نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 310

ستون حرفه ای Partybox 310 جدیدترین مدل اسپیکر از سری partybox شرکت JBM می باشد. شما می توانید از این سیستم صوتی در دو حالت برق یا باتری استفاده کنید. درایورهای حرفه ای این اسپیکر موسیقی را با وضوح بالا و بیس قدرتمند بازتولید می کنند و هیجان مهمانی شما را افزایش می دهند. اتصالات پرکاربرد به شما این امکان را می دهد که به راحتی به صورت بی سیم و بی سیم متصل شوید، بنابراین می توانید به راحتی با هر دستگاهی به این سیستم صوتی متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. بدنه این اسپیکر ضد پاشش است و در برابر قطرات باران و نفوذ ذرات آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است. روش های اتصال برای اتصال به PartyBox 310، کافی است بلوتوث را روی تلفن همراه یا تبلت خود روشن کنید، بلندگو را جستجو کرده و وصل کنید. می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را بر روی فلش درایو قرار دهید و از طریق پورت USB آن را به اسپیکر متصل کرده و پخش کنید. همچنین می توانید دستگاه خود را از طریق ورودی 3.5 میلی متری با استفاده از کابل AUX به بلندگو متصل کنید. اکنون فقط دکمه پخش را فشار دهید و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

  • قدرتمند و کاربردی برای یک مهمانی بزرگ
  • پخش صدایی با کیفیت بالا و خالص با وضوح عالی
  • حجم زیاد با توان خروجی 240 وات RMS
  • رقص نور خیره کننده هماهنگ با موسیقی
  • قابلیت کنترل و تغییر حالت رقص نور
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث
  • دارای ورودی ابزار و ورودی میکروفون برای کارائوکه است
  • پخش موسیقی از درایو فلش USB
  • قابلیت اتصال دو بلندگوی PartyBox 310 به یکدیگر
  • منبع تغذیه با دو حالت جریان و باتری تا 18 ساعت
  • بدنه ضد آب با گواهینامه بین المللی IPX4
  • دسته و چرخ های کشویی برای حمل آسان

روش های اتصال

برای اتصال به PartyBox 310 کافی است بلوتوث تلفن همراه یا تبلت خود را روشن کنید، اسپیکر را جستجو کرده و متصل شوید. به این ترتیب می توانید به لیست پخش خود گوش دهید یا موسیقی مورد علاقه خود را به صورت آنلاین پخش کنید. می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را بر روی فلش درایو قرار دهید و از طریق پورت USB آن را به اسپیکر متصل کرده و پخش کنید. همچنین می توانید دستگاه خود را از طریق ورودی 3.5 میلی متری با کابل AUX به بلندگو متصل کنید، اکنون فقط دکمه پخش را فشار دهید و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

صدای حرفه ای JBL

برای تولید صدای قدرتمند، این سیستم صوتی حرفه ای از دو توییتر 2.5 اینچی برای بازتولید فرکانس های بالا و دو بلندگوی 6.5 اینچی برای بازتولید فرکانس های متوسط ​​و پایین استفاده می کند. این اسپیکر فرکانس های بالا را با وضوح بیشتری بازتولید می کند و فرکانس های میانی واضح هستند، فرکانس های باس سنگین و عمیق هستند. مجموع توان خروجی این اسپیکر 240 وات RMS است اما با فشردن دکمه Bass Boost قدرت آن افزایش یافته و بیس سنگین شده و هیجان بیشتری به موسیقی تزریق می شود.

رقص نور زیبا و جذاب

یکی از ویژگی های اصلی این ستون که زیبایی آن را تکمیل می کند، رقص نور خیره کننده ای است که در اطراف بلندگوی بیس اسپیکر قرار گرفته است، رقص نور زیبا و جذاب یکی از ملزومات اصلی مهمانی های هیجان انگیزی است که JBL این اسپیکر را در آن گنجانده است. . هنگام پخش موسیقی، نورپردازی را هماهنگ با ضرب آهنگ موسیقی تماشا کنید و از حس زیبایی که این اسپیکر برای شما ایجاد می کند لذت ببرید. با استفاده از کنترل پنل بلندگو می توانید به حالت های مختلف نمایش نور پیش فرض دسترسی داشته باشید و از بین آنها نور مورد نظر را انتخاب کنید.

محفظه ضد آب

اسپیکر PartyBox 310 یک سیستم صوتی قابل حمل است که در سفرها و سفرها ما را همراهی می کند و می تواند در معرض خطرات مختلفی قرار گیرد. بدنه این اسپیکر با گواهینامه بین المللی IPX4 ضد آب بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این ویژگی به شما کمک می کند تا این سیستم صوتی موبایل را همه جا همراه خود داشته باشید و نگران آسیب های احتمالی نباشید. یک گردهمایی دوستانه در ساحل، یک مهمانی استخر، یا زمانی که باران شما را غافلگیر کرد، موسیقی ادامه خواهد داشت.

قابلیت اتصال دو بلندگوی PartyBox 310 به یکدیگر

یکی از ویژگی های کاربردی و جذاب این سیستم صوتی قابلیت اتصال دو عدد از این بلندگوها به صورت بی سیم است. اگر دو تا از این اسپیکرها دارید یا یکی از دوستانتان اسپیکر مشابهی دارد، می توانید به راحتی و به صورت بی سیم آنها را به یکدیگر متصل کرده و از هر دو بلندگو به موسیقی گوش دهید. با این کار، حجم موسیقی افزایش یافته و دامنه پوشش صدا افزایش می یابد. همچنین با اتصال دو بلندگو به یکدیگر و لذت بردن از ابعاد وسیع صداهای موسیقی، می توانید حالت پخش صدا را به حالت استریو تغییر دهید.

در هر محیطی جشن بگیرید

زمانی که از این اسپیکر در محیطی مانند خانه استفاده می کنید به دلیل وجود پریز برق می توانید از طریق آداپتور برق اسپیکر خود را تامین کنید. اما اگر در خارج از منزل هستید یا در حال حرکت هستید، جای نگرانی نیست. این اسپیکر دارای یک باتری قابل شارژ با ظرفیت بالا است که با هر بار شارژ کامل می تواند به مدت 18 ساعت به طور مداوم به شما خدمت کند. این مدت زمان به شرایط مختلفی مانند صدا، روشن یا خاموش بودن رقص نور و عمر باتری بستگی دارد و ممکن است متفاوت باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 310" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 310"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه