نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Partybox 1000

Partybox 1000 شرکت JBL یک اسپیکر قدرتمند برای مهمانی های بزرگ با صدایی قدرتمند و مخصوص جی بی ال می باشد که دارای پنلی با رقص نور هیجان انگیز می باشد. کافی است میکروفون یا گیتار خود را به این اسپیکر وصل کنید یا می توانید به صورت بی سیم با گوشی هوشمند خود به این اسپیکر متصل شوید و لیست پخش موسیقی مورد علاقه خود را با صدایی با کیفیت و شفاف پخش کنید و از آن لذت ببرید. برای پوشش بیشتر این محصول با دیجی کد همراه باشید.

نگاه کن

  • قوی ترین اسپیکر برقی JBL
  • توان خروجی باورنکردنی 1100 وات RMS
  • یک پنل مخصوص برای کنترل جلوه های نور وجود دارد
  • قابلیت اتصال به دو صورت بی سیم و سیمی
  • دارای دستبند حرکتی برای کنترل بهتر اسپیکر
  • یک پد مخصوص دی جی وجود دارد
  • قابلیت اتصال فلش مموری
  • جلوه های صوتی DJ pada را تغییر دهید
  • ورودی میکروفون و گیتار وجود دارد
  • دارای میکروفون داخلی برای تنظیم صدا در محیط
  • عملکرد کارائوکه جذابی دارد
  • دارای کنترل صدا از راه دور
  • قابلیت اتصال به چندین دستگاه
  • دارای چرخ های انتقال برای حداکثر سهولت در جابجایی دستگاه

صدای شگفت انگیز JBL

شرکت جی بی ال با توجه به تجربه غنی و ارزشمند در تمام سال های فعالیت خود، اسپیکرهای ویژه مهمانی های شما را تولید و عرضه کرده است. این شرکت همواره با محصولات خود صدایی را با عملکردی بی سابقه به گوش شما می رساند و همچنین این امکان را به شما می دهد تا موسیقی با کیفیت صدای استثنایی را تجربه کنید. JBL Partybox 1000 که به دلیل اتصال الکتریکی و توان خروجی 1100 وات RMS قدرتمندترین عضو خانواده JBL Partybox است، بدون شک در مهمانی های شما عملکرد عالی و بی نقصی خواهد داشت.

جلوه های نورپردازی زیبا

این اسپیکر علاوه بر صدای شفاف، زیبا و قدرت خروجی بالا، دارای صفحه نمایش خارجی با نورپردازی جذاب و قابل تنظیم نیز می باشد. همچنین این اسپیکر دارای پنل ویژه ای برای کنترل این افکت های نوری است که با استفاده از آن می توانید نورپردازی را به دلخواه خود سفارشی و بازتولید کنید و از آن لذت ببرید. همچنین این نوع نورپردازی و وسایل آن بر جذابیت و هیجان مهمانی و مراسم شما می افزاید.

دستبند حرکت هوا

دستبند این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را از فاصله 15 متری به Partybox 1000 متصل کرد. این دستبند قابلیت کنترل نور اسپیکر را دارد که با حرکات خاصی انجام می شود. برای استفاده از این دستبند کافیست دکمه تعبیه شده در کنار آن را فشار داده و به اسپیکر متصل شوید. شایان ذکر است نحوه استفاده از امکانات این دستبند در دفترچه راهنمای محصول به طور کامل توضیح داده شده است.

دیجی پد علاوه بر جذابیت های JBL Partybox 1000، یک پد مخصوص دی جی در بالای این ستون قرار داده شده است. دی جی ها با استفاده از این پد مخصوص می توانند جلوه های موسیقی مختلف را پخش کنند. این پد دارای دکمه هایی است که با استفاده از آن می توانید به سایر قسمت های این اسپیکر دسترسی داشته باشید.

از دیگر قسمت های این پدها می توان به کنترل رنگ نورها، جلوه های صوتی و افکت های سفارشی اشاره کرد. تغییر افکت های صوتی دی جی پد قرار داده شده بر روی این اسپیکر نیز امکان کنترل و استفاده از افکت های صوتی را به شما می دهد. با فشردن دکمه مخصوص آن می توانید پیانو، افکت های دی جی، درام و کیبورد را با توجه به رنگ پدها پخش کنید. ورودی های میکروفون و گیتار در پشت اسپیکر، پنل مخصوصی به اتصالات این اسپیکر اختصاص داده شده است. این پنل ویژه دارای تب ورودی نیز می باشد. ورودی های میکروفون و گیتار نیز در این پنل اختصاصی قرار داده شده است. با اتصال میکروفون و هدفون گیتار به این اسپیکر می توانید آواز بخوانید، پخش کنید و صدای خود را از این اسپیکر بشنوید.

عملکرد کارائوکه

جذاب ترین قسمت در طراحی این اسپیکر استفاده از عملکرد کارائوکه است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که با اتصال میکروفون به دستگاه به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و هنگام مطالعه صدای خود را از بلندگو بشنوید. همچنین می توانید موسیقی بی صدا پخش کنید و با آن آواز بخوانید و لحظات شاد و مفرحی را برای خود و دوستانتان به ارمغان بیاورید.

کنترل صدا

در پشت این دستگاه دو میکروفون چرخشی و کنترل صدای گیتار تعبیه شده است که می توانید از آنها برای کنترل صدای میکروفون و گیتار خود استفاده کنید.

ورودی USB

با استفاده از ورودی USB داخلی این دستگاه، می توانید دستگاه های خود را به این بلندگو متصل کنید. این ورودی USB به دو صورت استفاده می شود. می توانید یک USB حاوی موسیقی مورد علاقه خود را به بلندگو متصل کرده و شروع به پخش آن کنید. همچنین می توانید منابع صوتی خود را با اتصال به این دستگاه بارگیری کنید.

قابلیت اتصال به چندین دستگاه

شما می توانید به راحتی دو دستگاه JBL Partybox 1000 خود را به یکدیگر متصل کنید و صدای خود و همچنین هیجان خود را افزایش دهید. برای اتصال این دستگاه به JBL Partybox 1000 دیگر، می توانید هم به صورت سیمی و هم بی سیم انجام دهید. با استفاده از بلوتوث داخلی این دستگاه به صورت بی سیم و همچنین از طریق رابط صوتی دو به دو می توانید این ارتباط را برقرار کرده و موسیقی را با حجم، کیفیت و وضوح بالاتر پخش کنید. همچنین لازم به ذکر است این دستگاه قابلیت اتصال با 2 فرستنده بلوتوث را نیز دارد.

چرخ های انتقال

JBL برای راحتی شما چرخ هایی را در پایین این اسپیکر تعبیه کرده است. از این چرخ ها هنگام انتقال اسپیکر به مکان دیگری استفاده زیادی می شود. با کمک این چرخ می توانید اسپیکر خود را به هر کجا که می خواهید حرکت دهید و از پخش موسیقی با آن لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Partybox 1000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Partybox 1000"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه