نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 710

برند JBL که سال هاست به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات صوتی در جهان فعالیت می کند، توانسته بلندترین، دقیق ترین و بهترین سیستم های صوتی دنیا را تولید و ارائه کند، بنابراین به منظور طراحی و تولید محصولات هوشمند می‌توانند از سایر رقبا پیشی بگیرند. به همین دلیل است که محصولات منحصر به فرد و بی نظیری مانند JBL PartyBox 710 را روانه بازار کرد. بلندگوی JBL PartyBox 710 با توان 800 وات و سبک های نوری متناسب می تواند موسیقی شما را با کیفیت عالی ارائه دهد. می توانید نور را با موسیقی هماهنگ کنید تا فضایی زیبا با صدایی دلنشین داشته باشید. این محصول زیبا از برند JBL دارای ساختاری مستحکم است که آن را در شرایط مختلف بسیار بادوام و مقاوم کرده است. این اسپیکر با استفاده از دو توییتر 69.8 میلی‌متری با کمترین سطح نویز و دو درایور 203 میلی‌متری با حساسیت بالا، توان قدرتمند و باورنکردنی 800 وات را ارائه می‌کند که آن را با کیفیت بالا و متعادل‌سازی کامل در تمام سطوح صدا می‌سازد. متوسط، بالا این اسپیکر JBL دارای درایورهایی با حساسیت بالا است، بنابراین صدای قدرتمند و بیس عمیقی خواهید داشت. می توان گفت JBL Partybox 710 یک اسپیکر بزرگ و قدرتمند است و طبق گواهینامه بین المللی IPX4 از مقاومت و دوام خوبی برخوردار است. تا در برابر پاشش آب مقاومت کند و آسیب نبیند. این اسپیکر JBL مجهز به دسته و چرخ های مقاوم است تا بتوانید آن را به راحتی حمل کنید. بنابراین در فضای باز می توانید از آهنگ های مورد علاقه خود با دوستان و خانواده خود لذت ببرید. اتصال بلوتوث JBL PartyBox 710 دارای گزینه اتصال با کابل و اتصال بی سیم است که یک اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و یک اتصال سیمی از طریق رابط AUX 3.5 میلی متری خواهد بود. همچنین JBL Party Box 710 مجهز به ورودی گیتار و میکروفون است. شما به راحتی می توانید از این لینک ها برای ایجاد سرگرمی و افزایش هیجان در مهمانی های خود استفاده کنید و خود را در موسیقی بی نظیر و شفاف او غرق کنید.

  • صدای قدرتمند JBL با توان خروجی 800 وات RMS
  • یک نمایش نوری زیبا و خیره کننده که با ضرب آهنگ موسیقی هماهنگ شده است
  • دارای 2 توییتر 69.8 میلی متری با کمترین سطح نویز
  • دارای درایورهای 203 میلی متری با حساسیت بالا
  • دارای گواهینامه بین المللی IPX4 با قابلیت مقاومت در برابر پاشش آب
  • دارای ورودی گیتار و میکروفون، ورودی بلوتوث یا USB است
  • با فشار دادن یک دکمه سیستم را به یک سیستم استریو بی سیم تبدیل کنید
  • دارای چرخ و دسته محکم برای جابجایی و حمل دستگاه
  • نرم افزار تخصصی JBL PartyBox برای مدیریت و سفارشی کردن دستگاه

طراحی فوق العاده

اسپیکر JBL Partybox 710 در کنار پخش RGB با الگوهای نوری زیبا، تجربه صوتی و بصری شگفت انگیزی را ارائه می دهد. این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که می تواند تمامی نیازهای کاربران را برای استفاده در فضای داخلی و خارجی برآورده کند. شما می توانید از این بلندگوی قدرتمند روی زمین برای مهمانی ها و حتی کمپینگ در خارج از خانه و هر جایی که به برق مستقیم دسترسی دارید استفاده کنید.

صدای عالی

این اسپیکر با استفاده از دو توییتر 69.8 میلی‌متری با کمترین میزان نویز و دو درایور با حساسیت 203 میلی‌متری، توان قدرتمند و باورنکردنی 800 وات را ارائه می‌کند که صدایی با کیفیت بالا و تعادل کامل را در تمامی سطوح کم، متوسط، زیاد ارائه می‌دهد. این اسپیکر JBL دارای درایورهایی با حساسیت بالا است، بنابراین صدای قدرتمند و بیس عمیقی خواهید داشت.

ماندگاری خوب

می توان گفت JBL Partybox 710 یک اسپیکر بزرگ و قدرتمند است و طبق گواهینامه بین المللی IPX4 از مقاومت و دوام خوبی برخوردار است. تا در برابر پاشش آب مقاومت کند و آسیب نبیند. این اسپیکر JBL مجهز به دسته و چرخ های مقاوم است تا بتوانید آن را به راحتی حمل کنید. بنابراین در فضای باز می توانید از آهنگ های مورد علاقه خود با دوستان و خانواده خود لذت ببرید.

اتصال بلوتوث

JBL PartyBox 710 امکان اتصال با کابل و اتصال بی سیم را دارد که اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و اتصال سیمی از طریق رابط AUX 3.5 میلی متری خواهد بود. علاوه بر این، JBL Party Box 710 مجهز به ورودی های گیتار و میکروفون است. شما به راحتی می توانید از این لینک ها برای ایجاد سرگرمی و افزایش هیجان در مهمانی های خود استفاده کنید و خود را در موسیقی بی نظیر و شفاف او غرق کنید.

برنامه JBL PartyBox

اسپیکر JBL Partybox 710 دارای نرم افزار انحصاری JBL PartyBox می باشد که با استفاده از این برنامه می توانید تنظیمات مناسب را اعمال کنید. می توانید میزان صدا را به دلخواه تنظیم کنید، پخش موسیقی را کنترل کنید و نمایش نور را سفارشی کنید. همچنین امکان اتصال یک بلندگوی دیگر به صورت بی سیم به این سیستم صوتی وجود دارد تا صدای استریوی قوی تری ایجاد شود.

روشنایی

پنج سبک نورپردازی در بلندگوی JBL PartyBox 710 ترکیب و هماهنگ شده است. بنابراین می توانید رقص نور را در PartyBox 710 با هر نوع موسیقی که در ذهن دارید تماشا کنید. می توانید به اپلیکیشن PartyBox بروید و نورهای نمایشگر را روی اسپیکر خود تنظیم کنید و افکت های صوتی DJ را اضافه کنید و از زیبایی این اسپیکر لذت ببرید.

فن آوری ها

این ویژگی برای ارائه صدای استریو بی سیم تک لمسی در این اسپیکر JBL در دسترس شماست. برای ایجاد صدای استریو قدرتمند، کافی است دو سیستم را به صورت بی سیم با انتخاب یک دکمه به هم متصل کنید. همچنین این اسپیکر دارای دکمه تقویت بیس است که به شما امکان می دهد صدای بیس را در 2 حالت تقویت کنید.

فناوری های دیگر عبارتند از BLE (بلوتوث که نسبت به تلفن های همراه باتری کمتری مصرف می کند)، TWS (اتصال بی سیم 2 بلندگو) و JBl Pro Sound (صدای با کیفیت).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 710" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 710"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه