نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 110

معرفی اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL party box 110

با ستون قدرتمند و قابل حمل JBL PartyBox 110 می توانید مهمانی را با صدای قدرتمند و نمایش نور پویا شروع کنید. این دستگاه با نورپردازی LED منحصر به فرد، با صدای قدرتمند و بیس عمیق ترکیب شده است که محتوای جدیدی را برای هر مهمانی به ارمغان می آورد. اسپیکر JBL PartyBox 110 دارای طراحی جمع و جور است که می توان آن را با یک دست حمل کرد. دارای کیفیت صدای JBL Original Pro با توان 160 وات با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت 6 دسی بل است که شامل مجموعه ای از فناوری های پیشرفته مانند بلوتوث 5.1 می باشد. بلندگوهای JBL PartyBox 110 اسپیکرهای بلوتوثی با چراغ های LED زیبا و سیستم ارتقا یافته از مدل قبلی این برند هستند که به فضای بیشتر مانند یک اثر هنری زیباتر به همراه دو توییتر و دو بلندگو مجهز شده اند. این واحد در مجموع دارای 4 چراغ به همراه 2 چراغ چشمک زن در بالا و پایین برای دنبال کردن موسیقی است. در واقع، JBL PartyBox 110 یک تجربه صوتی و تصویری منحصر به فرد و همه جانبه را به شما می دهد که هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل می کند. هر نوع موسیقی با نمایش نور پویا بهتر است. یک نمایش نور پویا که با ضرب آهنگ هماهنگ شده است، رنگ ها را به ضرب آهنگ حرکت می دهد، در حالی که نورها و الگوهای قابل تنظیم چشمان شما را خیره می کنند. این یک تجربه صوتی و تصویری منحصر به فرد است که هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل می کند. شما همچنین می توانید مهمانی را در طول روز سرو کنید. با 12 ساعت عمر باتری قابل شارژ داخلی، پخش ادامه خواهد یافت. به علاوه، با سطح مقاومت IPX4، می توانید آن را با خود به استخر ببرید. JBL PartyBox 110 به لطف گواهی IPX4 ضد آب است، بنابراین هرگز نگران خیس شدن و آسیب دیدن آن نخواهید بود. از طرفی با ورودی های میکروفون و گیتار می توانید استعداد خود را در حین خوانندگی و نواختن به رخ بکشید.

در یک نگاه

  • اتصال بی سیم با بلوتوث نسخه 5.1
  • دارای وزن مناسب 10.43 کیلوگرم می باشد
  • برنامه JBL PartyBox برای تنظیم رنگ و نمایش نور
  • باتری قدرتمند 36 واتی پلیمری لیتیوم یونی 12 ساعته با زمان شارژ 3.5 ساعت
  • سیستم راننده 2 بلندگو و دو بلندگو با توان خروجی 160 وات
  • پاسخ فرکانسی آن بین 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز است
  • اتصال کابل با کانکتور برق AC
  • صدای قدرتمند JBL Original Pro
  • یک نمایش نوری پویا که با ضرب آهنگ موسیقی هماهنگ شده است
  • مقاوم در برابر پاشش آب با گواهینامه بین المللی IPX4
  • ورودی میکروفون و گیتار وجود دارد

طراحی مناسب بلندگو

اسپیکر JBL PartyBox 110 دارای طراحی جمع و جور است که می توان آن را با یک دست حمل کرد. دارای کیفیت صدای JBL Original Pro با توان 160 وات با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت 6 دسی بل است که شامل مجموعه ای از فناوری های پیشرفته مانند بلوتوث 5.1 می باشد.

بلندگوهای JBL PartyBox 110 اسپیکرهای بلوتوثی با چراغ های LED زیبا و سیستم ارتقا یافته از مدل قبلی این برند هستند که به فضای بیشتر مانند یک اثر هنری زیباتر به همراه دو توییتر و دو بلندگو مجهز شده اند. این واحد در مجموع دارای 4 چراغ به همراه 2 چراغ چشمک زن در بالا و پایین برای دنبال کردن موسیقی است. در واقع، JBL PartyBox 110 یک تجربه صوتی و تصویری منحصر به فرد و همه جانبه را به شما می دهد که هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

ابعاد و ساختار بلندگو

ابعاد این دستگاه 29.46 x 56.90 x 29.97 سانتی متر و وزن آن 10.43 است که برای آن دسته محکمی تعبیه شده که بلند کردن بلندگو را با یک دست آسان می کند. علاوه بر این، نکته قابل توجهی وجود دارد که دقیقاً در طراحی اسپیکر JBL PartyBox 110 به چشم می خورد و آن این است که از چهار لوله پلاستیکی به طور مساوی در دو طرف اسپیکر استفاده شده است تا بتوان آن را بر اساس نیاز تنظیم کرد. آن را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید.

با طراحی راحت و مستحکم می توانید این اسپیکر PartyBox 110 را با خود ببرید و گیتار و میکروفون را به آن متصل کنید تا در موسیقی غرق شوید. با Bass Boost و صدای بلند و قدرتمند این دستگاه JBL، دوستان شما نه تنها موسیقی را می شنوند، بلکه آن را احساس می کنند. چه در خانه باشید و چه در خارج از منزل، JBL PartyBox 110 با دو سطح بیس عمیق و قابل تنظیم و صدای قدرتمند JBL Original Pro شما را شگفت زده خواهد کرد.

ویژگی های بلندگو

هر نوع موسیقی با نمایش نور پویا بهتر است. یک نمایش نوری پویا که با ضرب آهنگ هماهنگ شده است، رنگ ها را به ضرب آهنگ حرکت می دهد، در حالی که فلاش ها و الگوهای قابل تنظیم چشمان شما را خیره می کند. این یک تجربه صوتی و تصویری منحصر به فرد است که هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل می کند. شما می توانید مهمانی را در تمام طول روز فراهم کنید.

با 12 ساعت عمر باتری داخلی قابل شارژ، پخش ادامه خواهد یافت. به علاوه، با سطح مقاومت IPX4، می توانید آن را با خود به استخر ببرید. JBL PartyBox 110 به لطف گواهی IPX4 ضد آب است، بنابراین هرگز نگران خیس شدن و آسیب دیدن آن نخواهید بود. از طرفی با ورودی های میکروفون و گیتار می توانید استعداد خود را در حین خوانندگی و نواختن به رخ بکشید.

برنامه JBL PartyBox

برنامه JBL PartyBox مدیریت موسیقی، به‌روزرسانی تنظیمات و سفارشی کردن رنگ‌ها و الگوهای نمایشگر نور در تلفن همراه را برای زنده کردن مهمانی‌تان آسان‌تر از همیشه می‌کند.

همچنین می توانید آهنگ های خود را به صورت بی سیم از طریق بلوتوث پخش کنید.

همچنین این دستگاه قابلیت پخش موسیقی از طریق رابط AUX را در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر JBL PartyBox 110 برای مهمانی ها کافی نیست، می توانید دو بلندگو را با یک کابل رابط یا بی سیم وصل کنید تا دو برابر صدای Dolby را دریافت کنید. بنابراین می توانید یک مهمانی با صدای قدرتمند و نمایش نور پویا ترتیب دهید.

اتصال با کیفیت بالا

نکته مهم در مورد بلندگوهای JBL PartyBox 110 در اتصال همه کاره آنها نهفته است. شما می توانید این دستگاه را از طریق AUX، USB یا بی سیم و از طریق بلوتوث 5.1 با کیفیت فوق العاده متصل کنید که پیشرفته ترین فناوری بلوتوث موجود امروزی برای امکان بهینه سازی کامل پخش فایل های موسیقی با کیفیت بالا که دارای برد از راه دور است. بین اسپیکر و هوشمند دستگاه حدود 9 متر فاصله دارد. بلندگوهای JBL PartyBox 110 از طریق اتصال میکروفون در پنل اتصال پشتی این قابلیت را دارند که کارائوکه با عملکردی با کیفیت بالا بخوانند. یک دکمه کنترل صدا در بالای هر پورت وجود دارد که به شما کمک می کند تا صدا را به راحتی و به سرعت تنظیم کنید. شما همچنین قادر خواهید بود مطابق با سلیقه و صدای خود شخصی سازی کنید.

دسترسی آسان

هنگامی که می خواهید کارائوکه را در YouTube بازی کنید یا فقط از آن برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم با صدای پیشرفته استفاده کنید، فقط فرستنده های بلوتوث خود را مانند: رایانه، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند با پنل کنترل داخلی در بالای بلندگو وصل کنید. ، می توانید به راحتی به تنظیماتی مانند دکمه پاور و تغییر حالت نور، دکمه پاور، دکمه بلوتوث bassbot و دکمه پخش دسترسی داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 110" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 110"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه