نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Charge 4

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Charge 4 را معرفی می کنیم

از آنجایی که می توانید در منزل، محل کار، مسافرت و تعطیلات از اسپیکرهای قابل حمل استفاده کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید، استفاده از این محصولات در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با توجه به محبوبیت بلندگوهای قابل حمل، شرکت های زیادی اقدام به تولید آنها کرده و مدل های زیادی از محصولات را طراحی و تولید کرده اند. برای خرید اسپیکر بلوتوث وزن، ابعاد و کیفیت صدا بسیار مهم است. در رقابت شدید بین شرکت های مختلف در سال های اخیر شاهد ظهور اسپیکرهای بلوتوثی باکیفیت بوده ایم که انتظارات کاربران را تا حدودی بالا برده است. برند «جی بی ال» یکی از محبوب ترین برندهای تجهیزات صوتی و تصویری است که ستون خوش ساخت «شارژ ۴» را راه اندازی کرد. اسپیکر محصول Charge 4 از طریق فناوری بلوتوث به صورت بی سیم به تلفن همراه یا پخش کننده صوتی متصل می شود. علاوه بر این، در این اسپیکر از یک پورت صوتی 3.5 میلی متری استفاده شده تا در استفاده از آن با پخش کننده های قدیمی مشکلی نخواهید داشت. این اسپیکر طراحی بسیار مطلوبی دارد و صدای 360 درجه را با قدرت بالا بازتولید می کند. این اسپیکر JBL دارای دو رادیاتور پسیو است که بیس کاملی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به روکش پارچه ای آن اشاره کرد. این روکش پارچه ای این محصول را بسیار بادوام می کند.

اسپیکر بلوتوث JBL Charge 4 یکی از جدیدترین محصولات شرکت JBL در سال 2019 می باشد که دارای محدوده صدای کامل و قدرتمندی می باشد. همچنین این دستگاه دارای پاوربانک است که به شما کمک می کند دستگاه های خود را شارژ کنید. قاب محافظ بیرونی JBL Charge 4 محکم و بادوام طراحی شده و کاملا ضد آب است.

در یک نگاه

  • پخش بی سیم بلوتوث
  • 20 ساعت زمان بازی
  • IPX7
  • JBL Connect
  • مواد اولیه قوی، بادوام و با کیفیت بالا
  • باس نوازنده قدرتمند JBL
  • دکمه های کنترلر

پخش بی سیم بلوتوث

اسپیکر JBL Charge 4 قابلیت اتصال بی سیم را دارد و این نوع اتصال از طریق بلوتوث انجام می شود. با استفاده از بلوتوث تعبیه شده در این دستگاه می توانید به آن متصل شده و شروع به پخش موسیقی کنید. برای اتصال به این اسپیکر کافیست بلوتوث اسپیکر و منبع صوتی خود را روشن کنید و با یک لمس ساده شروع به پخش موسیقی کنید و از آن لذت ببرید.

20 ساعت زمان بازی

اسپیکر بلوتوث JBL Charge 4 دارای باتری لیتیوم یونی است. این باتری لیتیوم یونی به شما این امکان را می دهد که در صورت تمام شدن شارژ مجدد، شارژ کنید. این باتری شارژی دارای حجم 7800 میلی آمپر ساعت است که به شما اجازه می دهد به مدت 20 ساعت به موسیقی گوش دهید.

گواهینامه بین المللی IPX7

این محصول دارای گواهی IPX7 می باشد که ضد آب بودن این اسپیکر را کاملا تضمین می کند. بنابراین اگر آن را در استخر بگذارید، این بلندگو در حالی که در آب غوطه ور هستید برای شما موسیقی پخش می کند.

تکنولوژی JBL Connect +

با JBL Connect + می توانید همزمان به بیش از 100 بلندگوی JBL به صورت بی سیم متصل شوید و صدای با کیفیت خود را چند برابر کنید.

مواد اولیه قوی، بادوام و با کیفیت بالا

متریال اسپیکر بلوتوث JBL Charge 4 به گونه ای است که می توانید با خیال راحت این اسپیکر را در تمام ماجراجویی های خود به همراه داشته باشید.

باس نوازنده قدرتمند JBL

دو درایور باس جذاب در دو طرف دستگاه بیس قوی و روان تولید می کنند. این نوع بیس ملایم، هیجان پخش موسیقی را در شما افزایش می دهد.

دکمه های کنترلر

اسپیکر بلوتوث Charge 4 دارای 6 دکمه کنترلی است که در بالای این اسپیکر قرار گرفته اند. با استفاده از این 6 دکمه اختصاصی می توانید به کنترل صدا، کنترل موسیقی، اتصال بلوتوث و دکمه اختصاصی JBL Connect + دسترسی داشته باشید.

پورت ها

در پشت این اسپیکر یک پورت اختصاصی تعبیه شده است. این پورت اختصاصی دارای ورودی های USB، AUX و کابل USB نوع c می باشد. با استفاده از پورت USB می توانید اسپیکر خود را به پاور بانک تبدیل کرده و شروع به شارژ گوشی خود کنید. همچنین پورت کابل USB Type-c به شما کمک می کند تا اسپیکر JBL Charge 4 خود را شارژ کنید.

AUX

ورودی AUX در این دستگاه برای این منظور طراحی شده است، بنابراین می توانید هر منبع صوتی را که دارید با استفاده از کابل AUX به این اسپیکر متصل کرده و شروع به پخش موسیقی خود کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Charge 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Charge 4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه