ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری ندارند

ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری ندارند

گزارش شده است خبرگزاری آنلاین هوشنگ خلامی مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: هواپیماها و کامیون های دیزلی در صورت انحراف از مسیر تعیین شده امکان سوخت گیری ندارند.

وی گفت: این طرح با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و حذف فاکتورهای جعلی از مرداد ماه سال جاری و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اتحادیه صنف در کشور اجرا شده است. حمل و نقل، توزیع نفت و گاز بر اساس اسناد حمل و نقل انجام می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمان گفت: خودروها و هواپیماهایی که در عملیات حمل و نقل فعال هستند گازوئیل هم دریافت می کنند و در مواردی که قبوض بار و هواپیما غیرفعال است، سهمیه پایه به آنها داده نمی شود.

توضیح داد: یکی از مواضع عملی و اجرایی وزارت نفت در اجرای عدالت اجتماعی، اختصاص سهمیه سوخت یارانه ای برای رانندگان ناوگان حمل و نقل خارج از شهر بر اساس دانش الکترونیکی اسناد حمل و نقل سمت راست است. مسیر و جلوگیری از مهاجرت کارت های هوشمند سوخت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری ندارند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری ندارند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه