نقد و بررسی هدست بلوتوثی جی بی ال مدل Club 950 NC

معرفی هدفون بی سیم JBL Club 950NC

هنگامی که هدفون بی سیم JBL Club 950NC را روی گوش خود قرار دهید، می توانید صدای افسانه ای را با وضوح کامل تجربه کنید. در این شرایط می توانید صداهای اطراف را حذف کنید و با آرامش به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. تنها با نگه داشتن دکمه Smart Ambient برای چند ثانیه به میزان صدای دلخواه می رسید.

شاید قبول داشته باشید که در بین مدل‌های مختلف هدفون، بهترین مدل‌ها آن‌هایی هستند که هنگام استفاده از آن‌ها متوجه آن‌ها نمی‌شوید. هدفون بلوتوث JBL CLUB 950NC با بالشتک های بیضی شکل به راحتی روی گوش شما قرار می گیرد. این مدل هدفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

هدفون جدید JBL مدل Club 950NC شباهت زیادی به مدل Club One این شرکت دارد. این هدفون مجهز به ANC است که حذف نویز فعال است و از Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می کند. اگرچه کیفیت مدل Club 950NC از مدل Club One بهتر است.

خصوصیات

  • تجربه صدای استودیویی
  • تکنولوژی Dual-Mic
  • هدفون قابل حمل
  • دکمه های کنترل
  • نرم افزار تخصصی
  • ساختار فیزیکی

صدای استودیو را تجربه کنید

می توانید دکمه STAGE را در برنامه My JBL Headphones برای رفتن به بخش صدای DJ انتخاب کنید. این مدل از هدفون JBL مورد تایید بهترین دی جی های دنیا برای ضبط صدا در استودیو می باشد. بنابراین می توانید مانند یک حرفه ای با استفاده از این هدفون استثنایی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. با هدفون JBL CLUB 950NC می توانید تمام شب از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. بعد از پنجاه و پنج ساعت بی سیم باید شارژ کنید.

تماس های عالی با فناوری Dual-Mic

به ویژه، فناوری میکروفون دوگانه JBL CLUB 950NC نویز محیط را در حین تماس خنثی می کند، بنابراین می توانید هر جا که هستید تماس بگیرید. این امکان وجود دارد که با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 در حین حرکت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید.

قابلیت حمل هدفون JBL

طراحی مناسب هدفون JBL و عملکرد تاشو حمل آن را در هر مکانی آسان می کند و کیف حمل این هدفون باریک و محکم است و می تواند به خوبی از هدفون شما مراقبت کند.

محل قرارگیری دکمه های کنترل هدست CLUB 950NC

در این مدل هدفون JBL چندین کنترل روی هر دو گوشی وجود دارد. در گوشواره سمت چپ، پنل کناری دارای یک دکمه روشن/خاموش، یک دکمه بلوتوث و یک دکمه است که ANC را روشن یا خاموش می‌کند. همچنین بر روی این صفحه نمایشگر LED برای نمایش وضعیت و اتصال کابل صدا تعبیه شده است. در این قسمت دکمه ای با آرم JBL وجود دارد که می توانید آن را به الکسا یا دستیار گوگل اختصاص دهید. ایرکاپ سمت راست دارای یک پورت USB برای کابل شارژ، و همچنین دکمه های کاهش و افزایش صدا، یک دکمه مرکزی برای پخش و مدیریت تماس است که می تواند Siri را نیز فراخوانی کند.

نرم افزار هدفون JBL CLUB 950NC

نرم افزار JBL My Headphone برنامه ای کاملا مناسب برای مدل Club 950NC است و توانسته ویژگی های خاصی را در این مدل هدفون ایجاد کند. در صفحه اصلی، می‌توانید تنظیماتی را که می‌خواهید با دکمه Ambient Mode استفاده کنید، انتخاب کنید.

  • عملکرد Talk Thru به شما امکان می دهد بدون درآوردن هدست به راحتی صحبت کنید. این ویژگی صدای هر صدای در حال پخش را کاهش می دهد.
  • ویژگی Ambient Aware به شما امکان می دهد با کاهش صداهای محیط بدون کاهش صدای موسیقی، بهتر بشنوید.
  • با انتخاب روشن یا خاموش کردن ANC، می توانید دستیار صوتی دلخواه خود را انتخاب و تنظیم کنید.
  • تنظیمات EQ مختلفی برای انتخاب وجود دارد. همچنین می توانید تنظیمات دیگری را طراحی کنید، آنها را به اکولایزر خود اضافه کرده و ذخیره کنید.

ساختار فیزیکی هدفون JBL Club 950NC

به محض اینکه آنها را از جعبه خارج کنید، متوجه می شوید که این هدفون سبک وزن نیست. از آنجایی که ساختار اصلی آن فلزی است و همین امر باعث دوام و کیفیت آن می شود. در عین حال، هدفون به خوبی قرار می گیرد و به گوش آسیب نمی رساند. همچنین در حرکت پایدار خواهد بود.

جالب است بدانید که هدفون JBL گرمای زیادی نسبت به محیط تولید نمی کند که در استفاده از هدفون در دمای بالای محیط یک مزیت محسوب می شود. از طرفی کسانی که زیاد سفر می کنند به دلیل داشتن گوشی های چرخشی و تاشو می توانند فضای کمتری را اشغال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدست بلوتوثی جی بی ال مدل Club 950 NC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدست بلوتوثی جی بی ال مدل Club 950 NC"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه