نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB13

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Sony XB XB13 را معرفی می کنیم

اسپیکر ضد آب سونی XB13 یکی دیگر از محصولات ضدآب برند سونی است که به عنوان اسپیکر قابل حمل به بازار عرضه شده است. این اسپیکر در ابعاد بسیار کوچک با توان خروجی 5 وات و قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث که بیس عمیق و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. برای بررسی این اسپیکر جذاب با دیجی کد همراه باشید

در یک نگاه

  • طراحی زیبا در سایزهای بسیار کوچک
  • بسیار سبک با وزن 253 گرم
  • ضد آب و گرد و غبار با گواهینامه بین المللی IP67
  • توان خروجی آن 5 وات RMS است
  • دارای بیس زیبا و عمیق با عملکرد Extra Bass
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 4.2
  • باتری 16 ساعته قوی با قابلیت شارژ سریع
  • امکان برقراری تماس تلفنی

طراحی

اسپیکر سونی XB13 یک همراه در سفرهای شما محسوب می شود. این اسپیکر در ابعاد بسیار کوچک ساخته شده و تنها 253 گرم وزن دارد. همچنین یک بند در پشت این اسپیکر تعبیه شده است که برای اتصال آن به کوله پشتی و لوازم جانبی خود مشکلی نخواهید داشت.

مشخصات فنی

اسپیکر سونی XB13 دارای یک درایور 46 میلی متری است که قادر به ارائه توان 5 واتی RMS است. سونی در این اسپیکر از رادیاتور پسیو با کیفیت برای پشتیبانی از عملکرد Extra Bass استفاده کرده است که بیس عمیق و زیبایی را ارائه می دهد. همچنین پاسخ فرکانسی این اسپیکر 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که برای یک اسپیکر قابل حمل ضدآب منطقی است.

ضد آب

اسپیکر سونی XB13 دارای گواهینامه بین المللی IP67 است. این بدان معناست که این اسپیکر در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد و می توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن آن در هر مکان و شرایط آب و هوایی که هستید حتی در کنار استخر یا روی شن های ساحل آن را با خود حمل کنید و از شنیدن لذت ببرید. به موسیقی مورد علاقه خود با دوستان خود.

اتصالات

اسپیکر سونی XB13 مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 برای پخش موسیقی است که از کدک های بلوتوث AAC و SBC پشتیبانی می کند. به لطف این فناوری می توانید دستگاه موبایل خود را به صورت بی سیم به این اسپیکر متصل کرده و موسیقی پخش کنید. همچنین این اسپیکر می تواند به صورت بی سیم با یکی دیگر از اسپیکرهای XB13 سونی متصل شود تا بتوانید صدا را با دوبرابر ولوم دریافت کنید.

توانایی انجام مکالمات

این اسپیکر مجهز به میکروفون داخلی با کیفیت است. به همین دلیل اسپیکر سونی XB13 در دسته اسپیکرها قرار می گیرد. زمانی که به این اسپیکر متصل هستید و با تلفن همراه خود تماسی دریافت می کنید، می توانید از طریق اسپیکر به تماس پاسخ داده و با کیفیت خوبی مکالمه را آغاز کنید.

باتری قدرتمند

برای همراه داشتن یک اسپیکر قابل حمل به یک باتری قدرتمند نیاز دارید تا بتوانید از گوش دادن به موسیقی و پادکست مورد علاقه خود لذت ببرید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ آن و وصل نشدن آن به برق مستقیم باشید. اسپیکر سونی XB13 این مشکل را حل کرد. در طراحی این اسپیکر از باتری لیتیوم یونی استفاده شده و قابلیت نگهداری شارژ به مدت 16 ساعت را دارد. به علاوه این اسپیکر دارای پورت شارژ USB-C می باشد تا در کمترین زمان ممکن اسپیکر شما شارژ شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB13" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل XB13"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه