نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB23

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Sony XB23 را معرفی می کنیم

سونی به تازگی اسپیکر بلوتوث جدید خود را با نام SRS-XB23 معرفی کرده است. این اسپیکر بی سیم مانند مدل های قبلی بسیار سبک بوده و فضای کمی را اشغال می کند و در هر کجا که بخواهید همراه همیشگی شماست، با فعال سازی گزینه EXTRA BASS می توانید از صدایی عمیق و با کیفیت لذت ببرید. این بلندگوها مجهز به رادیاتورهای غیرفعال دوگانه به همراه بلندگوهای با برد کامل هستند که برای تقویت صدای پایین و تقویت بیس کار می کنند. بلندگوهای جدید سونی با دقت طراحی شده اند تا تجربه صدای سه بعدی واقعی را به شما ارائه دهند. بلندگوهای گوشه سونی با فناوری DSP موسیقی شما را به منطقه وسیع تری ارسال می کنند. این بلندگوها با داشتن ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر ضربه، تمامی محدودیت ها را برطرف می کنند تا از صدای واقعی و دلنشین موسیقی لذت ببرید. وجود باتری بادوام (SRS-XB23 با عمر باتری 12 ساعته) در اسپیکرهای جدید سونی به معنای. که بیشتر از آنچه تصور می کنید می توانید از بودن در محیطی شاد و گوش دادن به موسیقی با کیفیت صدای دلنشین لذت ببرید. چه در حال کمپینگ با دوستان یا حتی استراحت در پارک باشید، بلندگوهای جمع و جور و سبک سونی به راحتی با خود حمل می شوند. در برنامه های خود و در کیفتان جا می شود، بلندگوی خود را در چادر یا نزدیکترین درختی که می خواهید موسیقی مورد علاقه خود را در آن به اشتراک بگذارید آویزان کنید. اسپیکر شما با استاندارد IP67 ضدآب است، بنابراین نیازی به استفاده از آن در دریا و استخر نخواهید داشت و برای شستشوی آن مشکلی نخواهید داشت. از کابل USB Type-C برای شارژ اسپیکر خود استفاده کنید و اگر شارژ گوشی هوشمند شما کم است، کافی است آن را به پورت USB اسپیکر وصل کنید تا باتری آن شارژ شود. یک پورت آداپتور برق متناوب نیز در این اسپیکر تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از عمر باتری، موسیقی پخش کنید و راه حل مناسب دیگری برای شارژ اسپیکر خود ارائه دهید. تا 100 بلندگوی بی‌سیم سازگار با فناوری BLUETOOTH را وصل کنید تا همه را به رقص درآورید (فقط برای SRS-XB43، SRS-XB33، SRS-XB23.)

ضد گرد و غبار، ضد آب و قابل شستشو

هنگامی که در فضای باز مانند پارک استراحت می کنید و نگران آسیب دیدن رطوبت و گرد و غبار نباشید، می توانید از اسپیکر ضدآب، سبک و قابل حمل سونی SRS-XB23 استفاده کنید. می توانید به راحتی آن را در چادر یا نزدیکترین درخت آویزان کنید و ضربات مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید.
رتبه IP67 برای بلندگوهای قابل حمل ایده آل است. این به این معنی است که بسیار مقاوم در برابر گرد و غبار است و می تواند در برابر پاشیدن باران شدید مقاومت کند و حتی می تواند تا یک متر به مدت 30 دقیقه در زیر آب بماند. بنابراین بدون هیچ مشکلی می توان آن را زیر شیر آب شست تا زمانی که درپوش اتصال کابل کاملا بسته باشد.
SRS-XB23 همچنین تحت آزمایش‌های شوک گسترده قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که در برابر ضربه‌ها، ضربه‌ها و خراش‌های اجتناب‌ناپذیر استفاده روزمره مقاومت می‌کند. حتی اگر آن را رها کنید، به کار خود ادامه خواهد داد.

عمر باتری طولانی

این اسپیکر قدرتمند تا 12 ساعت عمر باتری دارد و می توانید تمام روز در مهمانی یا مسافرت از اسپیکر SRS-XB23 استفاده کنید و از موسیقی خود لذت ببرید. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و می توانید در هر زمان و هر مکانی از آن استفاده کنید.

مقایسه ویژگی‌های بلندگو سونی SRS-XB23

این اسپیکر سونی مدل SRS-XB23 دارای طراحی جدیدی است که رادیاتورهای غیر فعال را به بالا و پایین اسپیکر منتقل می کند. بهترین کیفیت صدا را در کلاس خود ندارد، اما همچنان به نظر می رسد که یک اسپیکر قابل حمل مقرون به صرفه باشد که طرفداران زیادی دارد. مدتی است که سونی اسپیکرهای بلوتوث خود را معرفی کرده است، اما از نظر عملکرد و کیفیت صدا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اسپیکر SRS-XB23 نیز یکی از محصولات رقابتی در میان محصولات هم رده خود است.

طراحی بلندگوی قابل حمل سونی

از نظر ظاهری، اسپیکر سونی SRS-XB23 دارای ابعاد 3 در 8.6 اینچ (76 در 218 میلی متر) و وزن 1.3 پوند (580 گرم) است. این اسپیکر تقریباً اندازه مناسبی برای یک اسپیکر قابل حمل است و به دلیل وزن سبکی که دارد، می تواند وسیله ای مناسب برای گوش دادن به موسیقی در حال حرکت باشد. SRS-XB23 در رنگ های مشکی، آبی، سبز، قرمز یا سفید موجود است. در زیر صفحه پارچه درایورهای دوگانه با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز وجود دارد. هر دو انتهای بلندگو رادیاتورهای غیرفعال را برای باس اضافی فراهم می کنند. در انتهای اسپیکر یک حلقه با بند برای اتصال دستگاه تعبیه شده است.

دکمه و تنظیمات بلندگوی بلوتوث سونی

در پشت بلندگوی سونی SRS-XB23، کنترل‌هایی برای پخش یا توقف دستگاه، افزایش یا کاهش صدا، و همچنین گزینه اتصال استریو وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بلندگوهای دیگر را به آن وصل کنید و صدای بیشتری را در محیط خود پخش کنید. این اسپیکر سونی به جای Micro-USB از اتصالات USB Type-C استفاده می کند و به اکثر ما امکان می دهد کابل شارژ گوشی، هدفون و بلندگوهای بلوتوث خود را حمل کنیم. علاوه بر این، XB23 از بلوتوث 5.0 استفاده می کند و از سه کدک اصلی SBC، AAC و LDAC پشتیبانی می کند.

تغییرات در ساختار اسپیکر جدید XB23

سونی تغییرات اساسی در طراحی اسپیکرهای خود ایجاد کرده است. برای شروع، از طراحی استوانه ای استفاده می کند و رادیاتورهای غیرفعال برای پراکندگی بیشتر بالا و پایین رفته اند. قسمت بیرونی اسپیکر با یک صفحه مشبک پوشیده شده است که شامل دو درایور مخروطی است. عمق بیس قدرتمند و قله های واضح در طراحی جمع و جور اسپیکر سونی SRS-XB23 آن را به محصولی خاص و پرفروش تبدیل کرده است. به خصوص که می توانید به راحتی از پخش مونو به استریو تغییر دهید و در مهمانی ها از آن استفاده کنید.

سازگاری بلندگو با دستگاه های مختلف

برنامه Sony Music Center برای اندروید و iOS یک برنامه کاملاً قابل تنظیم است که بسته به محصولی که به آن متصل می‌شوید، ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. SRS-XB23 به طور یکپارچه با برنامه ارتباط برقرار می کند و به شما امکان می دهد به چندین تنظیمات مفید دسترسی داشته باشید. اگر به جای مونو صدای استریو می خواهید، باید در منوی تنظیمات صدا به حالت استریو بروید. همین بخش دارای یک EQ قابل تنظیم توسط کاربر و راهی برای خاموش کردن باس برای صرفه جویی در عمر باتری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB23" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB23"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه