نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل V73D

مدل شیک سونی V73 در آگوست 2020 برای فروش در فروشگاه های سراسر جهان تهیه و ارائه شد. نسل پنجم این سیستم صوتی شیک سونی کامل ترین قابلیت های صوتی و تصویری و سرگرمی های مختلف را برای کاربران فراهم می کند. وجود درایو نوری برای خواندن دیسک های DVD صوتی و تصویری و خروجی با کیفیت HDMI – (اینترفیس چند رسانه ای با کمبود بالا) برای ارسال تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن برای نمایش دستگاه ها و حتی استفاده از فناوری ARC – RETURN AUDIO CHANNEL – صدا گرفتن تلویزیون را به یک سیستم صوتی V43D تبدیل کنید و از صدای قدرتمند 1440 وات این واحد RMS و همچنین حالت مسابقه فوتبال استفاده کنید سونی یک جفت ورودی صوتی آنالوگ را در MHC-V73D تعبیه کرده است که می تواند با یک کابل مختلف متصل شود. دستگاه هایی مانند لپ تاپ و دستگاه ها یا حتی دستگاه های قدیمی تر می توانند نیازهای کاربران را برآورده کنند. با کمک میکروفون می توانید از عملکردهای کارائوکه نیز استفاده کنید و در کنار دوستان خود آواز بخوانید.

قدرت صدای بی نظیر و 360 درجه

بازتولید صدای قدرتمند و شفاف از یک توییتر دقیق و حرفه ای با فرکانس های متوسط ​​با کیفیت که در همه جهات به طور یکسان شنیده می شود. این اسپیکر با فناوری پخش صدای 360 درجه چنین فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد.

چهار توییتر با کیفیت بالا

در هر یک از بلندگوهای این سیستم صوتی غول پیکر از 4 توییتر شفاف و باکیفیت استفاده شده است که دو عدد از آنها در جلو و دو عدد در عقب نصب شده اند. این نوع قرار دادن توییتر صدای موسیقی را به طور گسترده‌تری پخش می‌کند و صدای یکسان را در همه جهات ارائه می‌کند.

میان رده با وضوح بی نظیر

درایورهای میان رده جلو و عقب این اسپیکر به خلوص صدا کمک می کنند و با کیفیت بالای خود مقداری گرما به موسیقی به خصوص صدای خواننده می بخشند. چه به بلندگو نزدیک باشید و چه دور، موسیقی مورد علاقه خود را واضح تر از همیشه خواهید شنید.

ضربان را با تقویت کننده صدای JET BASS احساس کنید

فرکانس‌های باس در بلندگوهای قدرتمند مهم‌ترین بخش صدای موسیقی هستند. زیرا هنگام انتخاب اسپیکر برای مهمانی، اولویت اول مصرف کنندگان صدا و بیس قدرتمند است. این سیستم صوتی حرفه ای از ساختار خاصی در درایورهای ساطع کننده باس خود استفاده می کند تا جریان هوای صدای باس را متمرکز کند. از نظر فیزیکی، هر کجا که باشید، ریتم تپنده باس را حتی از راه دور احساس خواهید کرد.

پردازنده ویژه برای صدای واضح و واقعی

در این اسپیکر از فناوری DSP استفاده شده است که حال و هوای اجرای زنده و جشنواره موسیقی را می دهد و باعث می شود صدای موسیقی را مانند اجرای زنده واقعی بشنوید.

وضوح از دست رفته را از طریق DSEE خودکار بازیابی کنید

هنگامی که موسیقی اصلی فشرده می شود تا به فرمتی مانند MP3 تبدیل شود، برخی از فرکانس های خاص خود را از دست می دهد. این سیستم صوتی پیشرفته از DSEE برای بازیابی کیفیت موسیقی از دست رفته و نزدیک‌تر کردن صدای موسیقی به کیفیت اصلی خود استفاده می‌کند.

رقص با نور کور

رقص نور خیره کننده ای بر روی بدن این بلندگو پخش می شود و نمایش زیبایی از هارمونی نور و موسیقی را به نمایش می گذارد. ترکیبی جذاب از رنگ های مختلف نور، 360 درجه در همه جهات روشن می شود و یک کلوپ شبانه واقعی را برای شما فراهم می کند.

افکت ها و افکت های دی جی

این سیستم صوتی از طریق 4 افکت حرفه ای افکت های دی جی را برای مهمانی های شما فراهم می کند. افکت های Flanger – WAH – Isolator – PAN در اختیار شما هستند تا صحنه مهمانی خود را به یک کنسرت بزرگ تبدیل کنید. می توانید از جلوه های DJ با برنامه Fiestable و Gesture Control استفاده کنید.

حالت تایکو و بازی تایکو

یکی دیگر از ویژگی های این اسپیکر چند منظوره قابلیت پخش آنلاین است. بازی TAIKO را بازی کنید و با ضربات زمان بندی امتیاز کسب کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید. همچنین می توانید به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر رقابت کنید و در بین 10 بازیکن برتر قرار بگیرید.

با حرکات عمودی و افقی بلندگو را کنترل کنید

یک پنل مخصوص در بالای این سیستم صوتی طراحی شده است که به شما امکان مدیریت و کنترل بلندگو و موسیقی در حال پخش را می دهد. می توانید صدا را با حرکات عمودی و افقی دست کنترل کنید، به آهنگ بعدی یا قبلی بروید یا جلوه های صوتی زیبایی را به موسیقی خود اضافه کنید.

کنسرت واقعی خود را سازماندهی کنید

این اسپیکر قدرتمند دارای دو ورودی میکروفون است تا بتوانید در طول جلسات خود آواز بخوانید. همچنین می توانید از یکی از این ها به عنوان ورودی ساز استفاده کنید و از اسپیکر خود به عنوان آمپلی فایر گیتار استفاده کنید. باور کردنش سخت است، اما این اسپیکر سه حالت را ارائه می دهد: Clean برای صدای تمیز، Overdrive برای صدای گیتار تحریف شده و Bass برای گیتار باس.

کنترل کامل بلندگو با برنامه Fiestable

از طریق اپلیکیشن Fiestable می توانید تمامی قسمت ها و عملکردهای سیستم صوتی خود را کنترل کنید. کنترل از سیستم کارائوکه به رقص نور از طریق برنامه. از طریق این برنامه می توانید بازی های آنلاین انجام دهید، در مسابقات شرکت کنید و با رقبای خود رقابت کنید و با دنیا در ارتباط باشید. برای استفاده از این برنامه به برنامه Sony همچنین Music Center نیاز دارید. برنامه Sony Music Center به شما امکان می دهد به راحتی تنظیمات صدا و موسیقی را مدیریت کنید

لینک های کاربردی

برای اتصال به این سیستم صوتی حرفه ای روش های اتصال چند منظوره در نظر گرفته شده است. می توانید به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به این سیستم صوتی متصل شوید یا از طریق NFC ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید اسپیکر خود را از طریق خروجی HDMI ARC به تلویزیون متصل کنید و صدای فیلم ها را با قدرت بسیار بالا بشنوید و شستشو دهید.
یکی دیگر از اتصالات پرکاربرد در این سیستم صوتی USB است که به شما امکان پخش موسیقی از طریق فلش مموری را می دهد. معمولا استفاده از فلش مموری در کشور ما فراگیر است و وجود چنین عملکردی مزیت مهمی محسوب می شود.

بدنه مقاوم در برابر مایعات

بدنه این سیستم صوتی در برابر مایعات بسیار مقاوم است و اگر نوشیدنی شما در مهمانی روی اسپیکر بریزد جای نگرانی نیست. حتی یک دکمه Party Lock روی این اسپیکر وجود دارد که تمام دکمه ها را به مدت 30 ثانیه غیرفعال می کند تا بتوانید بدون توقف مهمانی اسپیکر خود را تمیز کنید.

طراحی سرسخت و بادوام

در گوشه های این سیستم صوتی قدرتمند، محافظ های پلاستیکی سخت تعبیه شده است که علاوه بر ضربه گیر، نقش پایه اسپیکر را نیز ایفا می کند. این پایه های مستحکم و مفید به بلندگو کمک می کند تا روی تمام سطوح به خوبی بایستد و ضربه زدن به پایه باعث لرزش یا واژگونی نمی شود.

بلندگو با حمل آسان

یکی از مشکلات بلندگوهای سنگین و غول پیکر، سختی حمل آن ها است، اما سونی برای این مشکل راه حلی اندیشیده و به خوبی آن را حل کرده است. برای حمل اسپیکر، به سادگی دسته مخصوص آن را بگیرید و بلندگو را به عقب برگردانید تا روی چرخ های محکم حرکت دهید.

چندین دستگاه را همزمان وصل کنید

شما می توانید حداکثر سه دستگاه را به طور همزمان به این سیستم صوتی متصل کنید. وقتی با دوستان خود هستید، حداکثر سه نفر می توانند به بلندگو متصل شوند و به نوبت موسیقی شما را پخش کنند.

صدا را تا 50 برابر افزایش دهید

قدرت صوتی این اسپیکر به همین جا ختم نمی شود. این سیستم صوتی بزرگ و قدرتمند می تواند با بلندگوهای دیگر از این دست ارتباط برقرار کند و حجم بیشتری را نشان دهد. می توانید تا 50 بلندگوی دیگر را به این سیستم صوتی متصل کنید و از همه آنها به موسیقی گوش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل V73D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل V73D"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه