نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XP700

XP700 برای ارائه صدای عالی برای سبک موسیقی مورد علاقه شما طراحی شده است. تویتر و توییتر نصب شده در جلو با هم ترکیب می شوند تا صدای عالی، قدرتمند و عمیق XP700 را با صدای واضح و صدای فراگیر شفاف ارائه دهند. برای مهمانی ها عالی است، اما به همان اندازه برای ایجاد حال و هوای داخل خانه خوب است. با پشتیبانی XBALANCE می توان صدای دالبی را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کرد. 20 ساعت شارژ اضطراری محصول فراموش نمی شود. این اسپیکر که برادر بزرگتر اسپیکر xp500 است، دارای توان خروجی فوق العاده 245 W RMS است. مهمانی باغ خود را برای هر چیزی آماده کنید!!! XP700 دارای درجه مقاومت در برابر آب IPx4 است، بنابراین می‌توانید حتی در زیر باران هم به بازی ادامه دهید. پشتیبانی از شارژ سریع، شما می توانید 3 ساعت با 10 دقیقه شارژ از دستگاه استفاده کنید.

Sony XP700 یک اسپیکر بزرگ با نورهای RGB قابل تنظیم است و می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. با فعال کردن MEGA BASS، این بلندگوی سونی دارای نمایه صدای باورنکردنی است که می توانید به راحتی با استفاده از EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده در برنامه همراه خود، آن را سفارشی کنید. این اسپیکر طراحی زیبایی دارد و از نظر مقاومت در برابر آب دارای گواهینامه بین المللی IPX4 بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با دیجی کد همراه باشید.

در یک نگاه

  • یک اسپیکر همه کاره برای استفاده در محیط های مختلف
  • عمر باتری تا 25 ساعت با شارژ سریع
  • بلندگوی X-balanced برای بیس قدرتمند
  • مقاوم در برابر پاشش آب با گواهی IPX4
  • نورپردازی LED شگفت انگیز و زیبا
  • دو دسته یکپارچه برای حمل آسان
  • اتصال بلوتوث بدون تاخیر، نسخه 5.0 تا برد ده متر
  • قرار دادن بلندگو به صورت عمودی یا افقی
  • پورت USB-A برای شارژ دستگاه های تلفن همراه
  • یک پورت USB-A دیگر برای پخش موسیقی و یک ورودی 3.5 میلی متری
  • برنامه Fiestable برای کنترل روشنایی و روشن و خاموش کردن

طراحی مناسب

Sony XP700 یک بلندگوی قدرتمند است که برای قرارگیری افقی یا عمودی طراحی شده است. در کناره ها دستگیره هایی برای کمک به حمل و نقل وجود دارد و چراغ های RGB قابل تنظیم در زیر هر دسته تعبیه شده است که بدنه اسپیکر را نیز زیبا جلوه می دهد. همچنین باید اشاره کنیم که این دستگاه با 16.9 کیلوگرم یکی از سنگین ترین اسپیکرها می باشد.

دستگاه با باتری کار می کند، بنابراین می توانید بدون نیاز به اتصال آن به منبع تغذیه، آن را با خود به بیرون ببرید. دو دسته داخلی طراحی شده برای این دستگاه به حمل آن کمک می کند. با این حال، Sony XP700 بسیار بزرگ و حجیم است و اگرچه می توانید آن را با یک دست حمل کنید، اما برای برخی از کاربران بسیار سنگین است.

XP700 با ابعاد 27.4 در 12.4 در 14.5 اینچ، بیشتر شبیه یک تقویت کننده باس است تا یک بلندگوی قابل حمل معمولی. دو بلندگوی 6.75 اینچی و سه بلندگوی 2.4 اینچی در جلو در پشت جلوپنجره قرار دارند و یک ووفر دو اینچی در پنل بالایی به سمت بالا و عقب زاویه دارد. هنگام استفاده از اسپیکر، چراغ های LED در بالا و پایین مشبک روشن می شوند.

کیفیت ساخت

Sony XP700 کیفیت ساخت خوبی دارد و از پلاستیک محکم با روکش مات ساخته شده است. اگرچه کیفیت مواد به طور کلی خوب است، اما از نظر مقاومت در برابر گرد و غبار و ضربه، این اسپیکر دارای گواهینامه بین المللی IPX4 است. بنابراین استفاده از این اسپیکر در محیطی که آب و رطوبت زیادی دارد ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند.

Sony XP700 دارای پنجره های فلزی است که از درایورهای جلو و بالای اسپیکر و پشت آن محافظت می کند. همچنین یک شیار افقی در بالای اسپیکر برای قرار دادن وسایلی مانند تلفن همراه یا تبلت وجود دارد و در پشت آن یک درپوش پورت وجود دارد که از ورودی ها و کنترل های آن محافظت می کند که به راحتی باز و بسته می شوند. همچنین دارای پایه های لاستیکی در دو طرف است تا بتوانید بلندگو را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید. این اسپیکر دارای توان خروجی 245 وات RMS است که خوشبختانه دارای یک EQ گرافیکی از پیش تعیین شده است که می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید. این اسپیکر سونی همچنین با برنامه Fiestable سازگار است که می توانید از آن برای کنترل عملکردهای اضافی بلندگو در مهمانی استفاده کنید. علاوه بر این، این اسپیکر دارای ورودی میکروفون است که می تواند هنگام اتصال به میکروفون خارجی یا گیتار مفید باشد.

کنترل های بلندگو

Sony XP700 کنترل های خوبی دارد. دکمه های آن بافتی هستند و استفاده از آن آسان است. دکمه های پاور، بلوتوث، پخش یا مکث، صدا و MEGA BASS در بالا قرار دارند. اسپیکر یک صدای اعلان تولید می کند تا زمانی که در حالت اتصال است به شما اطلاع دهد و چراغ نشانگر بلوتوث به سرعت چشمک می زند.

می‌توانید دکمه پخش یا مکث را دوبار فشار دهید تا به آهنگ بعدی بروید و سه بار آن را فشار دهید تا به عقب برگردید. همچنین هنگام تنظیم صدای اسپیکر چراغ دکمه پاور چشمک می زند و پس از رسیدن به حداقل یا حداکثر صدا، سه بار چشمک می زند. می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه MEGA BASS یا فعال کردن آن در برنامه همراه، اسپیکر را فعال کنید. این باعث می شود چراغ نشانگر نارنجی شود.

در پشت Sony XP700 یک دکمه Party Connect وجود دارد که می توانید از آن برای اتصال سونی به سایر بلندگوهای سازگار استفاده کنید. با فشار دادن دکمه باتری، میزان باتری اسپیکر به شما اطلاع داده می شود و می توانید دکمه Light را فشار دهید تا چراغ های RGB آن روشن شود.

همچنین دو ورودی وجود دارد که می توانید از آنها برای اتصال میکروفون یا گیتار به بلندگوها استفاده کنید که هر کدام دارای دکمه ولوم مخصوص به خود هستند. اگر می خواهید گیتار را وصل کنید، می توانید دکمه گیتار را فشار دهید تا حالت گیتار بلندگو فعال شود.

پاسخ فرکانسی

نکته دیگری که در مورد اسپیکر سونی XP700 باید به آن اشاره کرد این است که دقت پاسخ فرکانسی در این سیستم صوتی خوب است. این واحد دارای مشخصات صدای شگفت انگیزی است که باس اضافی را به میکس اضافه می کند، اگرچه ممکن است برای برخی از کاربران بیش از حد باشد.

شما ضربات عمیق را در موسیقی باس سنگین احساس نمی کنید. تاکید بر اواسط و اوج بسیار عالی است، اما گاهی اوقات برای برخی از آوازها و سازها کمی طاقت فرسا است، و پایین ها خشن به نظر می رسند، در حالی که اوج های آواز و سازها می توانند کمی کسل کننده به نظر برسند. البته توجه داشته باشید که برنامه همراه دارای یک EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تنظیم شده است که می توانید از آنها برای شخصی سازی صدای دستگاه به دلخواه خود استفاده کنید.

عمر باتری بلندگو

Sony XP700 عملکرد باتری عالی را نشان می دهد. با یک بار شارژ حدود 25 ساعت دوام می آورد که عالی است. با این حال، عمر باتری ممکن است به عادت های استفاده و تنظیماتی که انتخاب می کنید بستگی داشته باشد. علاوه بر این، شارژ بلندگو در ده دقیقه می تواند سه ساعت دوام بیاورد. نکته مثبت این است که یک حالت مراقبت از باتری وجود دارد که می توانید آن را در برنامه همراه برای محافظت از باتری فعال کنید، اگرچه ممکن است زمان بازی کمتری داشته باشید.

یک ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد که پس از 15 دقیقه عدم فعالیت، اسپیکر را خاموش می کند، و یک حالت استقامتی که می توانید فعال کنید که برای کاهش مصرف برق اسپیکر تعبیه شده است.

نرم افزار تخصصی

برنامه Sony Music XP700 عملکرد بسیار خوبی دارد. یک EQ گرافیکی وجود دارد که می توانید از آن برای تنظیم صدای بلندگو به دلخواه استفاده کنید. این اسپیکر دارای قابلیت صدای زنده بسیار جذابی است که از طریق آن می توانید صدای خود را مانند یک رویداد زنده پخش کنید. همچنین، هنگامی که می خواهید صدای شما یک اتاق بزرگ را بدون افزایش صدا پر کند، می توانید از نرم افزار برای اتصال Sony XP700 به سایر بلندگوهای سازگار برای ایجاد یک جفت استریو یا چند بلندگو استفاده کنید.

اتصالات و ورودی ها

Sony XP700 دارای چندین ورودی است. یک پورت AUX وجود دارد که می توانید از آن برای اتصال دستگاه های قدیمی به بلندگو استفاده کنید. یک ورودی میکروفون و یک ورودی گیتار نیز وجود دارد که هنگام اتصال آن به میکروفون یا گیتار خارجی می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین یک پورت USB-A برای شارژ دستگاه های تلفن همراه، یک پورت USB-A دیگر برای پخش موسیقی، یک ورودی 3.5 میلی متری و یک اتصال کابل برق وجود دارد.

نسخه بلوتوث

Sony XP700 دارای عملکرد عالی بلوتوث است. می توان آن را همزمان به دو دستگاه متصل کرد که در صورت نیاز به جابجایی بین منابع صوتی مفید خواهد بود. همچنین تأخیر کمی در دستگاه‌های iOS و Android دارد که آن را برای تماشای فیلم ایده‌آل می‌کند. XP700 با بلوتوث 5.0 سازگار است و از کدک های بلوتوث AAC، SBC و LDAC پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XP700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XP700"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه