نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave Neo

اسپیکر پرتابل مدل A3395 محصولی از برند ساندکور می باشد. برند ساندکور برندی از زیر گروه ANKER است. این برند محصولاتی با کیفیت بالا عرضه کرد. یکی از این محصولات باکیفیت، اسپیکر بلوتوث A3395 است. ساندکور برای تولید این مدل از ظرافت و تکنولوژی بالا استفاده کرده است. این محصول دارای گواهی IPX7 می باشد که کاملا ضد آب و گرد و غبار می باشد. این اسپیکر 50 واتی دارای صدای خروجی قدرتمندی است. این مدل می تواند از طریق اتصال بی سیم بلوتوث یا اتصال سیمی به پخش کننده شما متصل شود. این مدل دارای پورت USB و پورت AUX می باشد. به لطف لامپ ال ای دی به کار رفته در ساخت این ستون همراه با صدا رقص نوری در محیط شکل می گیرد که با توجه به ریتم آهنگ در حال پخش تغییر می کند. لازم به ذکر است که این اسپیکر قابلیت پخش موسیقی به مدت 18 ساعت را دارد.

شاید بخواهید در میان جمعیت به موسیقی با صدای بلند گوش دهید. در این مواقع استفاده از بلندگوی گوشی راحت ترین کار است. اما اسپیکر گوشی فقط برای فضاهای بسته و کوچک قابل استفاده است. اگر در یک مکان شلوغ هستید، ممکن است شنیدن موسیقی برای شما سخت باشد. یا تصور کنید که قصد دارید با دوستان یا خانواده خود به پیک نیک بروید. در این مواقع باید از اسپیکر بلوتوث قابل حمل استفاده کنید. این محصولات دارای انواع مختلفی هستند. اگر قصد دارید یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل تهیه کنید، می توانید اسپیکر بلوتوث قابل حمل A3395 را که توسط برند Soundcore طراحی شده است، تهیه کنید. برند Soundcore برندی از مجموعه برند معروف Anker است. در ادامه با این ستون بیشتر آشنا خواهیم شد.

ساندکور نیز مانند دیگر محصولات خود ویژگی های متمایزی را برای این مدل در نظر گرفته است که این مدل را از اقلام مشابه موجود در بازار متمایز می کند. مدل A3395 با وزنی در حدود 3 کیلوگرم و ابعاد نسبتا کوچک شما را برای حمل این مدل آزار نخواهد داد. مدل A3395 با تکنولوژی BASSUP می باشد. این اسپیکر با فناوری BASSUP برای مهمانی های بزرگ و فضاهای بیرونی بزرگ طراحی شده است. فناوری انحصاری BassUp در این اسپیکر برای تقویت فرکانس های پایین و ایجاد بیس عمیق تا 98 دسی بل استفاده شده است. این فناوری ضمن کمک به صدای بم، به وضوح و شفافیت صدا آسیبی نمی رساند و باعث جداسازی فرکانس بیشتر می شود. قدرت صوتی بالا در کنار رقص نور زیبا و جذاب در نگاه اول توجه شما را به این سیستم صوتی جلب می کند. این دستگاه با ضرب آهنگ موسیقی روشن می شود تا یک تجربه بصری زیبا ایجاد کند.

این اسپیکر قابل حمل و سفر پسند است و بیشتر در فضای باز و طبیعت استفاده خواهد شد. بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار و ضربه برای این محصول می تواند ارزش این محصول را افزایش دهد. به همین دلیل سندکور مدل A3395 را با گواهی IPX7 عرضه کرد. بدنه این اسپیکر با گواهینامه بین المللی IPX7 ضد آب بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است، بنابراین می توانید اسپیکر را به طور کامل در آب تا عمق چندین متری غوطه ور کنید. لازم به ذکر است ساوندکور برای این مدل اپلیکیشنی طراحی کرده است که به راحتی می توانید اکولایزر اسپیکر خود را با موبایل خود تنظیم کنید.

یکی از ویژگی های این اسپیکر قابلیت اتصال بی سیم است. تلاش هایی برای عرضه یک بلندگوی باکیفیت برای این مدل صورت گرفته است. این مدل برای اتصال بهتر بدون معطلی مجهز به بلوتوث است. برد این بلوتوث استاندارد بوده و برد تقریبی آن 10 متر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این مدل پورت USB است. از طریق این پورت می توانید فلش یا هارد خود را به اسپیکر متصل کنید. این قابلیت زمانی که در سفر هستید و گوشی شما شارژ نمی شود بسیار کاربردی است. امروزه استفاده از بلندگوهای بی سیم یک روند بازار است. اما آیا بلندگوی بی سیم محصول خوبی است؟ این مدل علاوه بر اتصال بی سیم، امکان اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری یا AUX را در اختیار شما قرار می دهد. مزیت بی سیم آزادی کار شماست. اما این اتصال می تواند عمر باتری اسپیکر و گوشی شما را کاهش دهد. علاوه بر این، اتصال بی سیم منجر به کاهش کیفیت صدا می شود. با اتصال بی سیم می توانید کیفیت بهتری را تجربه کنید. این یکی از دلایلی است که افراد در صنعت موسیقی از هدفون های سیمی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که تمامی درگاه های این محصول برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و مایعات با درپوش پوشانده شده است.

یک باتری با ظرفیت استاندارد برای بلندگوی بلوتوث قابل حمل A3395 استفاده می شود. این باتری قدرتمند به شما امکان پخش موسیقی را تا 18 ساعت می دهد. این مقدار کاملا استاندارد و مناسب برای یک اسپیکر با این اندازه است. برای مواقعی که در سفر هستید و برای شارژ اسپیکر به برق دسترسی ندارید، این عمر باتری قابل قبول است. لازم به ذکر است که این میزان شارژ به تنظیمات اکولایزر و میزان صدای پخش بستگی دارد. برای شارژ مجدد این محصول یک کابل USB-C در نظر گرفته شده است. استفاده از این باتری این اسپیکر را برای افرادی که در سفر هستند و نمی توانند اسپیکر را شارژ کنند مناسب کرده است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل ساندکور مدل A3395 ابعاد نسبتا بزرگی دارد. دلیل این اندازه بزرگ را می توان به درایورهای بزرگ و باتری حجیم نسبت داد. این باعث می شود این محصول عمر باتری خوبی داشته باشد و کیفیت صدای خوبی داشته باشد. اسپیکر A3395 حالت های ورودی متنوعی دارد. از بلوتوث گرفته تا کابل AUX و USB، می توانید به هر طریقی به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید. دسته تعبیه شده در بدنه این اسپیکر نیز حمل و جابجایی A3395 را آسان کرده است. علاوه بر این عناصر، کیفیت بالا و مقاومت در برابر آب را در نظر بگیرید. پس اگر به دنبال یک اسپیکر قابل حمل زیبا با ورودی های متنوع هستید، می توانید این محصول خاص و با کیفیت را یکی از انتخاب های خود قرار دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave Neo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave Neo"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه