نقد و بررسی اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردن مدل Sound Sticks 4

معرفی اسپیکر رومیزی Harman Kardon Sound Stick 4

اولین بار که به Harman Kardon soundsticks 4 نگاه می کنید، فکر می کنید که با یک پری دریایی یا یک محصول فضایی روبرو هستید. دلیل این امر این است که بلندگوی Soundsticks 4 شبیه هیچ اسپیکر دیگری است که تا به حال برای رایانه ساخته شده است. Hamman Karden سال‌هاست که مجموعه Soundsticks را عرضه می‌کند و اکنون بیش از 20 سال است که شاهد این محصولات هستیم. به مناسبت بیستمین سالگرد این سری، این شرکت تصمیم گرفت اسپیکر Harman soundsticks 4 را با ویژگی های جذاب روانه بازار کند. اگر به دنبال یک بلندگوی استریو با کیفیت هستید که کیفیت بیس عالی نیز داشته باشد، هارمن کاردون صدای استیک 4 انتخاب شگفت انگیزی خواهد بود. البته این اسپیکر نه تنها برای کامپیوتر، بلکه برای موبایل و سیستم صوتی خانگی نیز قابل استفاده است. اسپیکر رومیزی Harman Kardon soundsticks 4 قیمت بسیار مناسبی دارد و کیفیت بالای آن این محصول را به انتخابی شایسته تبدیل کرده است.

در یک نگاه

  • طراحی منحصر به فرد و مجلل
  • نمای شیشه ای جذاب و خیره کننده
  • امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث
  • امکان اتصال بی سیم از طریق کابل AUX
  • تولید صدای قدرتمند، شفاف و با کیفیت
  • درایورهای حرفه ای با جداسازی دقیق فرکانس
  • توان خروجی آن 140 وات RMS است
  • تامین برق مورد نیاز از طریق آداپتور برق

طراحی منحصر به فرد نوار صوتی 4

اولین چیزی که با دیدن این محصول نظر شما را جلب می کند ظاهر زیبا و شگفت انگیز آن است. ظاهر ممکن است یکی از دلایلی باشد که Soundsticks 4 را یک خرید جذاب در نظر می گیرد. هارمن کاردون طی سال های گذشته سعی کرده تغییرات جالبی در سری Soundsticks ایجاد کند و به همین دلیل هنوز هم اسپیکر soundsticks 4 محصول جذابی است. میله های صوتی Harman Kardon 4 همچنان ظاهر شفاف خود را حفظ کرده و همچنان ظاهری کلاسیک دارند. طراحی شفاف باعث می شود که تمامی اجزای این محصول به وضوح نمایان شود.

مدل Harman Kardon soundsticks 4 دارای دو بلندگوی 20 واتی است و هر بلندگو دارای درایور 1.4 اینچی است. از آنجایی که اسپیکر Harman Kardon sound stick 4 یک محصول 2.1 کاناله است، فضای نسبتاً بزرگی را اشغال می کند. ابعاد بلندگوهای این محصول 27.1 × 8.4 × 8.4 سانتی متر و وزن آن تا 2 کیلوگرم می رسد. ابعاد ساب ووفر 23.1 x 27.6 x 23.1 سانتی متر و وزن آن 4.4 کیلوگرم است. هنگام خرید این محصول از فضای کافی مطمئن شوید.

درایورهای قدرتمند

این محصول یک سیستم صوتی 2.1 کاناله است که از دو بلندگوی ماهواره ای و یک ساب ووفر خارجی تشکیل شده است. در هر یک از بلندگوهای این سیستم صوتی از 4 درایور 1.4 اینچی فول برد استفاده شده است که وظیفه بازتولید صدای شفاف با تفکیک فرکانس مناسب را بر عهده دارند و در کنار آن ساب ووفر 5.25 اینچی این سیستم بازتولید عمیق و قدرتمندی دارد. باس که به صدای این سیستم صوتی هیجان می بخشد. در مجموع این سیستم صوتی توانایی تولید و بازتولید 140 وات توان واقعی (RMS) را دارد.

روش های اتصال کاربردی

راه های مختلفی برای اتصال به این اسپیکر وجود دارد. شما می توانید تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و هر دستگاه دیگری را که دارای فناوری بلوتوث است از طریق بلوتوث به این سیستم صوتی متصل کنید، کافی است دکمه ای را فشار دهید تا بلندگوی بلوتوث فعال شود و نام آن را در دستگاه خود جستجو کنید و فقط به صدای دلخواه خود متصل شوید و گوش دهید. موسیقی به صورت بی سیم اگر دستگاه شما از فناوری بلوتوث برخوردار نیست، می توانید به سادگی با استفاده از کابل AUX از طریق ورودی صدای 3.5 میلی متری دستگاه به صورت بی سیم متصل شوید.

از آنجایی که ورودی صوتی 3.5 میلی متری پشت بلندگوی Harman Kardon sound stick 4 قرار دارد، دسترسی به آن دشوار است. این امر پخش موسیقی از طریق اتصال سیمی را دشوار می کند. تعدادی از کاربران نیز اشاره کرده اند که کشکی اپلیکیشنی برای تنظیمات اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردون soundsticks 4 اپلیکیشنی است که می تواند تنظیمات EQ را تغییر دهد. اسپیکر soundsticks 4 از بلوتوث 4.2 استفاده می کند و خیلی سریع به دستگاه های مختلف متصل می شود.

عملکرد

مدل Harman Karden soundsticks 4 کیفیت صدای عالی دارد. این اسپیکر فوق العاده موسیقی را با بیس خوب پخش می کند. بلندگوها تعادل بسیار خوبی دارند و بازتولید صدا بسیار واضح و دقیق است. همچنین در تست هایی که با این اسپیکر انجام دادیم متوجه شدیم که صداها حتی در بالاترین میزان صدا نیز به خوبی بازتولید می شوند. این به دلیل DSP یا پردازش سیگنال دیجیتال اتفاق می افتد. این فناوری ها بدون کاهش کیفیت صدا از رانندگان محافظت می کنند.

در تست های صوتی که روی بلندگوی Harman Kardon sound stick 4 انجام دادیم، متوجه شدیم که این محصول هر موسیقی را به خوبی پخش می کند. کیفیت صدای درام، سازهای برنجی و سایر سازها احساس خوبی دارد. صداها کاملا طبیعی و بسیار غنی هستند. به همین دلیل اسپیکر Harman soundsticks 4 برای استفاده در تمامی فضاها مناسب خواهد بود. استفاده از سیم های بلند تجربه صدای بسیار خوبی را با این محصول به شما داده است و هارمان کاردون soundsticks 4 خرید ارزشمندی خواهد بود.

و در نهایت

اسپیکر Soundsticks 4 یک سیستم صوتی خانگی قدرتمند است که برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. شما می توانید از طریق این اسپیکر به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا به تماشای فیلم بنشینید و صدای فیلم را از طریق این اسپیکر بشنوید، همچنین می توانید از این اسپیکر به عنوان سیستم صوتی کامپیوتر خود استفاده کنید و یا میزبان یک مهمانی خانگی باشید. این اسپیکر برق مورد نیاز را از طریق آداپتور برق تامین می کند و برای استفاده از آن باید به پریز برق دسترسی داشته باشید.

اسپیکر Harman Kardon موفق شد مانند مدل های قبلی خود عملکرد خوبی داشته باشد. از نظر طراحی با محصول بسیار شگفت انگیزی روبرو هستید و از نظر اجرای صدا با محصول فوق العاده ای روبرو خواهید بود. البته همانطور که گفتیم این محصول تنظیمات خاصی ندارد اما همیشه صدای با کیفیتی تولید می کند. با توجه به قیمت سانداستیک 4 خرید خوبی خواهد بود. بنابراین، شما یک محصول عالی خواهید داشت که ارزش پول را دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردن مدل Sound Sticks 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردن مدل Sound Sticks 4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه