موضع دوپهلوی اتحادیه اروپا – نارنجی

موضع دوپهلوی اتحادیه اروپا - نارنجی

در این موضع، شبکه خبری یورو نیوز فارسی نزدیک به اتحادیه اروپا، یادداشتی را در تاریخ 2024/07/07 منتشر کرد و سعی کرد موضع اتحادیه اروپا و آمریکا را متمایز کند و رویکرد جدید اروپا در قبال ایران را در تضاد قرار دهد. . یورونیوز با رویکرد خصمانه آمریکا نوشت: استراتژی اتحادیه اروپا برای مذاکرات انتقادی با ایران با سیاست فشار حداکثری آمریکا در دوره دونالد ترامپ، ارائه مشوق های اقتصادی و اعمال تحریم های هدفمند برای مقابله با هسته ای و منطقه ای متفاوت است. برنامه ایران از طریق گفت و گو و همکاری سیاسی رویکرد آمریکا نیز شامل حضور نظامی قوی در منطقه و طرح مقابله با مردم ایران بود که نمونه بارز آن تلاش برای کشتن قاسم سلیمانی در عراق بود.
سیاست مذاکرات انتقادی اتحادیه اروپا که ناشی از نگرش استکباری رهبران اروپایی نسبت به کشورهای جهان است، یک استراتژی قدیمی است که مربوط به دوران جنگ سرد است و اروپا در تلاش است تا ژست استقلال از آمریکا را اتخاذ کند. . ایران باید همان راهبردهای آمریکا را به عنوان یک مأموریت و در حد معتدل دنبال کند. سیاست انتقادی اتحادیه اروپا راهبردی شناخته شده است که در دولت های قبلی ایران تجربه شده و ناکارآمدی آن به ثبت رسیده است.
در همین حال، اتحادیه اروپا از استراتژی سیاسی مذاکرات انتقادی با ایران صحبت می کند و فراموش می کند که این ایران است که مدعی مداخله و سیاست های غیردوستانه این اتحادیه و اتحاد اروپا با آمریکا، ناقضان حقوق بشر، تروریست ها است. و انقلاب ضد ایرانی در واقع جمهوری اسلامی ایران به اجرای توافق هسته ای، همکاری و همکاری اروپا و آمریکا علیه ایران، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان اعتراض می کند. که سوابق بدی در تاریخ ایران دارند، نه تنها مستقیم یا غیرمستقیم از اقدامات تروریستی ضد انقلاب علیه ایران حمایت نکردند، بلکه با نادیده گرفتن نسل کشی های رژیم صهیونیستی در غزه، در جنایات این رژیم شریک هستند.
رهبران اتحادیه اروپا علیرغم اعلام رسمی موفقیت دکتر. شرایط برای روابط با ایران وحشیانه تعیین شده است.
این اتحادیه ها و کشورهای اروپایی باید بدانند که بدون اصلاح سیاست های خصمانه و خصمانه خود علیه مردم ایران نمی توانند در سیاست خارجی مستقل جمهوری اسلامی ایران شرکت کنند. تفاوت سیاست های اتحادیه اروپا و آمریکا در قبال ایران باید در عمل و در راه جلب اعتماد مردم ایران نشان داده شود، در غیر این صورت اعضای اتحادیه اروپا از دوستی با ایران محروم خواهند شد. مردم ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موضع دوپهلوی اتحادیه اروپا – نارنجی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موضع دوپهلوی اتحادیه اروپا – نارنجی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه