نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 6

اسپیکر بی سیم پرتابل Harman Kardon Onyx Studio 6 از سری محصولات تولید شده توسط شرکت Harman Kardon است که به عنوان یک اسپیکر قابل حمل به بازار عرضه شد. این اسپیکر دارای اتصال بی سیم است که از طریق بلوتوث امکان پذیر است. اسپیکر بی سیم قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 6 دارای فناوری بی سیم بلوتوث است. با این اتصال قدرتمند می توانید اسپیکر بلوتوث و منبع صوتی خود را وصل کنید و یک اتصال قدرتمند برقرار کنید و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. اسپیکر بی سیم Onyx Studio 6 دارای باتری لیتیوم یونی است. این اسپیکر شارژی با باتری قدرتمند خود به شما امکان پخش موسیقی را به مدت 8 ساعت می دهد. می توانید بلندگوی خود را با استفاده از آداپتور برق متناوب شارژ کنید و از پخش موسیقی برای مدتی لذت ببرید. اسپیکر قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 6 دارای گواهینامه بین المللی IPX7 است. این گواهی به شما تضمین می کند که این دستگاه ضد آب است و می توانید Onyx Studio 6 را هر کجا که می خواهید حمل کنید و بدون نگرانی از خیس شدن و پاشیدن آب از پخش موسیقی لذت ببرید. می توانید دو اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 6 را به یکدیگر متصل کنید و صدا را از دو بلندگو به طور همزمان پخش کنید و از پخش موسیقی لذت ببرید.

  • جریان بی سیم
  • باتری و منبع تغذیه
  • محفظه ضد آب
  • اتصال همزمان به چند بلندگو
  • محفظه آلومینیومی

مواد درجه یک

طراحان و مهندسان هارمن کاردون از بهترین مواد موجود در تولید محصولات این شرکت محبوب استفاده می کنند تا محصولی با کیفیت و لوکس را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. بلندگوی Onyx Studio 6 طراحی بسیار زیبایی دارد و از مواد درجه یک ساخته شده است. دسته آلومینیومی مقاوم این اسپیکر زیبایی آن را تکمیل کرده و حمل آن را آسان می کند.

جریان بی سیم

اسپیکر بی سیم قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 6 دارای فناوری بی سیم بلوتوث است. با این اتصال قدرتمند می توانید اسپیکر بلوتوث و منبع صوتی خود را وصل کنید و یک اتصال قدرتمند برقرار کنید و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.

باتری و منبع تغذیه

اسپیکر بی سیم Onyx Studio 6 دارای باتری لیتیوم یونی است. این اسپیکر شارژی با باتری قدرتمند خود به شما امکان پخش موسیقی را به مدت 8 ساعت می دهد. می توانید بلندگوی خود را با استفاده از آداپتور برق متناوب شارژ کنید و از پخش موسیقی برای مدتی لذت ببرید.

محفظه ضد آب

اسپیکر قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 6 دارای گواهینامه بین المللی IPX7 است. این گواهی به شما تضمین می کند که این دستگاه ضد آب است و می توانید Onyx Studio 6 را به هر کجا که می خواهید ببرید و بدون نگرانی از خیس شدن یا پاشیدن آب از پخش موسیقی لذت ببرید.

اتصال همزمان به چند بلندگو

می توانید دو اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 6 را وصل کنید و صدای دو بلندگو را همزمان پخش کنید و از پخش موزیک لذت ببرید، کافیست دکمه بلوتوث دو اسپیکر را 5 ثانیه دیگر پس از حذف صدای خاص آن نگه دارید و پس از وصل شدن. پخش صدا به صورت استریو

ساختار فنی

این اسپیکر از 1 توییتر 1 اینچی و 1 ووفر 4.7 اینچی تشکیل شده است که در حالت باتری 50 وات صدای واقعی و در حالت پاور 60 وات صدای واقعی را به شما می دهد. صدای این اسپیکر بسیار شفاف است و از اسپیکرهای خانگی و قابل حمل به حساب می آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 6"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه