نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Pulse 4

اسپیکر Pulse 4 یکی از سری محصولات تولید شده توسط شرکت JBL می باشد که به عنوان اسپیکر پرتابل روانه بازار شد. این اسپیکر دارای صدای 360 درجه و ال ای دی های نورپردازی ویژه است که می توانید برای شروع مهمانی خود از آنها استفاده کنید. برای عملکرد بهتر این اسپیکر در آینده با اسپیکر تهران همراه باشید. اسپیکر Pulse 4 در شب فوق العاده می درخشد و با نور 360 درجه نمایشی زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. این اسپیکر قابلیت صدای 360 درجه را نیز دارد و به همین دلیل صدا را در همه مکان ها به صورت یکسان بازتولید می کند. این اسپیکر دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است. با استفاده از پورت USB، می توانید به آداپتور برق متناوب متصل شده و اسپیکر خود را شارژ کنید. هر بار شارژ کامل این اسپیکر 12 ساعت زمان پخش را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که این اسپیکر قابل حمل است، دارای بدنه مقاوم و ضد آب است که به شما امکان می دهد اسپیکر خود را حتی در کنار دریا حمل کنید و از پخش موسیقی با کیفیت و شفاف لذت ببرید. بدنه ضد آب این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که می توانید آن را تا عمق 1 متر زیر آب ببرید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این اسپیکر قابلیت اتصال اسپیکرهای سازگار را نیز دارد. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی اسپیکرهای سازگار را متصل کرده و موسیقی خود را پخش کنید. Pulse 4 دارای ویژگی است تا بتوانید به راحتی قابلیت نورپردازی اسپیکر خود را همگام سازی کنید. می توانید بلندگوی خود را تکان دهید تا به راحتی سیستم روشنایی آن را همگام کنید.

  • توان خروجی آن 20 وات RMS است
  • طراحی زیبا با نورپردازی شگفت انگیز دارد
  • پخش صدای 360 درجه دارد
  • باتری قوی 12 ساعته دارد و در 3.5 ساعت شارژ می شود
  • دارای ویژگی Partyboost است
  • پشتیبانی انحصاری برنامه JBL Connect

روشنایی

قطعا جذاب ترین قسمت ارائه این اسپیکر نورپردازی شگفت انگیز آن است. در طراحی این اسپیکر از چراغ های LED با کیفیت در اطراف بدنه خود استفاده شده است که در شب به طرز خارق العاده ای می درخشد و با نورپردازی 360 درجه نمایشی زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. که می تواند چشمان اطرافیانش را خیره کند.

صدای 360 درجه

وجود درایورهای 360 درجه برای پخش صدای Dolby برای بلندگوها بسیار مهم است. این اسپیکر قابلیت صدای 360 درجه را نیز دارد و به همین دلیل صدا را در همه مکان ها به صورت یکسان بازتولید می کند. حداکثر توان خروجی که این اسپیکر می تواند ارائه دهد 20 وات RMS است که برای اسپیکر با قابلیت ها و ویژگی های JBL Pulse 4 بسیار مناسب است.

باتری و زمان پخش

این اسپیکر دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 7260 میلی آمپر ساعت می باشد. با استفاده از پورت USB، می توانید به آداپتور برق متناوب متصل شده و اسپیکر خود را شارژ کنید. با هر بار شارژ کامل این اسپیکر می توانید به مدت 12 ساعت موسیقی و پادکست مورد علاقه خود را پخش کرده و از آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که استفاده از سیستم روشنایی و صدای زیاد باعث تغییر میزان شارژ این اسپیکر می شود.

بدنه مقاوم و ضد آب

از آنجایی که این اسپیکر قابل حمل است، بدنه ای مقاوم و ضد آب با گواهینامه بین المللی IPX7 دارد که به شما امکان می دهد اسپیکر خود را حتی در کنار دریا و آب حمل کنید و به موسیقی گوش دهید. از پادکست های با کیفیت بالا و واضح لذت ببرید. بدنه ضد آب این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که می توانید آن را تا عمق 1 متر زیر آب ببرید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

اتصال بین بلندگوها

این اسپیکر دارای عملکرد JBL Partyboost می باشد. داشتن این ویژگی به این معنی است که می توانید بلندگوهایی را که از این ویژگی پشتیبانی می کنند وصل کنید. همچنین دارای ارتباط بین بلندگوهای سازگار است. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی اسپیکرهای سازگار را متصل کرده و موسیقی خود را پخش کنید. و حجم بیشتری دریافت کنید.

هماهنگ سازی نور

Pulse 4 دارای ویژگی است تا بتوانید به راحتی قابلیت نورپردازی اسپیکر خود را همگام کنید. می توانید بلندگوی خود را تکان دهید تا به راحتی سیستم روشنایی آن را همگام کنید.

برنامه ویژه

بلندگوی جذاب و محبوب JBL Pulse 4 از برنامه انحصاری JBL Connect پشتیبانی می کند. از طریق این نرم افزار می توانید. سیستم روشنایی خود را سفارشی کنید، دستگاه های متصل را کنترل کنید و همچنین بلندگوی خود را به روز کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Pulse 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Pulse 4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه