نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Boost

بررسی محصولات Anker سخت است. شاید محصولی مانند اسپیکر ضد آب این شرکت که یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات این شرکت باشد. Anker A3145 SoundCore Boost یک اسپیکر کوچک است که شایسته نگاه دقیق تر است. اگرچه مروری بر تمامی نکات فنی و تخصصی این محصول در یک مقاله نمی گنجد، اما سعی داریم با نگاهی دقیق به این اسپیکر ارزشمند، نکات مثبت و منفی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

شاید Anker بیشتر به خاطر پاوربانک‌ها و شارژرهایش شناخته شود، اما به نظر می‌رسد که خط بلندگوهای بلوتوث Soundcore این شرکت در شرف کسب شهرت است. اسپیکر Soundcore Boost در سال 2017 راه اندازی شد و کیفیت صدای بالا و بیس عمیق آن، همراه با طراحی بهینه آن، برتری نسبی را نسبت به اکثر بلندگوهای تولید شده توسط این شرکت نشان می دهد. البته قیمت این محصول Anker بسیار بالاتر از محصولاتی مانند Soundcore 2 است.

بلندگوی “Soundcore Boost” در ادامه سنت Anker از بلندگوهای یکپارچه طراحی و تولید شده است. این اسپیکر مینیمالیستی در رنگ های مات و مشکی موجود است. با نگاهی به طراحی این اسپیکر زیبا نمی توان از انحناهای ظریف کناره های این محصول صحبتی نکرد. این منحنی ها Soundcore Boost را به یک اسپیکر کلاسیک و منحصر به فرد تبدیل کردند. در بالای این اسپیکر دکمه های کنترل قرار دارند. این کلیدهای گرد شامل دکمه های پاور، پخش و کاهش صدا هستند، اما کلیدی که به طور خاص روی این بلندگوی Anker تعبیه شده است، کلید «BassUp» است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

چهار نشانگر LED در بالا و یک طرف این محصول وجود دارد که میزان باتری را نشان می دهد. البته فرقی نمی کند گوشی شما مجهز به سیستم عامل اندروید باشد یا iOS، همیشه می توانید میزان باتری اسپیکر را روی صفحه نمایش اکثر گوشی ها مشاهده کنید. بنابراین نیازی نیست به نشانگرهای این اسپیکر نگاه کنید. در سمت دیگر این اسپیکر یک NFC reader قرار دارد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی اسپیکر را از طریق NFC به گوشی خود متصل کنید.

دور این اسپیکر توری نرمی تعبیه شده که به خوبی در بدنه این محصول قرار گرفته است. بسیاری از زیبایی این اسپیکر به خاطر همین مش خوش ساخت آن است. در یک طرف Soundcore Boost یک پوشش محافظ برای ورودی و خروجی این محصول تعبیه شده است. ورودی این محصول در این قسمت پورت AUX می باشد، شما می توانید با استفاده از جک 3.5 میلی متری صدای گوشی یا دستگاه خود را به بلندگوهای این اسپیکر انتقال دهید. دو درگاه دیگر نیز در کنار این درگاه قرار دارد که یکی ورودی microUSB برای شارژ اسپیکر و دیگری خروجی USB برای استفاده از اسپیکر به عنوان پاور بانک است.

پوشش روی این پورت ها به خوبی آنها را می پوشاند و از ورود آب به اسپیکر یا هر یک از پورت ها جلوگیری می کند. وجود استاندارد IPX5 که نشان دهنده ضدآب بودن این محصول است باعث شد تا نتوانیم در طراحی انکر برای این اسپیکر ایراد بگیریم. در پایین این محصول 4 پایه سیلیکونی برای جلوگیری از خراشیدگی میز در هنگام قرار دادن اسپیکر روی میز تعبیه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Boost" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Boost"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه