نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سونی مدل V13D

اسپیکر سونی V13 محصولی بی نظیر برای برگزاری یک مهمانی عالی با قدرت صدای ایده آل و ویژگی های سرگرم کننده است. طراحی جمع و جور و شیک به این اسپیکر بلوتوث ظاهری جذاب و دلنشین بخشیده است که در وهله اول شما را به خود جذب خواهد کرد. قرار دادن سونی V13 شیک در هر گوشه ای از دفتر کار آسانی است و با وجود قدرت صدای خوب آن، می توانید صدایی واضح و رسا داشته باشید، بنابراین مهمانان شما نیز از صدای غنی و شفاف لذت خواهند برد. در واقع، ویژگی که منجر به صدای فراگیر می شود، دو توییتر منحصر به فرد است که محیط اطراف شما را با صداهای دلپذیر پر می کند.

این دو توییتر صدا را گسترش می دهند و سطح فشار صدا را افزایش می دهند و به این ترتیب صدایی عریض تر و با کیفیت تری خواهید دید. با تقویت کننده JET BASS در بلندگوهای این تلویزیون، ضربان را حتی از فاصله دور احساس کنید و در صدای خیره کننده غوطه ور شوید. در واقع ویژگی جذابی که باعث محبوبیت بیشتر سیستم صوتی Sony V13 در بین کاربران شده است، استفاده از عملکرد کارائوکه است که رویای آواز خواندن شما را محقق می کند. یک گیتار را به دستگاه متصل کنید و از سیستم صوتی به عنوان تقویت کننده گیتار استفاده کنید.

استفاده از عملکرد Fiestable در مشخصات سیستم صوتی باعث شد از مهمانی با دوستان خود لذت ببرید. با دانلود اپلیکیشن Music Center به راحتی می توانید سیستم صوتی را از طریق گوشی خود کنترل کنید. تنها با یک کلیک از برنامه Fiestable وضعیت مهمانی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

البته باید گفت که دوستان شما نیز می توانند از طریق برنامه Fiestable آهنگ مورد علاقه خود را به لیست پخش اضافه کنند تا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند; بنابراین، مهمانی شما هرگز متوقف نخواهد شد. خرید اسپیکر سونی V13 را با وجود ویژگی های عالی به شمایی که به دنبال محصولی با کیفیت هستید توصیه می کنیم.

طراحی شیک V13 در عین سادگی ساده است

با نگاه کردن به بدنه اسپیکر سونی V13، حس بهتری از زیبایی و ظرافت لذت بخش را دریافت خواهید کرد. کیس به زیبایی طراحی شده و کیفیت ساخت آن قابل ستایش است. تقریبا تمام بدنه سیستم صوتی با رنگ مشکی پوشانده شده است و طراحی ساده و دلنشین آن در نگاه اول زیبایی خیره کننده ای خواهد داشت. سایر تزیینات هماهنگ خواهد شد. با نگاهی به بالای سیستم صوتی، پانل کنترل تنظیم بلندگوی سونی آن را مشاهده خواهید کرد که به تعدادی دکمه تنظیم مجهز است. با این حال می توان به چهار ویژگی عالی این سیستم صوتی اشاره کرد:

  • کنترل پنل بزرگ برای نصب آسان
  • مقاومت بدنه بالا و محافظت در برابر خش
  • مجهز به یک دسته بزرگ برای حمل آسان
  • رقص خیره کننده نورهای رنگی

در بالا دو توییتر بزرگ وجود دارد که برند سونی بین آن ها حک شده که نشان دهنده اصالت محصول است. کمی زیر آنها صفحه نمایش LED را می بینید که به وضوح قابل مشاهده است. یک بلندگوی بزرگ نیز در وسط سیستم صوتی تعبیه شده بود که ظرافت و زیبایی آن را تکمیل کرد. گوشه های جلو و پایین سیستم صوتی از محافظ های سختی بهره می بردند تا در برابر ضربه های احتمالی مقاوم بوده و در امان باشند.

به این ترتیب می توانید به راحتی آن را به هر جایی از مهمانی ببرید بدون اینکه نگران ضربه خوردن آن باشید. یک دسته بزرگ در پشت آن برای حمل آسان اسپیکر تعبیه شده است که از طریق آن کاربر می تواند به راحتی گوشی شیک Sony V13 را به هر جهتی حمل کند، البته وزن نسبتا سبک آن نیز حمل آن را آسان می کند.

روشنایی در سیستم صوتی V13

استفاده از نورهای رنگی در اسپیکر سونی V13 منظره زیبایی را در مهمانی ایجاد خواهد کرد. ظاهر نورهای رنگارنگ هماهنگ با موسیقی قطعا لذت بیشتری نسبت به برگزاری یک مهمانی باشکوه به شما خواهد داد. بنابراین می توانید از فضایی باز و دلنشین در کنار این اسپیکر بی نظیر لذت ببرید.

صدای فراگیر با اسپیکر سونی V13

در قسمت مشخصات سیستم صوتی Sony V13، سونی مستقیماً در مورد قدرت صدای آن اظهار نظر نکرده است، اما اگر افتخار داشتن سیستم صوتی سونی را دارید، قطعاً قدرت صدای عالی بلندگوهای سونی را درک کرده اید. در بالای سیستم صوتی، هنگام پخش صدای فراگیر، شاهد استفاده از دو توییتر 5 سانتی متری خواهید بود که امکان بازتولید صدای خیره کننده را فراهم می کند. علاوه بر این یک بلندگوی بزرگ در وسط سیستم صوتی تعبیه شده که با تقویت صدای بم صدای خیره کننده ای با قدرتی فوق العاده تولید خواهد کرد.

با وجود دو آمپلی فایر JET BASS، نبض صدا را در فاصله ای از اسپیکر سونی V13 مشاهده خواهید کرد. ساختار لوله بلندگوهای رفلکس باس مخروطی شکل، جریان هوای صدای بم را متمرکز می کند، به طوری که می توانید با تقویت قدرت صدا از وضوح بالای صدای وسوسه انگیز از فاصله دور لذت ببرید. با این حال، صدای فراگیر کل مهمانی شما را در بر می گیرد تا لحظات پرشور و هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

تحقق رویای آواز خواندن کارائوکه

یکی از ویژگی های جذاب و محبوبی که امروزه بسیار محبوب شده است استفاده از کارائوکه در سیستم های صوتی است. با وجود این ویژگی جذاب در سیستم صوتی سونی V13، می توانید با خواندن موسیقی مورد علاقه خود حس خواننده بودن را تجربه کنید و اجرای لذت بخشی داشته باشید. با وجود این ویژگی، سیستم صوتی مجهز به ورودی میکروفون است که می تواند برای پخش موسیقی به آن متصل شود.
این ویژگی جذاب با ارائه سرگرمی های عالی برای مهمانان شما شبی فراموش نشدنی را ایجاد می کند. کاربر می تواند از طریق ورودی میکروفون گیتار را به سیستم صوتی متصل کرده و از آن به عنوان تقویت کننده گیتار استفاده کند. عملکرد کارائوکه به شما امکان می دهد موسیقی مورد علاقه خود را از طریق سه حالت جذاب پخش کنید: Clean برای افزایش وضوح صدا، Overdrive برای مخدوش کردن صدای گیتار و Bass برای افزایش باس گیتار.

پشتیبانی از بلوتوث در اسپیکر سونی V13

استفاده از فناوری بلوتوث بر این اساس است که ارتباط بی سیم به راحتی برای شما امکان پذیر است. شما به راحتی می توانید گوشی هوشمند یا دستگاه های بلوتوث خود را به صورت بی سیم به سیستم صوتی سونی متصل کنید. به این ترتیب می توانید به صورت بی سیم به اسپیکر سونی V13 متصل شوید و موسیقی دلخواه ذخیره شده در گوشی را با صدای بالاتر و تقویت شده پخش کنید.

شما می توانید حدود 50 سیستم دیگر را به این سیستم صوتی ایده آل متصل کنید تا صدای فراگیرتر را از طریق بلوتوث پخش کنید و بهترین لحظات خود را خلق کنید. می توانید چندین دستگاه تلفن دیگر را برای کنترل سیستم صوتی از طریق MHC-V13 با استفاده از فناوری بلوتوث متصل کنید.

Sony Music Center V13

هنگام مهمانی با دوستان خود، به راحتی تمام تنظیمات شیک ممکن را در Sony V13 اعمال کنید! برنامه Music Center به شما امکان می دهد تنظیمات موسیقی و صدا را مستقیماً از تلفن هوشمند خود اعمال کنید. علاوه بر این امکان تنظیم نورهای رنگی و فعال سازی حالت DJ و KARAOKE از طریق برنامه Fiestable وجود دارد. با وجود این ویژگی های جذاب، می توان دریافت که سونی تمام تلاش خود را کرده است تا راحتی کامل را برای لذت بردن از مهمانی برای شما تضمین کند.

شاد و سرگرم کننده تر

سونی با استفاده از ویژگی ها و قابلیت های ویژه در اسپیکر بلوتوث V13 سعی می کند مهمانی شما را به باشکوه ترین شکل به پایان برساند. اپلیکیشن Fiestable یکی از ویژگی های جذابی است که تعامل و کنترل این سیستم صوتی قابل حمل را آسان می کند. برای استفاده از این برنامه جذاب ابتدا باید آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و اوقات خوشی را سپری کنید. با وجود رتبه هایی که برای مسابقه کارائوکه در نظر گرفته شده است، می توانید با کسب بیشترین امتیاز از طریق این برنامه جذاب، برنده مسابقه را مشخص کنید.

مزیت دیگری که این برنامه دارد امکان اشتراک گذاری وضعیت مهمانی تنها با یک کلیک است. برنامه عالی Fiestable به دوستان شما امکان می دهد موسیقی مورد علاقه خود را نیز پخش کنند! دوستان شما می توانند آهنگ مورد علاقه خود را به لیست پخش اضافه کنند و همچنین موسیقی ذخیره شده در تلفن را از طریق Wi-Fi به لیست پخش اضافه کنند تا مهمانی شما هرگز متوقف نشود.

پورت USB و پخش موسیقی به انتخاب شما

آهنگ های ذخیره شده در فلش USB را پخش کنید یا لیست های پخش سفارشی خود را با رایت مستقیم سی دی به USB تبدیل کنید. کافیست دستگاه USB خود را به درگاه PLAY / REC متصل کنید و با پخش آهنگ های مورد علاقه خود هیجان و لذت واقعی را به ارمغان بیاورید.

خلاصه

سیستم صوتی V13 محصولی منحصر به فرد و منحصر به فرد با کیفیت عالی و ویژگی های ممتاز است که در عرصه رقابت راه اندازی شده است که قطعا به مهمانی شما هیجان واقعی می بخشد. قدرت صوتی این محصول بالاست که مهمانان را وسوسه می کند تا با صدای فراگیر به رقصیدن و ضربه زدن به پاهای خود بپردازند. یک ووفر بزرگ و دو توییتر برای یک صدای خیره کننده بی نظیر ایده آل خواهند بود. استفاده از نورهای رنگی باعث جذابیت بیشتر سیستم صوتی و ایجاد فضایی شیک می شود.
عملکرد کارائوکه به شما این فرصت را می دهد تا موسیقی مورد علاقه خود را اجرا کنید و شما را به رویای خواننده شدن می رساند. فناوری بلوتوث برای ایجاد یک اتصال بی سیم بین سیستم صوتی و تلفن استفاده می شود و به شما امکان می دهد سیستم های صوتی سازگار را برای صدای فراگیرتر به سیستم صوتی متصل کنید. اسپیکر سونی V13 با وجود ویژگی ها و قابلیت های عالی قیمت مناسبی دارد و انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سونی مدل V13D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سونی مدل V13D"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه