نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ایوولی مدل PT180

EVAUD-PT80B بلندگوی قابل حمل EVAUD-PT80B محصولی عالی برای پخش موسیقی از طریق بلوتوث است. این اسپیکر یکی از محصولات سال 2022 است و با ویژگی های عالی برای پخش آهنگ های مختلف و صداهای مختلف عرضه می شود. در این سیستم امکان ارتباط با دستگاه های مختلف به صورت سیمی یا بی سیم از طریق بلوتوث وجود دارد. اتصال همزمان دو میکروفون و امکان کارائوکه از ویژگی های هیجان انگیز و عالی در این اسپیکر برای اجرای آهنگ و اجرای مسابقات آواز در بین مردم است. خروجی صدای 80 وات این اسپیکر صدای بسیار بلندی را در سالن پخش موسیقی ایجاد می کند. این اسپیکر به صورت قابل حمل طراحی شده است تا بتوانید به راحتی آن را با خود در مهمانی های مختلف ببرید. همچنین از طراحی بسیار زیبا و چشمگیر و کیفیت عالی برای این سیستم استفاده شده است. صدای بلند، واضح و شفاف این سیستم صوتی، هیجان و لذت گوش دادن به موسیقی را دوچندان خواهد کرد.

اسپیکر PT80B یک سیستم صوتی عالی محسوب می شود که می تواند صدا را در محیط با توان 80 وات بازتولید کند. در این اسپیکر علاوه بر قدرت صوتی بالا، ویژگی های بسیار خوبی دارد و با کیفیت بسیار بالا و دقتی بی نظیر بازتولید خواهد شد. هنگامی که با این اسپیکر به موسیقی گوش می دهید، متوجه نویز و کلمات اضافی نخواهید شد و موسیقی تا حد امکان به وضوح شنیده می شود. با این اسپیکر امکان پخش موزیک به مدت 6 ساعت به صورت مداوم با صدای 60 درصد وجود دارد. پخش آهنگ مناسب با ریتم آن نورهای رنگارنگی را در سالن ایجاد می کند و نورپردازی بسیار زیبایی را برای مهمانی ها فراهم می کند.

برای اسپیکر Evoli 80 واتی از طراحی زیبا و چشمگیر استفاده شده است. این محصول به صورت افقی طراحی شده و دو بلندگو در جلوی آن دیده می شود که با نوار آبی پوشانده شده اند. بلندگوها و تمام قسمت جلوی این اسپیکر با نوار مشبک پنجره پوشانده شده است. کنترل دستگاه و انجام تنظیمات مختلف آن به راحتی از بالا با استفاده از دکمه های مختلف انجام می شود. ورودی های تعبیه شده این واحد نیز در این قسمت قرار دارد و امکان برقراری ارتباط آسان را برای اسپیکر فراهم خواهد کرد. این اسپیکر به صورت قابل حمل طراحی شده است، بنابراین برای جابجایی آسان از چرخ های کوچکی در زیر آن استفاده می شود. با این قابلیت می توانید اسپیکر را در مهمانی ها و جشن های مختلف همراه خود ببرید و از آن برای پخش موسیقی با صدای بلند استفاده کنید.

اسپیکر 80 واتی Evoli با استفاده از پورت های ارتباطی مختلف بر روی آن، دارای طیف گسترده ای از اتصالات است. در این اسپیکر انواع روش های ارتباطی بی سیم و سیمی وجود دارد که با اتصال به بلندگو در کمترین زمان ممکن صدای محتوا را بهبود می بخشد. یکی از روش های کابلی که برای اتصال این اسپیکر به تلویزیون استفاده می شود، ورودی نوری است. با این ورودی می توانید صدای محتوای پخش شده در تلویزیون را به طرز فوق العاده ای افزایش دهید. AUX یکی از آن روش هایی است که با استفاده از کابل مخصوص بلندگوها و دستگاه های مختلف به یکدیگر متصل می شوند. ورودی USB یک راه عالی برای انتقال فایل های صوتی مورد علاقه و آهنگ ها برای پخش در یک بلندگوی قدرتمند 80 واتی است. روش فوق العاده به کار رفته در این اسپیکر و یکی از بهترین راه های اتصال به اسپیکر بلوتوث است که برای دستگاه هایی که این قابلیت را دارند استفاده می شود. بلوتوث این سیستم صوتی می تواند تا فاصله 15 متری کار کند و به راحتی دستگاه ها را در این فاصله پیدا کند. همچنین با استفاده از بلوتوث می توانید دو میکروفون بی سیم را به طور همزمان به اسپیکر متصل کنید. برای میکروفون نیز این دستگاه از ورودی اختصاصی استفاده می کند که می تواند به سیم میکروفون متصل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ایوولی مدل PT180" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ایوولی مدل PT180"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه