نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XP500

با اسپیکر زیبا و بی سیم Sony XP500 صدای هیجان انگیز و گزینه های سرگرمی متنوع را به مهمانی خود بیاورید. هنگامی که برای پخش موسیقی استفاده می شود، سیستم چند درایور X-Balanced در داخل از تویترها و ووفرهای جلویی برای ایجاد صدایی با بلندی های واضح و باس فراوان استفاده می کند. برای اطلاع از این اسپیکر قدرتمند سونی می توانید با دیجی کد همراه باشید.

در یک نگاه

  • صدای قدرتمند با MEGA BASS برای استفاده در مهمانی
  • حداکثر 20 ساعت عمر باتری با شارژ سریع
  • استفاده از بلندگوی X-Balanced برای بیس قدرتمند
  • مقاوم در برابر پاشش آب با گواهینامه بین المللی IPX4
  • در پنل جلویی دستگاه نور LED تعبیه شده است
  • دسته تعبیه شده برای حمل آسان
  • امکان قرار دادن بلندگو به صورت عمودی یا افقی
  • با Party Connect 3 حداکثر 100 بلندگو را وصل کنید

ورودی ها و اتصالات

ورودی های اضافی SONY XP500 به شما امکان می دهد یک میکروفون یا گیتار را متصل کنید، بنابراین می توانید به مهمانان اجازه دهید همراه با کارائوکه آواز بخوانند در داخل SONY XP500 دو بلندگوی 1.96 اینچی و دو بلندگوی 5.51 اینچی قرار دارند. با استفاده از معماری X-Balanced سونی، که دارای یک دیافراگم غیر دایره ای برای پشتیبانی از سطح بیشتری نسبت به درایورهای گرد است، صدای تمیزتر و غنی تری ارائه می کنند.

XP500 که عمدتاً برای پخش بی سیم موسیقی از تلفن هوشمند یا تبلت دارای بلوتوث از طریق یک فایل یا برنامه طراحی شده است، می تواند موسیقی را از یک هارد دیسک قابل حمل یا درایو فلش USB پخش کند. شما به سادگی می توانید آن را به پورت USB در پشت اسپیکر سونی وصل کنید و از صدای باکیفیت لذت ببرید.

برنامه غیر اختصاصی سونی به شما امکان می دهد تنظیمات صدا را تغییر دهید، پخش موسیقی را کنترل کنید، الگوهای مختلف نور را انتخاب کنید و دستگاه های متصل را مدیریت کنید. آنها می توانند بلندگوی Sony XP500 را به یک سیستم صوتی بی سیم منحصربفرد تبدیل کنند، بنابراین می توانید همیشه در مهمانی ها و هنگام گوش دادن به موسیقی خود از آنها لذت ببرید.

سفارشی سازی صدا

در بلندگوی Sony XP500، هنگام پخش ژانرهای موسیقی که نیاز به ضربات اضافی دارند، MEGA BASS سونی را فعال کنید یا از LIVE SOUND برای شبیه سازی صدای یک کنسرت زنده استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که صدایی شفاف و متعادل در بلندگوی سونی دریافت کنید و اتاق و مهمانی خود را با صدای موسیقی دلپذیر خود پر کنید.

توجه داشته باشید که می‌توانید بلندگوی Sony XP500 را با حداکثر صد بلندگوی سازگار وصل کنید تا موسیقی و نورها را برای پشتیبانی از رویدادهای بسیار بزرگ همگام‌سازی کنید. بنابراین، می توانید با بلندگوی بی سیم قابل حمل XP500 صدایی شفاف و قدرتمند را به مهمانی بیاورید.

روشنایی باتری و دستگاه

با حداکثر 20 ساعت پخش با شارژ کامل، XP500 می تواند شما و مهمانانتان را در تمام طول شب سرگرم کند. اگر فراموش کردید که بلندگو را شارژ کنید و مهمان‌ها وارد شوند، شارژ سریع 10 دقیقه‌ای USB-C تا 3 ساعت به شما امکان پخش می‌دهد.

این واحد همچنین دارای چراغ های LED چند رنگ یکپارچه در دو طرف اسپیکر است که محیطی ظریف را ایجاد می کند که می تواند با ریتم های باس موسیقی برق بزند. شما می توانید الگوهای مختلف نور را از طریق نرم افزار سونی انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که برای شارژ گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید از پورت USB Type-A استفاده کنید. این یک ویژگی مفید برای شارژ سریع تلفن شما یا قدرت دادن به بلندگوی سونی برای پخش موسیقی از طریق تلفن همراه برای ادامه مهمانی است.

طراحی مناسب

اسپیکر XP500 با گواهینامه بین المللی ضد پاشش آب IPX4 می تواند در برابر آب و رطوبت مقاومت کند، بنابراین می توانید بدون نگرانی از مهمانی در فضای باز لذت ببرید. علاوه بر این، دستگیره تعبیه شده به شما امکان می دهد XP500 را در فضای باز حمل کنید و در هر کجا که هستید از موسیقی لذت ببرید.

در عین حال، اتصال جریان BLUETOOTH پخش موسیقی را از دستگاه رسانه بلوتوث شما آسان می کند. گوشی هوشمند یا دستگاه رسانه خود را به یکی از درگاه های USB در پشت متصل کنید و هنگام شارژ از طریق منبع تغذیه اسپیکر، موسیقی خود را پخش کنید. همچنین می توانید برای پخش فایل های دیجیتال خود یک USB یا فلش درایو را به پورت USB متصل کنید.

کیفیت صدا

بلندگوهای Sony XP500 وضوح بالایی دارند و می توانند کیفیت صدا را افزایش دهند و باس عمیق را با X-Balanced ارائه دهند. آنها یک بلندگوی منحصر به فرد هستند که توسط سونی ساخته شده است که قادر به پشتیبانی از باس غنی و قدرتمند است و می تواند سطوح صدای بالاتری را با حفظ وضوح ارائه دهد.

بلندگوی نوآورانه X-Balanced دارای دیافراگم غیر دایره ای با مساحت بزرگتر از بلندگوهای معمولی است. این بدان معناست که بدون توجه به سبک موسیقی که گوش می‌دهید، صدایی تمیزتر و غنی‌تر خواهید داشت.

حداکثر ناحیه دیافراگم فشار صدا را برای باس عمیق تر و نافذتر، صداهای واضح تر و تجربه شنیداری عالی افزایش می دهد. همچنین با کاهش فشار صوتی یکسان، حرکت راننده را کاهش می دهد و در نتیجه نویز کمتر و وضوح صدا بیشتر می شود. این اسپیکر X متعادل و یک توییتر با کارایی بالا را ترکیب می کند که صدایی قدرتمند، غنی و شفاف را در یک منطقه بزرگ ارائه می دهد.

XP500 یک سیستم صوتی منحصر به فرد است که برای کمک به علاقه مندان به موسیقی طراحی شده است تا بیشترین بهره را از زندگی خود ببرند. چه در اتاق نشیمن خود استراحت کنید و چه در باغ خود مهمانی کنید، XP500 صدایی عالی و ویژگی های سرگرم کننده زیادی ارائه می دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که موسیقی را انتخاب کنید. با مجموعه بلندگوهای سری X جدید، می‌توانید از هر لحظه استفاده کنید و از مهمانی‌های پر سر و صدایی که برای همیشه به خاطر خواهید ماند نهایت استفاده را ببرید.

کنترل ها و تنظیمات

توجه داشته باشید که می توانید این اسپیکر سونی XP500 را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید. این سیستم صوتی دارای یک سنسور داخلی برای حفظ کیفیت صدا بر اساس نوع قرارگیری است که آن را بهینه می کند. همچنین می توانید مهمانی را با برنامه سونی کنترل کنید. سه لیست پخش مورد علاقه خود را به راحتی انتخاب کنید، آهنگ بعدی را انتخاب کنید و الگوهای نور و حالت صدا را از برنامه Music Center تغییر دهید.

نرم افزار Fiestable3 را برای کنترل روشنایی و روشن یا خاموش کردن آن دانلود کنید. همچنین می توانید از ژست های حرکتی برای کنترل صفحه نمایش گوشی هوشمند خود استفاده کنید. از طرف دیگر، شما این امکان را دارید که با اپلیکیشن Connect3 چندین بار از یک آهنگ لذت ببرید. می‌توانید تا ۱۰۰ بلندگوی بی‌سیم را با فناوری بلوتوث وصل کنید تا موسیقی و نورها را همگام‌سازی کنید و همه آن‌ها را با یک آهنگ حرکت دهید. البته می توانید یک الگوی تصادفی تنظیم کنید یا چراغ ها را طوری تنظیم کنید که به صورت دایره ای چشمک بزنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XP500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XP500"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه