مهار حریق یک هتل آپارتمان در مشهد

مهار حریق یک هتل آپارتمان در مشهد

به گزارش خبرخبر آملاین، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ساعت 7:34 صبح امروز جمعه 31 تیرماه پس از اطلاع مرکز فرماندهی مبنی بر آتش سوزی یک هتل آپارتمان، بلافاصله 22 خودرو از چندین خودرو به محل اعزام شدند. ایستگاه های محل حادثه در خیابان شهید القهاب.

صداو سیما در خبر خود نوشت: ایستگاه دوم آتش نشانی حسن نجمی گفت: با حضور نیروهای آتش نشانی مشخص شد این آتش سوزی در یک سوئیت در طبقه پنجم هتل آپارتمان رخ داده و موجب دستگیری و زندانی شدن این حادثه شده است. از 30 نفر ، که توسط آتش نشانان به محل امن منتقل شدند.

به گفته وی 15 نفر از این زندانیان دچار دود و استرس گرمایی شده و تحویل عوامل اورژانس در محل شدند.

نجمی گفت: به دلیل بالا آمدن دود، آتش نشانان پس از اطفای حریق، اقدام به تهویه هوا با دستگاه توربوفن کردند و پس از 70 دقیقه با تلاش برای استراحت به این عملیات پایان دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد تاکید کرد: نکته جالب در این حادثه که توانسته از خسارت بیشتر و گسترش آتش جلوگیری کند، رعایت نکات ایمنی از جمله درب ضد حریق و فعال شدن دزدگیر هتل و آتش سوزی هتل سیستم اطفای حریق که از گسترش آتش جلوگیری می کرد از کلاس های دیگر جلوگیری می کرد.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهار حریق یک هتل آپارتمان در مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهار حریق یک هتل آپارتمان در مشهد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه