نامه حکیمانه رهبر جهانی مقاومت

نامه حکیمانه رهبر جهانی مقاومت

ابعاد این نامه هوشمند در قسمت های زیر قابل بررسی است.

1. انتشار این نامه زمان بسیار مناسبی بود، زیرا امروزه اکثر مردم جهان از جنایات و نسل کشی اسراییل در فلسطین متنفرند.

2. شناخت جغرافیای جدید مقاومت و توصیف دانشجویان معترض آمریکایی به عنوان بخشی از جبهه بزرگ مقاومت در مکانی دور از غرب آسیا، یکی از بخش های اصلی این نامه است که آمریکایی ها که اکثر آنها مسلمان نیستند، به مقاومت پیوستند در یک جغرافیای جدید قرار گرفت و با محکومیت نسل کشی غزه موضع گرفت. او روش جدیدی را در جغرافیای جدید برای حفاظت از آزادی فلسطین ایجاد کرد که نماد این ایده مبارزه با ظالمان و تلاش برای توقف ظلم آشکار شبکه تروریستی نژادپرست است. سرزمین مردم فلسطین، مردم این سرزمین در معرض شدیدترین ظلم و شکنجه هستند.
3. حضرت آیت الله خامنه ای در این نامه با اشاره به دقیق ترین روایت از تاسیس رژیم جعلی اسراییل به موضوعاتی پرداخته اند که به دلیل سانسور به گوش بسیاری از مردم جهان به ویژه دانشجویان آمریکایی نرسیده است. رژیم ایران آژانس های تبلیغاتی صهیونیستی که رژیم اشغالگر فلسطین در آمریکا و غرب را نماینده یهودیان در سرزمین موعود می نامند، در عین حال بسیاری از یهودیان نه تنها رژیم صهیونیستی را به عنوان نماینده خود نمی شناسند، بلکه نگاهی هم به این رژیم دارند. جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین که برخلاف درس تورات و تعالیم است، رهبر انقلاب در واقع به دانشجویان آمریکایی می فرمایند که بعد از جنگ جهانی با کمک دولت انگلیس به تدریج چندین هزار تروریست به وجود می آیند. وارد سرزمین فلسطین شدند و با کشتارهای وحشیانه حکومتی به نام اسراییل در سرزمین فلسطین ایجاد کردند.

4. افشای چهره واقعی آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی با حمایت های سیاسی، اقتصادی، نظامی و حتی هسته ای از اسراییل.
رژیم به تداوم وحشیگری، ترور و ظلم تشویق کرده است و این یکی از موضوعات مهم نامه آیت الله خامنه ای است. درست هستند

5. نکته مهم در این نامه پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی مبنی بر تغییر نظام ستمشاهی جهان است که از نظر حضرت آیت الله خامنه ای دلیل این تغییر بیداری وجدان ها در جهان است. مرحله. افشای حقیقت و تقویت جبهه مقاومت. این مختصات تغییر نظم کنونی را ممکن ساخت و پیشروی نظم عادلانه ای است که از غرب آسیا پدید خواهد آمد. دانشجویان ده ها دانشگاه آمریکا با حمایت و حمایت اساتید دانشگاه، در صورتی که به «گذر تاریخ» اعتقاد داشته باشند، می توانند نقش تاثیرگذاری بر روند ایجاد نظم نوین را ایفا کنند.

6. مهم ترین نکته این نامه، توصیه به دانشجویان آمریکایی برای انس با قرآن است. عدالت ورزی و در مواجهه با ظلم و ستم، آگاهانه راه راست و صداقت را با دروغ و ریاکاری حاکمان خود، از یکدیگر جدا می کنند. درس قرآن «لا تَظلُمُوا وَ لا تَتَعْقُوا» به معنای ایستادن در راه حق، یکی از پیام های این نامه است که با درس های قرآن در برابر ظلم و ستم بیشتر آشنا شوید ظلم و ستم حاکمان در آمریکا به پا خاستند و مردم مظلوم جهان به ویژه از مردم فلسطین در برابر جنایات صهیونیسم محافظت می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نامه حکیمانه رهبر جهانی مقاومت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نامه حکیمانه رهبر جهانی مقاومت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه