نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل T70

معرفی مدل اسپیکر بلوتوث Samsung Sound Tower MX T70

اسپیکر سامسونگ T70 اسپیکر جدیدی است که به صورت تکی طراحی شده است اما امکانات و قابلیت های آن در حد اسپیکرهای پیشرفته است. برج صوتی سامسونگ MX-T70 یکی از آثار هنری این برند در سال 2021 است که بسیار با کیفیت و طراحی متفاوتی دارد. در ساختار این سیستم صوتی از بلندگوهایی استفاده شده است تا بتوانید با کمک آنها در صداهای واضح غرق شوید.

بلندگوهای نصب شده می توانند 1500 وات صدا را پمپاژ کنند، این میزان صدا مهمانی ها را به باد می دهد و هیجانی دوچندان به محیط شما می بخشد. به لطف قرارگیری بلندگوها و صدای دو طرفه و بلندگوی داخلی از مهمانی های خود لذت ببرید زیرا به لطف آن و ریتم قوی آهنگ ها مهمانی ها تقویت می شود.

به لطف حالت تقویت باس، از خروجی قدرتمند پانچ با فرکانس پایین آهنگ لذت ببرید. باید گفت که این اسپیکرها با قرار دادن لامپ های LED در داخل خود می توانند نور را از خود استخراج کنند. با قابلیت تنظیم افکت، مجاز به تنظیم نور با توجه به ضرب آهنگ آهنگ هستید. یکی از ویژگی های جذاب اسپیکر T70 سامسونگ، قابلیت اتصال چند سیستم صوتی به یکدیگر است. می توانید چندین دستگاه را به طور همزمان به یکدیگر متصل کنید و حداکثر لذت را از چندین صدا از این اتصال ببرید.

با توجه به اینکه بدنه این اسپیکر زمینی ضدآب طراحی شده است، می توانید آن را در هر جایی با خود ببرید و نگران ریختن آب و قطع شدن مهمانی ها نباشید. اتصال چندگانه بلوتوث به شما و دوستانتان این امکان را می دهد که همزمان چندین گوشی را به این سیستم صوتی متصل کنید. پورت ها و پورت های ارتباطی در ویژگی های این اسپیکر گنجانده شده است تا بتوانید دستگاه های خود را به این دستگاه متصل کنید.

در یک نگاه

  • دارای 2 دسته برای حمل آسان
  • یک چراغ LED در پشت بلندگو وجود دارد تا وضعیت اتصال بلوتوث را با سایر دستگاه ها نشان دهد
  • عملکرد ولتاژ آزاد برای روشن و کارکردن بلندگو با ولتاژ کشورهای مختلف
  • دارای 1 ورودی صدای آنالوگ RCA L/R
  • عملکرد پخش گروهی بی سیم برای اتصال بی سیم (بلوتوث) به بلندگوهای مشابه Samsung Sound Tower و ارائه صدای قوی تر (حداکثر 10 بلندگوی Samsung Sound Tower)
  • عملکرد روشن کردن بلوتوث برای روشن کردن اسپیکر هنگامی که دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث به آن متصل هستند
  • بدنه بسیار مقاوم ساخته شده از پلاستیک فشرده برای جلوگیری از آسیب های احتمالی در مهمانی ها و جشن ها
  • قابلیت پخش گروهی با سیم برای اتصال به بلندگوهای دیگر و ارائه صدای قدرتمندتر
  • 2 درایور 133.35 میلی متری میان رده و 300 وات در جلوی اسپیکر وجود دارد.
  • قابلیت تنظیم تمپو (Tempo) برای کنترل سرعت پخش آهنگ ها از طریق USB
  • طراحی دو طرفه برای پخش گسترده صدا در محیط مهمانی شما
  • دارای 1 پورت ورودی AUX از نوع 3.5 میلی متری
  • دارای 2 پورت USB 2.0
  • قابلیت اتصال چندگانه بلوتوث برای اتصال همزمان 2 تلفن همراه به بلندگو از طریق بلوتوث
  • پشتیبانی از حافظه خارجی USB و سیستم فایل FAT16 و FAT32
  • عملکرد پخش موسیقی USB برای پخش آهنگ ها از طریق حافظه خارجی USB
  • دارای برچسب مصرف انرژی (Energy Star) و صرفه جویی در مصرف انرژی
  • دارای 1 خروجی صدای آنالوگ RCA L/R
  • 2 ووفر 25.4 میلی متری 150 وات در جلوی اسپیکر وجود دارد.
  • برنامه Samsung Sound Tower (Samsung Giga Party Audio) برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS برای کنترل بلندگو وجود دارد.
  • افزودن عملکرد استریو برای اتصال بی سیم (بلوتوث) با بلندگوی مشابه Samsung Sound Tower و پخش صدا به صورت استریو
  • یک ساب ووفر 1254 میلی متری 600 واتی در وسط اسپیکر قرار دارد.
  • دارای یک شیار مخصوص برای قرار دادن گوشی موبایل در پنل بالای اسپیکر می باشد
  • عملکرد DJ Effect برای ایجاد افکت های DJ با 5 حالت مختلف (Noise، Filter، Crush، Chorus، WahWah)
  • روشنایی مهمانی RGB LED با 5 حالت پیش فرض و قابلیت سفارشی سازی رنگ ها (محیط، مهمانی، رقص، تاندربولت، ستاره)

طراحی و ظاهر اسپیکر سامسونگ T70

همانطور که می دانید زیبایی و ظاهر شیک از نکات مهمی هستند که در نگاه اول بیننده را جذب می کنند. از این رو سامسونگ که تجربه زیادی در این زمینه دارد، محصولات خود را با مواد و روش های پیشرفته طراحی می کند تا هر بیننده ای را به سمت خود بیاندازد. در سال 2021، سامسونگ سری Sound Towers را معرفی کرد تا بازار رقابتی را برای سایر برندها محدود کند. اسپیکر T70 سامسونگ یکی از جدیدترین سیستم های صوتی این برند کره ای است که زیبایی و ظرافت خیره کننده ای دارد. از آنجایی که معماران سامسونگ بیشترین دقت و سلیقه را در طراحی این استعدادهای درخشان این برند به خرج می دهند، در مقابل چشمان خود تصور کنید.

ظاهر شیک و زیبای این دستگاه با رنگ مشکی تقویت شده است تا هر بیننده ای بتواند آن را برای هر محیطی خریداری کند. این مدل طراحی مثلثی دارد و با سه پایه حس دوام را به بدن القا می کند. به لطف این پایه ها می توانید سیستم صوتی را روی هر سطحی قرار دهید و در هنگام ریتم تند آهنگ نگران افتادن دستگاه نباشید. بدنه مرغوب و پلاستیک مرغوب به کار رفته در آن به این معنی است که می توانید برای مدت طولانی از این دستگاه در مهمانی ها و محیط های خود استفاده کنید.

همانطور که از نامش پیداست؛ سیستم صوتی سامسونگ MX-T70 دارای بلندگوهایی است که رویه آن مشبک است تا بهترین صدا را ارائه دهد. در بالای این دستگاه از دکمه هایی برای روشن شدن سیستم صوتی استفاده می شود تا بتوانید تنظیمات لازم را از طریق آنها اعمال کنید. درگاه‌های ارتباطی در پشت دستگاه تعبیه شده‌اند، بنابراین می‌توانید از برقراری ارتباط تمیز و بدون درهم‌کاری اطمینان حاصل کنید.

ویژگی نورپردازی بلندگو سامسونگ MX-T70

همانطور که می دانید امروزه موسیقی به شیرینی مجالس و مجالس تبدیل شده است، موسیقی در کنار نورپردازی می تواند محیطی شاد و پرشور را برای شما رقم بزند. از این رو برند کره ای سامسونگ اسپیکرهای به کار رفته در سیستم صوتی MX-t70 را به گونه ای طراحی کرده است که به لطف چراغ های LED تعبیه شده می تواند نورپردازی فوق العاده ای ایجاد کند.

همانطور که می دانید نور سالن ها به اندازه صدای آلات موسیقی و صدای خواننده اهمیت دارد. هر چقدر در سیستم صوتی سالن خود از بهترین اسپیکرها استفاده کنید اما نورپردازی اولیه نباشد، حس لازم را به شنوندگان منتقل نمی کنید. در واقع همین نورهای صحنه هیجان، انرژی و احساس را به اجرا اضافه می کنند.

با توجه به طراحی اسپیکر، سیستم صوتی می تواند محیط را پر از نورهای رنگارنگ و زیبا کند. لازم به ذکر است که این اسپیکر زمینی دارای افکت های رنگی نیز می باشد تا بتوانید آنها را تغییر و تنظیم کنید. شدت و میزان نور در این سیستم صوتی بسته به ضرب آهنگ تغییر می کند، یعنی زمانی که دستگاه با ضربات بیشتری کار می کند، قابلیت های نورپردازی نیز تغییر می کند.

برج صوتی Samsung T70 شما را در محتوا غرق خواهد کرد

اسپیکر سامسونگ MX-T70 یکی از جدیدترین محصولات این برند کره ای می باشد که همانطور که انتظار دارید صدا را بسیار قدرتمند و زنده به گوش مخاطب خواهد رساند. در ساختار این سیستم صوتی از بلندگوها و بلندگوهای بزرگ و کارآمد استفاده شده است. این اسپیکرها قابلیت بازتولید صدا را به بهترین شکل ممکن دارند تا بتوانند کاربران را در محیط صداهای خاص و قدرتمند غرق کنند. خروجی صدای این اسپیکر ایستاده 1500 وات می باشد، صدا در سطح خود کاملا بی نظیر است که به راحتی می تواند محیط وسیع شما را پشتیبانی کند.

سامسونگ در ساختار این برج صوتی از فناوری و فناوری های جدیدی بهره می برد تا صدا را به صورت یکپارچه و فوق العاده اجرا کند. به لطف وجود این فناوری ها، صدای کلی قدرتمندی خواهید داشت، به طور یکنواخت در هر قسمت، گویی در میانه صحنه کنسرت هستید.

علاوه بر این، به لطف بلندگوهای دو طرفه و بلندگوی داخلی، صداهای بسیار قدرتمندی با بیس عالی دریافت خواهید کرد. برای بازتولید صدا به بهترین شکل دکمه ای روی بدنه می گذارند تا از طریق این دکمه صدا را با باس داینامیک پخش کنید. لازم به ذکر است که افکت های صوتی در ساختار این برج صوتی می تواند هیجان عجیبی را به صداهای خروجی وارد کند، یعنی می توانید آنها را با توجه به ریتم آهنگ تنظیم کنید.

عملکرد کارائوکه ستونی سامسونگ T70

آیا تا به حال کلمه کارائوکه را شنیده اید؟ آیا می دانید این کلمه از کجا آمده و چه کاربردی دارد؟ در واقع فناوری کارائوکه از ترکیب دو کلمه “kara” و “okay” به وجود می آید. لازم به ذکر است که منظور از کارا تخلیه و منظور از اوکی ارکستر است. در واقع آنها از این ویژگی برای سرگرمی و آشکارسازی استعدادهای نهفته استفاده کرده اند. کارائوکه یک فناوری سیستم صوتی سرگرمی است که اوقات فراغت، تنوع و سرگرمی را در سیستم صوتی خود فراهم می کند.

عملکرد ذکر شده یک ابزار سرگرم کننده برای آماتورها و دوستداران خوانندگی حرفه ای است، یعنی کسانی که می خواهند از عملکرد کارائوکه برای سرگرمی یا یادگیری استفاده کنند، لزومی ندارد خواننده حرفه ای باشند زیرا می توانند آهنگ مورد علاقه شما را با هر صدایی بخوانند. خواندن و ضبط داشته باشید. برای دستیابی به این عملکرد، می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر خود پخش کنید و سپس با حذف صدای خواننده و پخش موسیقی پس زمینه، این دستگاه به شما و دوستانتان این امکان را می دهد که به جای خواننده آواز بخوانید و لذت ببرید. و تمرین یا مسابقه خوانندگی را برای خود و عزیزانتان برپا کنید.

و در نهایت، زمانی که آهنگ مورد علاقه خود را می خوانید. دستگاه شروع به مقایسه صدای شما با صدای خواننده واقعی می کند و به شما نتیجه می دهد. لازم به ذکر است که می توانید آهنگ های خود را از طریق ضبط USB برای همیشه و حافظه بازی ذخیره کنید

سایر ویژگی های سیستم صوتی سامسونگ MX-T70

اسپیکر کفی سامسونگ نیز ضد آب بوده و بدنه آن که به خوبی طراحی شده است با یک لایه ضد آب مقاوم پوشانده شده است تا بتوانید این اسپیکر راحت و سبک را در آب و استخر ببرید. پس از شنا و گوش دادن به موسیقی با صدای قدرتمند و فوق العاده لذت ببرید. می توانید چندین سیستم صوتی از این مدل را برای محیطی بسیار وسیع تر خریداری کنید و فضایی نفس گیر ایجاد کنید و از عملکرد بی سیم برای اتصال آنها به یکدیگر استفاده کنید و آنها را با یکدیگر به اشتراک بگذارید و بهترین لذت را ببرید.

در ساختار این اسپیکر زمینی از قسمت پشتی درگاه های ارتباطی نیز استفاده شده است، آنها فضا را برای طراحی تمیز و مرتب در پشت دستگاه باز می کنند. بنابراین می توانید به راحتی با اتصالی تمیز و مرتب تجهیزات مورد نظر مانند میکروفون را به سیستم صوتی متصل کنید. در این سیستم صوتی از قابلیت DJ استفاده شده است تا مخاطبان با نصب و اجرای این اپلیکیشن بر روی گوشی خود بتوانند از راه دور دستگاه را کنترل و تنظیم کنند. با کنترل از راه دور راحت می توانید دستگاه را از خانه خود به طور موثر کار کنید.

خلاصه

با درک مقاله بالا متوجه شدیم که سیستم صوتی مهمترین بخش مهمانی ها و رویدادهای ما است. بنابراین، برای برگزاری یک مهمانی عالی، به یک محصول عالی و قدرتمند نیاز داریم. برج های صوتی جدید و مبتکر سامسونگ که به تازگی در سال جدید معرفی شده اند از پرطرفدارترین مدل های بازار محسوب می شوند که با طراحی شیک و مرتب راهی بازارهای جهانی شده اند. قدرت صوتی قدرتمند که به 1500 وات می رسد مخاطب را در میان صداهای فوق العاده غرق می کند.

بدنه مقاوم و ضد آب به شما امکان می دهد آن را نزدیک آب و استخر ببرید و همچنین با عملکرد کارائوکه سرگرمی ایجاد کنید. از عملکرد نورپردازی در این سیستم صوتی استفاده شده است تا بتوانید با موسیقی قدرتمند از محیطی سرشار از نور و شادی لذت ببرید. با این قسمت متوجه منحصربفرد بودن و منحصر به فرد بودن این سیستم صوتی شده اید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و ارسال می توانید همین الان با کارشناسان مجرب دیجی کد تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل T70" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل T70"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه