نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5

اسپیکر “Flip 5” محصول شرکت “JBL” است که از طراحی مشابه نسل قبلی خود Flip 4 بهره می برد.این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخش کننده صوتی متصل می شود و می تواند کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربر. توان خروجی این اسپیکر JBL 20 وات و پاسخ فرکانسی بین 90 هرتز تا 40 کیلوهرتز می باشد. JBL این اسپیکر را به میکروفون داخلی مجهز کرده است تا بتوان از آن برای پاسخگویی به تماس های دریافتی تلفن همراه استفاده کرد. اسپیکر JBL Flip 5 دارای طراحی استوانه ای است که استفاده از آن را هم به عنوان رومیزی و هم به عنوان اسپیکر قابل حمل امکان پذیر می کند. برای حمل آسان، JBL این اسپیکر را به بند مجهز کرده است. اسپیکر Flip 5 در برابر مایعات مقاوم است و به راحتی می توان آن را بدون نگرانی از آسیب در زیر آب فرو برد. اسپیکر JBL Flip 5 انرژی لازم را از طریق یک باتری لیتیوم یون داخلی تامین می کند که می تواند تا 12 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. شارژ کامل این اسپیکر تنها 2.5 ساعت زمان نیاز دارد و یکی از تفاوت های اصلی این محصول با مدل قبلی، شارژ سریعتر با پورت TYPE-C است.

در یک نگاه

  • طراحی استوانه ای زیبایی دارد
  • حمل و نقل آسان با وزن تنها 540 گرم
  • توان خروجی آن 20 وات RMS است
  • بدنه کاملا ضد آب با گواهی IPX7
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 4.2
  • دارای فناوری کم مصرف بلوتوث است
  • دارای فناوری Partyboost برای اتصال 100 بلندگو به یکدیگر
  • دارای باتری قوی 12 ساعته
  • شارژ سریع با پورت USB-C در 2.5 ساعت
  • یک برنامه اختصاصی JBL Portable وجود دارد

طراحی

این اسپیکر قدرتمند JBL دارای ظاهری مدرن، شیک و بسیار زیبا می باشد که به صورت استوانه ای به ابعاد 18-7.4-6.9 سانتی متر طراحی و تحویل داده شده است. دو خروجی هوای باس در دو طرف وجود دارد که می تواند با ریتم های ملایم و جذاب لذت موسیقی را برای شما دو چندان کند.

صدای بهتر از همیشه

JBL Flip 5 با استفاده از آخرین نسخه توییترها و ووفرهای تولید شده توسط JBL، واضح ترین و بلندترین صدای ممکن را برای بلندگوهایی به اندازه سری Flip تولید می کند. تیم تحقیق و توسعه JBL با به روز رسانی ماژول های تولید صدای اسپیکرهای این شرکت همواره سعی کرده است در معرفی و استفاده از فناوری های جدید پیشرو باشد.

موسیقی در دستان شما

بدنه محکم و بادوام این اسپیکر 20 واتی این امکان را به شما می دهد که در هر شرایطی از این محصول استفاده کنید. اسپیکر کوچک و قدرتمندی که به راحتی قابل حمل است و وزن 540 گرمی آن در طبیعت گردی یا طبیعت گردی بار اضافی برای شما محسوب نمی شود. بدنه ضد ضربه این اسپیکر نیز این گزینه را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با خیال راحت آن را در تمامی محیط های خشن طبیعت با خود حمل کنید.

بدنه کاملا ضد آب است

این اسپیکر با دریافت گواهینامه بین المللی IPX7 این اطمینان را به شما می دهد که محصولی کاملا ضد آب است. فلیپ 5 با تماس مستقیم با آب، ایستادن در زیر باران و حتی غوطه ور شدن در آب مشکلی ندارد و می توانید آن را به مدت نیم ساعت در آب قرار دهید و در این حالت ستون نیز آسیبی نمی بیند.

عملکرد PartyBoost

JBL با ابداع عملکرد PartyBoost و استفاده از آن در بلندگوهای جدید خود، به شما این امکان را می دهد تا بلندگوی JBL Flip 5 خود را به سایر بلندگوهای JBL نزدیک که از این عملکرد پشتیبانی می کنند متصل کنید و تنها با فشار دادن یک دکمه صدای بلندتری دریافت کنید و از صدای بلندتری لذت ببرید.

برنامه ویژه

اسپیکر JBL Flip 5 دارای یک برنامه اختصاصی JBL Portable است که از طریق آن می توانید به تنظیمات اسپیکر خود دسترسی داشته باشید. از طریق این برنامه می توانید از میزان شارژ دستگاه خود مطلع شوید، partyBoost را کنترل کنید و دستگاه خود را همیشه به روز نگه دارید.

باتری قدرتمند 4800 میلی آمپر ساعتی

اسپیکر قابل حمل و ضد آب JBL Flip 5 دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعت است که می تواند تا 12 ساعت پخش مداوم شما را حفظ کند. علاوه بر این، این اسپیکر دارای عملکرد شارژ سریع است که در کمتر از 2 ساعت و نیم شارژ می شود. به شارژ کامل برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه