نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز مدل SoundLink Flex

معرفی اسپیکر بلوتوث Bose Sandlink Flex

اسپیکر بلوتوث Bose SoundLink Flex اتصال قدرتمندی به موسیقی شما فراهم می کند. با صدای واضح و بدون تحریف، هر ساز را با تفاوت های ظریف می شنوید. مهم نیست که این بلندگوی قابل حمل چگونه قرار گرفته است. فناوری PositionIQ جهت آن را تشخیص می دهد و بهترین صدا را ارائه می دهد. این فرصت برای شما فراهم شده است تا با دیجی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در یک نگاه

  • طراحی پیشرفته برای استفاده در فضای باز
  • همراه با فناوری های منحصر به فرد و مبدل سفارشی
  • خالص ترین صدای ممکن با فناوری انحصاری PositionIQ
  • اسپیکر بی سیم ضد آب با درجه IP67 مناسب برای استفاده در فضای باز
  • اسپیکر بلوتوث قابل حمل در اندازه جمع و جور و بدنه بادوام
  • باتری قابل شارژ 12 ساعته با کابل USB-C
  • میکروفون داخلی برای برقراری تماس و دسترسی به سیری
  • اسپیکر بی سیم بلوتوث با برد 10 متر
  • برنامه Bose Connect برای به روز رسانی نرم افزار
  • توانایی تولید صدای عمیق، شفاف و کامل در خانه یا در حال حرکت

طراحی مهندسی

این اسپیکر بلوتوث قابل حمل Bose با فناوری های منحصر به فردی طراحی شده است. مبدل صدای واضح و باس عمیق را ارائه می دهد. فناوری‌های پردازش سیگنال دیجیتال، کد اختصاصی و الگوریتم‌های سفارشی آن برای کیفیت صدای عالی در هر کجا که هستید با هم کار می‌کنند.

اسپیکر فلکس دارای درایور مونو بوده و با ابعاد 9.1*20.06*5.33 سانتی متر و وزن 0.59 کیلوگرم طراحی شده است. موجود در رنگ های مشکی، سفید یا خاکستری. لوگوی Bose در جلوی بلندگو قرار دارد و یک پنجره بزرگ جلویی در طول پانل قرار دارد. در زیر کوره، یک مبدل 60 میلی متری با برد کامل صدا را همراه با رادیاتورهای غیرفعال دوگانه ارائه می دهد که به افزایش عمق باس کمک می کند.

یک پوشش لاستیکی بقیه اسپیکر را می پوشاند. پایه‌های داخلی Bose SoundLink Flex در پنل‌های عقب و پایین به شما امکان می‌دهند آن را طوری قرار دهید که رو به جلو یا بالا باشد. یک توری کوچکتر در پشت هیت سینک غیرفعال را می پوشاند، در حالی که یک حلقه تعبیه شده در سمت راست به شما امکان می دهد دستگاه را به قلاب آویزان کنید.

در همین حال، رتبه IP67 به این معنی است که این اسپیکر Bose ضد گرد و غبار و کاملا ضد آب است. از نظر فنی غوطه ور است، بنابراین می توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن آن را با خود به داخل استخر ببرید. ارگونومی منحصربفرد این اسپیکر بی سیم باعث می شود که آن را به راحتی در دست بگیرید و هر جا که آن را با خود ببرید حس خوب و راحتی ایجاد می کند.

پنل بالایی این اسپیکر Bose دارای نوار کنترل است. از چپ به راست، یک دکمه پاور، یک دکمه تنظیم صدا، یک دکمه چند منظوره مرکزی، یک دکمه تنظیم صدا، یک میکروفون برای بلندگو و یک دکمه اتصال بلوتوث وجود دارد. دکمه چند منظوره پخش، مدیریت تماس و ناوبری مسیر را کنترل می کند. می توانید با دو بار فشار دادن این دکمه به جلو حرکت کنید و با سه بار فشار دادن آن به عقب برگردید.

Bose SoundLink Flex شامل یک کابل شارژ USB-A به USB-C است. پورت بلندگو USB-C در پنل سمت چپ قرار دارد. این اسپیکر به جای 5.1 با بلوتوث 4.2 سازگار است و از کدک SBC پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که بلندگو از طریق اپلیکیشن Bose Connect یا دکمه های فیزیکی آن قابل کنترل است.

لازم به ذکر است که در این اسپیکر دستیار صوتی داخلی وجود ندارد، اما می توانید از طریق میکروفون تعبیه شده به دستیار صوتی گوشی خود دسترسی داشته باشید و به تماس ها پاسخ دهید. عمر باتری این اسپیکر 12 ساعت است.

برنامه درست

Bose ادعا می کند که فناوری PositionIQ تضمین می کند که Flex همیشه همانطور که انتظار می رود صدا می کند. را می توان صاف گذاشت یا از حلقه آویزان کرد. یک سنسور داخلی IMU جهت گیری بلندگو را ردیابی می کند و بسته به قرائت سنسور، جهت فرکانس های متوسط ​​و بالا را برای گوش دادن بهینه تنظیم می کند.

Bose منحنی EQ را ارائه می دهد که بهترین صدا را برای هر موقعیت احتمالی به مبدل می دهد. هنگامی که سنسور موقعیت خاصی را تشخیص می دهد، Bose SoundLink Flex به طور خودکار صدا را برای مطابقت با آن منحنی تنظیم می کند. البته لازم به ذکر است که فناوری PositionIQ از سنسور یا میکروفون برای اندازه گیری صدای خارج از اسپیکر استفاده نمی کند.

برنامه Bose Connect در اندروید و iOS به شما امکان می‌دهد سیستم عامل بلندگو را به‌روزرسانی کنید، اعلان‌های صوتی را فعال یا غیرفعال کنید و یک تایمر خاموش شدن خودکار تنظیم کنید. همچنین می‌توانید SoundLink Flex را از طریق برنامه به دیگر بلندگوهای Bose متصل کنید. همچنین می‌توانید آن را به عنوان کانال چپ یا راست یک جفت استریو تنظیم کنید.

صدای بم

Bose SoundLink Flex صدایی غنی و باس به جلو با تاکید بر سطح پایین دارد. این اسپیکر برای تولید صدای عمیق بسیار کوچک است. در آهنگ‌هایی با محتوای زیر باس، Flex یک پاسخ فرکانس پایین قدرتمند را ارائه می‌کند که به نظر می‌رسد از یک بلندگوی بزرگ‌تر می‌آید.

در سطح بالا، باس با اعوجاج همراه است، اما پردازش امضای دیجیتال (DSP) از همه چیز مراقبت می کند. در سطوح صدای کمی کمتر، صدا بلندتر و تمیزتر است زیرا DSP کمی کاهش می یابد. با بلندگوی بی‌سیم SoundLink Flex از Bose می‌توانید تجربه صوتی خود را در فضای باز افزایش دهید.

SoundLink Flex برای مقاومت در برابر عناصر فیزیکی و در عین حال تولید صدای تمیز و واضح Bose با بالا و پایین‌های متعادل طراحی شده است. SoundLink Flex قدرتمند می تواند با عملکرد واقعی و صداهای عمیق و غنی که هر لحظه اوج می گیرند، شما را شگفت زده کند.

در این اسپیکر صدای بیس متعادل است و به شما اجازه می دهد هر صدایی را بشنوید و بیس قدرتمند آن می تواند موسیقی هایی را که به شما انرژی می دهد تقویت و بازتولید کند. همه اینها با فناوری نوآورانه ای که در این طراحی زیبا و همه کاره قرار گرفته امکان پذیر است.

میکروفون بلندگو

میکروفون بلندگو قابلیت درک قوی را تضمین می کند. او همچنین در اجرا نشان داد که درک هر کلمه ای که نوشته می شود آسان است. مصنوعات صوتی بلوتوث که اغلب سیگنال میکروفون را خاموش می‌کنند، در اینجا به حداقل می‌رسند و حتی از راه دور میکروفون صداها را به خوبی دریافت می‌کند.

با یک سیگنال پایدار، تماس گیرندگان قادر خواهند بود صدای شما را بدون مشکل درک کنند. میکروفون داخلی به عنوان یک توسعه دهنده میکروفون دستگاه تلفن همراه عمل می کند. این به شما امکان می دهد از SoundLink Flex به عنوان یک بلندگو برای تماس های هندزفری استفاده کنید.

با بلندگوهای دیگر وصل شوید

SoundLink Flex را می توان با Flex دوم یا هر بلندگوی دیگر سازگار با بلوتوث Bose جفت کرد. اتصال دو بلندگو می تواند حالت مهمانی را فعال کند، که به شما امکان می دهد صدای یکسانی را از هر دو دستگاه پخش کنید، بنابراین می توانید از موسیقی در سراسر خانه یا در چندین مکان بیرون لذت ببرید.

اگر Flex را به Soundbar هوشمند Bose متصل کنید، می توانید اتاق را ترک کرده و Flex را با خود ببرید تا اخبار یا بازی های ورزشی مورد علاقه خود را با کیفیت عالی گوش دهید. هیچ برنامه هوشمند اختصاصی برای SoundLink Flex وجود ندارد، اما می تواند با هر بلندگوی هوشمند Bose یا نوار صوتی که در خانه دارید جفت شود. همچنین می توانید آن را به SoundLink Flex دیگر یا بلندگوی قابل حمل Bose دیگری متصل کنید.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز مدل SoundLink Flex" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز مدل SoundLink Flex"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه