نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go + Play

شرکت «هارمان کاردون» (Harman Kardon) همواره یکی از تولیدکنندگان با نامی متفاوت و به عنوان سخنگو می باشد. این شرکت محصولی به نام Go Play را عرضه کرد که به عنوان محصولی مدرن و در عین حال نوستالژیک مورد توجه کاربران و علاقه مندان به صدا و تصویر دیجیتال قرار گرفت. نوستالژیک بودن در عین مدرن بودن در یک اسپیکر نکته جالبی است که در این مقاله قصد داریم نگاهی دقیق تر به اسپیکر قابل حمل Go Play داشته باشیم.

شرکت معروف هارمن کاردون در سال 1950 توسط دو نفر به نام های سیدنی هارمن و برنارد کاردون با هدف تولید تجهیزات صوتی با کیفیت صدای بسیار بالا تاسیس شد. به گفته این دو نفر، این شرکت برای رساندن بهترین و ناب ترین صدا به گوش علاقه مندان به موسیقی ساخته شده است. اگر به نام خانوادگی دو موسس این شرکت دقت کنید متوجه می شوید که نام شرکت از نام خانوادگی آنها گرفته شده است. این دو مرد با ترکیب یک تیونر و یک آمپلی فایر گیرنده ای ساختند که برای هرکسی از حرفه ای گرفته تا آماتور قابل استفاده بود و شروع موفقی برای این شرکت تازه تاسیس بود. پس از آن شرکت هارمن کاردون با تولیدات موفق خود توانست امتیاز تولید سیستم های صوتی را برای شرکت های خودروسازی معروفی چون مرسدس بنز، بی ام و، جنرال موتورز، لکسوس، تویوتا به دست آورد که امتیاز بسیار بزرگی محسوب می شد. هارمن کاردون اولین شرکتی بود که پورت های ورودی و خروجی دستگاه های صوتی را کد رنگی کرد. این شرکت در حالی که سیستم های صوتی خانگی را طراحی و تولید می کند، موفق به طراحی کنترلی شده است که می تواند به طور خودکار یک سیستم صوتی تصویری خانگی را تنظیم کند. شرکت هارمن کاردون از جدیدترین و بهترین تکنولوژی در محصولات خود استفاده می کند و به همین دلیل است که در صنعت موسیقی گام های بلندی برداشته است تا جایی که به نامی شناخته شده و قابل اعتماد در این صنعت تبدیل شده است. هارمن کاردون هم اکنون در زمینه ساخت سیستم های صوتی خانگی، شخصی و کامپیوتری فعالیت می کند و محصولات باکیفیت را برای علاقه مندان به موسیقی طراحی و تولید می کند.

اتصالات

اتصال به اسپیکر بی سیم Harman Kardon Go + Play به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث انجام می شود. این دستگاه دارای بلوتوث نسخه 4.1 است که اتصال قوی را فراهم می کند. برای اتصال کافی است منابع صوتی مورد نظر خود را با یک بلوتوث لمسی ساده روشن کنید و به راحتی به این اسپیکر متصل شوید. همچنین با استفاده از این فناوری می توانید همزمان به 2 منبع صوتی متصل شده و به نوبت به پخش موسیقی بپردازید. این اسپیکر از اتصال سیمی از طریق جک 3.5 میلی متری AUX نیز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید علاوه بر اتصال بی سیم از طریق بلوتوث، از اتصال سیمی نیز بهره ببرید.

صدای شگفت انگیز

به لطف استفاده از 2 توییتر 0.7 اینچی و 2 بلندگوی 3.5 اینچی، اسپیکر Harman Kardon Go + Play دارای توان خروجی 100 وات RMS است که صدایی در محدوده فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز ارائه می دهد. می توانید از صدای شفاف و فوق العاده هارمن کاردون لذت ببرید. حجم بالا نسبت به اندازه کوچک و شفافیت صدا این اسپیکر را برای استفاده در منزل، کمپ های بیرون و مجالس کوچک مناسب می کند.

باتری اکومولاتور

اسپیکر بی سیم Harman Kardon Go + Play دارای باتری لیتیوم یون قابل شارژ است. با استفاده از این باتری می توانید اسپیکر خود را هر کجا که می خواهید با خود ببرید و از پخش موسیقی باکیفیت لذت ببرید. علاوه بر این، این باتری قدرتمند به شما امکان پخش موسیقی به مدت 8 ساعت را می دهد. لازم به ذکر است که با اتصال کابل AC و شارژ بلندگو به مدت 3 ساعت برای استفاده مکرر می توانید صدای بلندتری از این اسپیکر دریافت کنید.

منبع برق

یک پورت USB روی بدنه اسپیکر H/K Go + Play نصب شده است. این پورت USB برای اتصال کابل شارژ و شارژ لوازم جانبی طراحی شده است. بنابراین می توانید با اتصال این کابل شارژ به اسپیکر گوشی موبایل خود را شارژ کنید که در این صورت نیازی به همراه داشتن لوازم جانبی مانند پاور بانک و … نخواهید داشت. همچنین می‌توانید با اتصال آداپتور برق متناوب در جعبه محصول، اسپیکر خود را شارژ کنید تا جریان برق را مستقیم کنید

میکروفون دوتایی

اسپیکر Harman Kardon Go + Play نیز قابلیت برقراری تماس را دارد. در طراحی این اسپیکر از دو میکروفون قدرتمند استفاده شده است. این دو میکروفون قدرتمند در هنگام مکالمه به شما کمک می کنند تا نویز و اکو در صدای شما ادغام نشود و مکالمه واضحی داشته باشید. با استفاده از دکمه Pause/Play روی این اسپیکر می توانید بدون استفاده از تلفن همراه به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید یا قطع کنید.

دو بی سیم

این اسپیکر دارای اتصال بی سیم دوگانه است، می توانید به صورت بی سیم دو اسپیکر Harman Kardon Go + Play را به صورت همزمان وصل کنید و از دو بلندگو یک موسیقی را پخش کنید.

مواد اولیه با کیفیت بالا

یکی از نقاط قوت Harman Kardon Go + Play طراحی بسیار زیبا و شگفت انگیز آن است. بدنه برزنتی و دسته استیل این اسپیکر را منحصر به فرد کرده و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل و کمپ شما می بخشد.

اما هر چیزی که در ورودی های این محصول لحاظ نشده باشد در بدنه مقاوم و بسیار زیبای این اسپیکر تا حدودی جبران می شود. شما می توانید این اسپیکر را به خوبی روی سطوح مختلف قرار دهید و لیز خوردن را تقریبا غیرممکن می کند. بافت سطح جلوی اسپیکر نیز زیبا و از مواد مرغوب ساخته شده است. دسته بزرگ محصول نیز در دست گرفتن راحت است. در بالای Go Play دکمه های صدا، پاور و پخش قرار دارند. نشانگرهای LED روی این اسپیکر نیز میزان باتری اسپیکر را به کاربر اطلاع می دهند.

اسپیکر Go Play محصولی قدرتمند است. اگر پارچه مشبک جلوی این اسپیکر را بردارید، با دو درایور 3.5 اینچی همراه با دو توییتر 1 اینچی، صدایی رسا، شفاف و گوش نواز را خواهید دید. اما این پایان کار نیست. شرکت هارمن کاردون از رادیاتور غیرفعال برای این محصول استفاده کرده است تا “بیس” خوبی برای این محصول فراهم کند. با توجه به قیمت بالایی که باید برای آن بپردازید، صدایی که انتظار دارید را خواهید شنید. همانطور که گفتیم یکی از دلایل بزرگ و سنگین بودن Go Play باتری بزرگ آن است. باتری این محصول می تواند تا 8 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. لازم به ذکر است وجود میکروفون داخلی دوگانه با پشتیبانی از قابلیت حذف صداهای مزاحم باعث شد تا بتوانید به راحتی مکالمات خود را با استفاده از این محصول مدیریت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go + Play" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go + Play"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه