نصب تله های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار

نصب تله های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار

فرماندار منطقه 13 تهران برای مدیریت حشره درخت کاج اقدام به نصب تله های فرمونی در پارک جنگلی سرخه حصار کرد.

به گزارش نارنجی، محمدهادی علی احمدی در این خصوص گفت: با افزایش دمای هوا و فعال شدن مجدد حشرات و با هدف مدیریت تلفیقی زنبورهای کاج تله های فرمونی در پارک سرخه حصار راه اندازی شده است.

این گفتگو به اقدامات برای درمان علف های هرز در زمینه مدیریت حشره جونده و همچنین حفاظت از درختان کاج اشاره کرد و گفت: همه ساله با مناسب بودن دمای هوا و پایش فعالیت حشره مذکور، تله های فرمونی نصب می شود. .

به گفته فرماندار منطقه 13، فرمون ها که در واقع حشرات بزرگی هستند، حشرات را به سمت تله هایی که گذاشته شده هدایت کرده و به دام می اندازند.

علی احمدی در ادامه سخنان خود بیان کرد: این محلول در کنار سایر اقدامات ریشه کنی مانند آبیاری منظم، تغذیه و تثبیت تنه درختان، سمپاشی روغن زمستانه و سمپاشی نقاط کلیدی یکی از موثرترین راه های کاهش جمعیت فعال این حشره است اطمینان حاصل شود. بقای درختان کاج

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، وی به وضعیت ویژه پارک جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران، حفاظت از درختان و بهسازی فضای سبز شهر تهران اشاره کرد. این منطقه پارک ها بسیار مهم هستند و برنامه ها و اقدامات حفاظتی نوشته شده برای دستیابی به این هدف در دستور کار اداره منطقه سبز قرار دارد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نصب تله های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نصب تله های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه