نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Select Pro

انکر یکی از برندهای شناخته شده تولید محصولات مختلف از جمله پاوربانک، آداپتور، باتری لپ تاپ و محصولات صوتی است و برندهای زیرمجموعه آن نیز در زمینه تولید محصولات مختلف فعالیت دارند. به احتمال زیاد بارها نام این برند را شنیده اید و شاید از محصولات صوتی آن استفاده کرده باشید. لازم به ذکر است که یکی از بهترین محصولاتی که این برند تا به حال ساخته است اسپیکر بلوتوث Anker Soundcore Select Pro می باشد. در زیر ویژگی ها و امکانات طراحی شده برای اسپیکر Anker را بررسی می کنیم تا در صورت تصمیم به خرید، اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشید.

طراحی ظاهری اسپیکر بلوتوث Anker مدل Soundcore Select Pro

طراحی طراحی شده برای این محصول کمی با سایر محصولات انکر متفاوت است، به طوری که می توان گفت ابعادی کشیده و به طور کلی مستطیل شکل با دسته ای روی آن است که به شما امکان می دهد آن را در هر جایی و به راحتی حمل کنید. ابعاد این اسپیکر نیز جمع و جور به نظر می رسد و فضایی که اشغال می کند زیاد نیست. بنابراین می توانید به راحتی آن را در سفرها و مهمانی ها با خود ببرید. همچنین لازم به ذکر است که در طراحی آن از چراغ های LED چشمک زن نیز استفاده شده است و هنگام پخش موسیقی با این اسپیکر، رقصنده های نور فضای مفرحی را برای شما ایجاد می کنند.

ضد آب و دارای گواهینامه بین المللی IPX7

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید برای محصولات Anker در نظر گرفت این است که می توانید از آنها در استخر، کنار استخر، کنار ساحل و زیر باران استفاده کنید. زیرا تمامی این محصولات دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب هستند. اسپیکر نیز از این امر مستثنی نیست و دارای گواهینامه بین المللی IPX7 می باشد. با توجه به این گواهی باید گفت که بدنه اسپیکر بلوتوث انکر در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود و همین موضوع شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید آن را به طور کامل در آب غوطه ور کنید. پس با شرایط ذکر شده از این اسپیکر استفاده کنید و لحظات هیجان انگیزی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

استفاده از باتری قدرتمند با ظرفیت بالا برای حفظ شارژ

یکی از مواردی که برند انکر به آن توجه ویژه ای داشته استفاده از باتری های قدرتمند با توانایی بالا در حفظ شارژ است. متناسب با این مشکل باید گفت که او موفق بوده و موفق به تولید محصولاتی شده است که در مدت زمان کوتاهی شارژ می شوند و برای مدت طولانی موسیقی پخش می کنند.

اسپیکر بلوتوث Anker Soundcore Select Pro A3126 از باتری قدرتمندی استفاده می کند، بنابراین می توانید یک بار آن را کاملاً شارژ کنید و سپس به مدت 16 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید. مدت زمان لازم برای شارژ کامل این باتری سه و نیم تا چهار ساعت است که پس از آن می توانید آن را از برق جدا کرده و بدون نیاز به برق از آن استفاده کنید. به همین دلیل می توان گفت این محصول انتخابی مناسب برای سفر و مهمانی هاست که می تواند نیازها را به طور کامل برآورده کند.

Anker از باتری لیتیوم یونی 10000 میلی آمپر ساعتی در این اسپیکر استفاده می کند. باتری اسپیکر حرفه ای انتخاب شده در مدت 4 ساعت از 0 تا 100 به طور کامل شارژ می شود و 16 آهنگ را پخش می کند. ورودی شارژ از طریق کابل نوع C است از آداپتورهای 5 ولت 2 تا 3 آمپر برای شارژ استفاده کنید. باتری برای حفظ وضعیت مطلوب خود برای مدت طولانی نیاز به مراقبت دارد.

اسپیکر Anker select pro را می توان به بلندگوهای هم نوع متصل کرد. Anker نام این سیستم را Party Cast گذاشته است و به کاربر اجازه می دهد تا 100 بلندگوی Anker را متصل کند. این سیستم برای تقویت بسیار موثر است.

از برنامه Soundcore برای انجام تنظیمات استفاده کنید

Anker برای این محصول اپلیکیشن ویژه ای به نام Soundcore طراحی کرده است که از طریق آن می توانید سفارشی سازی های لازم مربوط به صدا و نور را انجام دهید. توجه داشته باشید که این کار از راه دور قابل انجام است و پس از اتصال به این اسپیکر می توانید شرایط مهمانی و مراسم دلخواه خود را از طریق برنامه ایجاد کنید.

خلاصه

اسپیکر بلوتوث Anker Pro A3126 یکی از محصولات شناخته شده ای است که امکانات و امکانات لازم را برای یک مهمانی هیجان انگیز در اختیار شما قرار می دهد. می توانید در طول روز یک بار اسپیکر انکر را شارژ کنید و سپس آن را با خود به مهمانی و جمع دوستانه ای که دارید ببرید تا به صورت روان و بدون شارژ موزیک پخش کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Select Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Select Pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه