نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 100

اسپیکر “Party Box 100” محصول شرکت “JBL” است که به دلیل قدرت خروجی بالا; برای میزبانی مهمانی ها و مجالس صدایی قدرتمند و شفاف در اندازه های بزرگ ایجاد می کند. علاوه بر حجم زیاد صدای خروجی، طراحی زیبا، جلوه های نوری مختلف و قابلیت حمل. همین امر باعث شد این محصول به یکی از بی نظیرترین اسپیکرها تبدیل شود. همچنین با ارائه پایه پشتیبانی می توان اسپیکر را به صورت عمودی در ارتفاعات مختلف قرار داد. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث، پورت USB و خروجی AUX به تلفن های همراه یا پخش کننده های صوتی مختلف متصل می شود. اسپیکر Party Box 100 انرژی لازم را از طریق یک باتری داخلی قدرتمند لیتیوم یونی با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت تامین می کند که وظیفه پخش موسیقی به مدت 12 ساعت را بر عهده دارد و همچنین می توان از این باتری به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه های مختلف استفاده کرد. شارژ این محصول تنها 5 ساعت طول می کشد که با توجه به ظرفیت بالای باتری زمان بسیار خوبی است. برای شارژ این دستگاه می توانید از منبع تغذیه شهری و یا منبع تغذیه DC (مانند باتری خودرو) استفاده کنید که هر دو در جعبه این محصول موجود است. می توانید دو دستگاه Party Box 100 را به طور همزمان از طریق بلوتوث یا کابل RCA (کابل استریو خانگی) وصل کنید. همچنین این محصول دارای ورودی های میکروفون و گیتار مجزا است که همه چیز را برای اجرای حرفه ای فراهم می کند. JBL Party Box 100 دارای عملکرد کارائوکه است که از طریق آن می توانید همزمان با صدای خود آواز خود را با صدای خواننده بخوانید. اگر به دنبال یک اسپیکر قدرتمند هستید، با توجه به امکانات فراوان و کیفیت بالای محصولات برند JBL، انتخاب اسپیکر Party Box 100 می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

در یک نگاه

  • عملکرد صوتی بی نظیر با توان خروجی 160 وات RMS
  • تجربه بصری ماندگار در مهمانی ها
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث
  • دارای ورودی میکروفون و ورودی گیتار برای اجرای زنده
  • مجهز به ساختار بادوام، مستحکم و زیبا
  • تجربه شنیدن صدای فراگیر با فناوری Bass Boost
  • امکان اتصال پورت USB برای پخش راحت بی سیم
  • دارای باتری قوی 12 ساعته

طراحی

لازم به ذکر است که JBL PartyBox 100 بیشتر از پلاستیک ساخته شده و دارای توری فلزی برای محافظت از درایورها می باشد. این اسپیکر با وزن 9.7 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است و می توانید آن را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید. این اسپیکر دارای دو دسته است که حمل آن را تا حد ممکن آسان می کند. علاوه بر این، JBL PartyBox 100 کیفیت ساخت قابل قبولی دارد. دارای پایه های لاستیکی در طرفین و پایین اسپیکر است و به طور کلی کاملاً محکم و بادوام است، اما دارای رتبه IP برای مقاومت در برابر گرد و غبار یا آب نیست.

روشنایی

از جمله امکاناتی که به افزایش هیجان شما کمک می کند LED های تعبیه شده در این اسپیکر می باشد که با سیستم نورپردازی و انتشار نور در فضای اطراف می توانید انرژی را آزاد کرده و از موسیقی در حال پخش لذت ببرید. علاوه بر این، این چراغ های RGB گرد می توانند بین سه الگوی مختلف کار کنند که می توانید آنها را روشن یا خاموش کنید. همچنین پس از روشن کردن اسپیکر یا فشار دادن دکمه ها، میزان باتری را برای چند ثانیه نشان می دهند. علاوه بر این، دو نوع چراغ چشمک زن وجود دارد که می توانید آنها را خاموش کنید.

باتری و منبع تغذیه

این پخش کننده موسیقی دارای باتری لیتیوم یون قابل شارژ است. از زمان خالی شدن کامل باتری این اسپیکر تا شارژ کامل، تقریباً 6.5 ساعت باید بگذرد که به شما امکان می دهد 12 ساعت بازی کنید. این اسپیکر دارای قابلیت شارژ سریع است که در عرض 3.5 ساعت اسپیکر را به طور کامل شارژ می کند.

کیفیت صدا

JBL PartyBox 100 برای موسیقی بسیار راضی کننده است. این اسپیکر دارای مشخصات صوتی هیجان انگیز و در عین حال باکیفیت است که آن را برای گوش دادن به بسیاری از سبک های مختلف موسیقی مناسب می کند. در این محصول قدرتمند، اگرچه تنظیمات EQ برای شخصی سازی صدا وجود ندارد، اما عملکرد Bass Boost به شما این امکان را می دهد که میزان تولید بیس را کنترل کرده و آن را در 2 حالت تنظیم کنید.

این سیستم می‌تواند صدای استریو را با استفاده از بلندگوهای مجزا برای کانال‌های چپ و راست ایجاد کند و یک صحنه صوتی گسترده را ارائه دهد. همچنین عملکرد دینامیکی بسیار خوبی دارد و برای استفاده در مهمانی های شلوغ و بزرگ مناسب است. این پخش کننده موسیقی دارای دو ووفر 133 میلی متری و دو توئیتر 57 میلی متری است که صدای باس، کم و متوسط ​​را با بالاترین وضوح و کیفیت در پایان قدرت 160 وات RMS تولید می کند، بنابراین می توانید از موسیقی دو برابر لذت ببرید.

کنترل کننده ها

JBL PartyBox 100 دارای کنترلرهایی است که روی این اسپیکر قرار می گیرند. شما می توانید موسیقی خود را پخش یا متوقف کنید، صدا را تغییر دهید، دستگاه را روشن یا خاموش کنید، تنظیمات تقویت باس و اکو میکروفون را کنترل کنید، چراغ های LED را کنترل کنید و حالت اتصال بلوتوث را فعال کنید. حتی می توانید صدا را برای ورودی های میکروفون و گیتار تنظیم کنید. این دکمه ها قوی، بادوام و کلیک هستند.

سیستم کارائوکه

Partybox 100 دارای ورودی میکروفون و گیتار است. با اتصال میکروفون و گیتار به این اسپیکر می توانید از سیستم کارائوکه استفاده کنید. این سیستم به شما امکان خواندن و پخش همزمان را می دهد و در حین خواندن و بازی می توانید صدای خود را از بلندگو بشنوید. لازم به ذکر است که این سیستم کارائوکه نمی تواند موسیقی و خواننده را از هم جدا کند.

تقویت صدا

اگر از این اسپیکر استفاده می کنید و صدای آن برای شما کافی نیست، شرکت JBL نیز این مشکل را حل کرده است، می توانید آن را به صورت بی سیم به یک دستگاه Partybox 100 دیگر متصل کنید و از صدای استریوی تقویت شده و هیجان مهمانی لذت ببرید.

ورودی ها

این اسپیکر دارای ورودی های USB، AUX، میکروفون و گیتار با کنترل صدا است که امکان اتصال بی سیم را به شما می دهد. در این سیستم صوتی یک پورت 3.5 میلی متری AUX وجود دارد تا بتوانید گوشی خود را مستقیماً به بلندگو متصل کنید. همچنین یک پورت ورودی میکروفون با کنترل صدا و یک درگاه ورودی گیتار با کنترل صدا نیز وجود دارد. می توانید از پورت USB Type-A برای گوش دادن به موسیقی در دستگاه USB استفاده کنید. همچنین می توانید با این کابل دستگاهی را به اسپیکر متصل کنید تا از این اسپیکر به عنوان پاور بانک استفاده کنید.

پاسخ فرکانس بلندگو

با توجه به مشخصات، پاسخ فرکانسی از 45 هرتز تا 18 کیلوهرتز متغیر است. این ویژگی در عمل کمی گرما به PartyBox 100 می دهد، اما جزئیات خود را به خوبی حفظ می کند و برای انتقال آهنگ مشکلی ندارد. PartyBox 100 همچنین با پخش موسیقی ظریف تر به خوبی عمل می کند. باید گفت که این اسپیکر دارای امضای JBL است و این اسپیکر کارایی بی نظیری را ارائه می دهد و تجربه صدایی عالی را برای مهمانی خود به یاد خواهید آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 100"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه