کوچک هستند، اما باتری بسیار قوی دارند که بسیاری از رقبای خود را شکست می دهند.
8 ساعت یک طرفه!!! و خود کیس می تواند 8 ساعت شارژ نگه دارد که در مجموع 24 ساعت شارژ می شود…
علاوه بر این با سیستم شارژ سریع می توانید با هر 5 دقیقه شارژ به مدت 1 ساعت از آن استفاده کنید و همچنان از موسیقی لذت ببرید…!

  • پلت فرم صوتی سفارشی برای صدای قدرتمند و متعادل بدون نویز
  • دو حالت گوش دادن مجزا و کنترل حذف نویز فعال (Active Noise Cancelling) و حالت شفافیت صدا
  • 8 ساعت استفاده تنها با یک بار شارژ
  • باتری قابل شارژ با رابط USB-C به USB-C
  • آخرین نسخه بلوتوث 5.1 برای دامنه اتصال بیشتر و تأخیر کمتر
  • با میکروفون هایی که قادر به کاهش نویز محیط هستند، تماس های با کیفیت برقرار کنید
  • از طریق میکروفون داخلی با دستیارهای صوتی ارتباط برقرار کنید
  • ضد تعریق با گواهینامه بین المللی IPX4
  • سازگاری خوب با تمام دستگاه های دارای سیستم عامل IOS و Android
  • سه اندازه گوشواره نرم برای تناسب پایدار، راحت و کامل
  • بسیار سبک با وزن تنها 5 گرم

هدست جدید Beats این شرکت می تواند به تمامی دستگاه های بلوتوث و تمامی گوشی های هوشمند مدرن متصل شود و همچنین با سیستم عامل اندروید به راحتی به محصولات و محصولات اپل متصل شود…

Beats Studio Buds یک سیستم صوتی کاملاً قابل تنظیم است که برای ارائه صدای متعادل، زیبا و قدرتمند در یک طراحی فشرده و کوچک طراحی شده است. در نهایت صدای خالصی دریافت می کنید که احساس می کنید موسیقی از استودیو به گوش شما می رسد و احساس غوطه ور شدن در موسیقی را در هنگام استفاده عادی روزانه یا حتی در حین ورزش تجربه خواهید کرد.

Beats که متعلق به اپل است، بر خلاف AirPods و AirPods معروف، محصول Beats Studio Buds را با حذف نویز فعال و طراحی داخل گوش برای کاربران سیستم عامل اندروید علاوه بر کاربران iOS روانه بازار کرده است.

در بین تمام هدفون های حذف نویز، Beats Studio Buds گزینه بسیار خوبی است و عملکرد بسیار خوبی دارد، اگرچه Beats هنوز راه زیادی برای رسیدن به برند Bose دارد که در این زمینه پیشرو است و سال ها تجربه طراحی دارد. پردازنده و الگوریتم کاهش نویز، و برای این منظور Studio Buds همراهی عالی برای استفاده روزانه در خیابان، اداره، هنگام ورزش و غیره خواهد بود.

این هدفون قابلیت پخش موسیقی به مدت 8 ساعت را دارد که با دو شارژ اضافی توسط یک کیف شارژ جیبی کوچک، 24 ساعت موسیقی و مکالمه ترکیبی را در اختیار شما قرار می دهد. در صورت نیاز به شارژ اضافی و استفاده در مدت زمان محدود در صورت کمبود باتری می توانید تا 1 ساعت با 5 دقیقه شارژ سریع از آن استفاده کنید. عمر باتری با حذف فعال نویز یا شفافیت به 5 ساعت کاهش می یابد که برای هدفون های کلاس Beats قابل قبول است و توجه بسیاری از کاربران و دوستداران موسیقی را به خود جلب کرده است.

یکی از دلایل مشابه بودن تجربه استفاده از Beats Studio Buds با نسخه های قدیمی هدفون این شرکت برای کاربران اپل و اندروید، نداشتن تراشه H1 یا W1 این محصول است. این بدان معنی است که هیچ جفت iCloud در دستگاه های اپل وجود ندارد. با اتصال ساده و اتصال بلوتوث تک لمسی، بدون دردسر به دستگاه اپل یا اندروید خود دسترسی پیدا کنید. برای لذت بردن از تجربه استفاده از این هدست با اپل می توانید از سیری استفاده کنید. اگر از اندروید استفاده می کنید، برنامه Beats را دانلود کنید تا قفل ویژگی های اضافی را باز کنید و محصول را سفارشی کنید. برای سفارشی کردن ویژگی ها باید دکمه را فشار داده و نگه دارید.

Beats Studio Buds ورزشی پسند و مقاوم در برابر عرق هستند. آنها دارای گواهینامه بین المللی با رتبه IPX4 هستند. توجه داشته باشید که نباید هدفون خیس را شارژ کنید. این هدفون کاملا بی سیم و کاملا مقاوم طراحی شده است. همچنین از فرمت Dolby Atmos پشتیبانی می کند. در عین حال ترکیبی عالی از کیفیت صدا و ساختار زیبا دارد که در کنار کیفیت صدای زنده باعث بالا و پایین رفتن طیف صدا می شود. استفاده طولانی مدت از آنها احساس سختی و خستگی را به کاربر منتقل نمی کند. برخلاف هدفون‌های کاملاً بی‌سیم تولید شده توسط Beats، Beats Studio Buds در مقایسه با هدفون‌های مشابه در رده‌بندی، زیبا و کوچک هستند که دارای کیف شارژ 2.5 x 7 سانتی‌متری هستند

هنگامی که قاب همراه را باز می کنید، می توانید هدفون را در موقعیتی راحت ببینید. برای حذف آنها، روی صفحه کنترل بیرونی فشار دهید و آنها را به سمت بالا بکشید. پانل کنترل بلند است و این به هدفون کمک می کند تا بدون فشار دادن قلاب یا باله به گوش خارجی، به خوبی در گوش قرار گیرد. به لطف نسبت اندازه لوله گوش به گوش شما، این هدفون به راحتی در گوش قرار می گیرد و استرس ناشی از افتادن را تقریباً به 0 کاهش می دهد.

جعبه Beats Studio Buds لوازم جانبی مورد نیاز شما را دارد. یک کابل شارژ USB-C به USB-C و نوک گوش سیلیکونی اضافی در دو اندازه اضافی وجود دارد که برای تناسب مناسب با گوش مفید است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدست بی سیم بیتس مدل Studio Buds" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدست بی سیم بیتس مدل Studio Buds"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه