نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB43

معرفی اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل XB XB43

سونی به تازگی اسپیکر جدیدی از خانواده Extra Bass معرفی کرده است. کیفیت صدای این هدفون نسبت به مدل های قبلی بهتر بوده و طراحی آن نیز بهبود یافته است. سونی از اسپیکر جدید خانواده Extra Bass با نام SRS-XB43 نام می برد برای بهبود کیفیت صدای بلندگوی Extra Bass جدید، سونی تصمیم گرفت رادیاتورهای غیرفعال (فعال) بلندگوها را به سمت خود حرکت دهد. رادیاتورهای غیرفعال که برخی از افراد آن را بلندگوهای غیرفعال می نامند، شبیه یک ساب ووفر هستند و در اندازه های مختلفی تولید می شوند. این رادیاتورها به بهبود عمق بیس بلندگو کمک می کنند. یکی از ویژگی های جالب اسپیکر سونی Extra Bass استفاده از همان رادیاتورهای پسیو است. سونی می گوید رادیاتورهای غیرفعال مورد استفاده در هدفون SRS-XB43 دارای باس قوی تری هستند. برای رسیدن به این هدف، سونی به استفاده از دیافراگم غیر دایره ای برای افزایش حجم و کاهش اعوجاج متوسل شد. رادیاتورهای غیرفعال با این حال، قطعات در مدل XB43 مستطیلی تر به نظر می رسند. XB43 همچنین دارای یک بلندگوی دو طرفه است که ترکیبی از یک ووفر و یک توییتر برای ارائه صدای غنی تر است. سونی در مدل جدید اسپیکرهای سری Extra Bass از حالت صدای Live Sound نیز مانند مدل های قبلی این خانواده استفاده می کند. حالت Live Sound نوعی شبیه ساز صدای سه بعدی است. کسانی که فرصت کار با این ویژگی را داشته اند می گویند که Live Sound صدا را شبیه سازی می کند که انگار شخصاً به صدای خواننده گوش می دهید. سونی می گوید در صورت تمایل کاربر می تواند بلندگو را به صورت عمودی روی سطوح مورد نظر قرار دهد. طبق اعلام سونی، اسپیکر SRS-XB43 به لطف گواهی IP67 در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است که سونی می گوید این اسپیکرها را در برابر ضربه و خراش های ناگهانی مقاوم می کند. این سطح از مقاومت برای بلندگوهای سونی عالی است. از آنجایی که به کاربر اجازه می دهد تا با خیال راحت از آنها در محیطی خارج از خانه استفاده کند مانند مدل های قبلی در خانواده Extra Bass، اسپیکر XB43 دارای چراغ های ساطع کننده نور داخلی است که از طریق برنامه های کاربردی خاص قابل استفاده است.

طراحی راحت و راحت

اسپیکر سونی مدل Sony SRS-XB43 دارای صدایی شفاف و بلند می باشد. با ابعاد 4.8 x 12.8 x 4.6 اینچ (HWD) و 6.5 پوند، دستگاه در رنگ های مشکی و آبی عرضه می شود. نوارهای LED وجود دارد که در لبه های چپ و راست طراحی شده اند و درایورهای پشتی با LED های کم نور روشن می شوند. سونی در تولید این اسپیکر با کیفیت صدای بالا و صدایی قدرتمند برای تجربه شنیداری غنی تر، عمیق تر و ارزشمندتر دست می یابد. جالب اینجاست که چه آن را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید، SRS-XB43 محکم می ایستد، بنابراین می توانید آن را در هر کجا که می خواهید قرار دهید.

عمر باتری طولانی

حداکثر 24 ساعت عمر باتری به این معنی است که بلندگوی بی سیم SRS-XB43 می تواند حتی بیش از یک روز دوام بیاورد. حتی با روشن بودن چراغ این دستگاه می توانید تا 14 ساعت از آن استفاده کنید.

ضد گرد و غبار، ضد آب و قابل شستشو

با استاندارد IP673 می توانید اسپیکر خود را به ساحل، جنگل یا هر جایی که می خواهید ببرید. بسیار جالب است که اسپیکر SRS-XB43 هر چقدر هم که گرد و غبار باشد به کار خود ادامه می دهد. همچنین ضد آب است، بنابراین لازم نیست نگران استفاده از آن در کنار دریا یا استخر باشید.

کیفیت صدا را به حداکثر برسانید

اسپیکر SRS-XB43 کیفیت صدای بالایی دارد و طیف وسیعی از فناوری های صوتی با کارایی بالا را خواهد داشت. سیستم دو طرفه این واحد دارای یک ووفر تا میان رده است که با یک توییتر اختصاصی ترکیب شده است. نتیجه وضوح صدای استثنایی است. فقط دکمه LIVE SOUND را فشار دهید و موسیقی خود را به روشی کاملاً جدید بشنوید و با تجربه صدای سه بعدی بی نظیر به مهمانی خود جان بخشید.

تفاوت بین ساخت و طراحی

قطعا تفاوت های محسوسی در ساخت XB43 نسبت به مدل قبلی Xb41 وجود دارد. اکنون XB43 قطعاً از نظر طراحی پیشرفت کرده است و بسیار جالب است. اندازه آن بزرگتر از XB41 است که باعث می شود کمتر قابل حمل باشد. اما پوشش بلندگوی بادوام همچنان استفاده می شود. تمام کنترل های استاندارد در بالای دستگاه قرار گرفته اند و درگاه های شارژ در پشت به همراه جک صدا قرار دارند که همیشه خوب است.

چراغ های بلندگو

SRS-XB43 دارای یک چراغ توییتر، یک چراغ ووفر و یک چراغ خطی چند رنگی است که همزمان با ضربان ها چشمک می زند. شما می توانید رنگ نور را با توجه به روحیه خود تغییر دهید. امکان اتصال تعداد زیادی بلندگوی بی سیم با فناوری BLUETOOTH و همگام سازی موسیقی و تنظیم نورها با همان ریتم و یا تنظیم یک الگوی تصادفی وجود دارد. می توانید چراغ ها را طوری طراحی کنید که به صورت دایره ای چشمک بزنند.

برنامه های بلندگوی سونی SRS-XB43

لیست های پخش مورد علاقه خود را انتخاب کنید، آهنگ بعدی را انتخاب کنید یا الگوهای نور و حالت های صدا را با برنامه Music Center تغییر دهید. همچنین می توانید برنامه Fiestable را دانلود کنید و بتوانید روشنایی SRS-XB43 را کنترل کنید. از طرف دیگر، می توانید از کنترل حرکت روی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود استفاده کنید. راه اندازی بلندگوی SRS-XB43 آسان است، بنابراین می توانید آن را تنظیم کنید و در هر زمان از موسیقی خود لذت ببرید. عملکرد بلندگو یک راه راحت برای مکالمه هندزفری ارائه می دهد که می تواند یک تماس کنفرانسی برای محل کار یا چت با دوستان باشد.

ویژگی های اسپیکر سونی

SRS-XB43 باس عمیق با صدای واضح برای پخش موسیقی ارائه می دهد. صدای EXTRA BASS با حالت زنده و صدای سه بعدی یکی از ویژگی های جذاب و خاص این دستگاه است. این دستگاه دارای ترمینال های ورودی و خروجی بوده و محدوده فرکانسی آن بین 20 هرتز – 20000 هرتز می باشد. این دستگاه دارای EQ داخلی است و می تواند صدایی با کیفیت ارائه دهد. این اسپیکر ضد آب یکی از بزرگترین و گران ترین مدل های بلوتوث سه گانه در همین رده می باشد که قابل حمل بوده و در برابر آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است.

دکمه ها و تنظیمات اسپیکر سونی

در پنل بالایی یک نوار کنترل وجود دارد، دکمه هایی برای روشن یا خاموش کردن، اتصال بلوتوث، پخش، مکث یا کنترل تماس ها وجود دارد. با چند بار فشار دادن می توانید موسیقی را جابجا کنید. همچنین دارای دکمه افکت صدای سه بعدی است. این باند دارای LED هایی است که عمر باتری و اتصال NFC را نشان می دهد. در پشت دستگاه دو توییتر 0.8 اینچی و دو بلندگوی 2.8 در 2.5 اینچی قرار دارند. همه اینها با هم ترکیب می شوند تا محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز ایجاد کنند.
SRS-XB43 با بلوتوث 5.0 سازگار است و از بلوتوث AAC و SBC پشتیبانی می کند، اما از AptX پشتیبانی نمی کند. در پشت دستگاه یک محفظه سرپوشیده با کانکتورهای آداپتور برق وجود دارد که به USB-C ختم می شود. همچنین یک ورودی 3.5 میلی متری aux و یک خروجی USB-A برای شارژ سایر دستگاه ها با بسته باتری SRS-XB43 وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB43" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB43"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه