منابع بودجه ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست

منابع بودجه ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به رشد شدید سطح ایستابی در منطقه زهکشی دریاچه انزلی، آن را با روش های دستی و مکانیکی جمع آوری کردیم و دیواری نیز ساخته شد و نظر ما بر حذف آن بود. انتقال آب از استخر بالاست، اما این کار اعتبارات بالایی می خواهد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری از نارنجی، الی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در خصوص زهکش های زرکوب و گوهر رود که فاضلاب و ساختمان های صنعتی شهر را تخلیه می کند. شهرها به دریاچه انزلی، در اولین سفر رییس جمهور، طرح مدیریتی جام بندر و دریاچه انزلی را در دستور کار خود داشتیم.

وی همچنین گفت: ادارات اصلی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو هستند که باید به وظایف خود عمل کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: شهرداری موضوع زرجوب و گوهر رود را نیز پیگیری کرده و وزارت نیرو و وزارت جهاد نیز به وظایف خود عمل کنند.

وی کار اصلی را مدیریت دریاچه انزلی عنوان کرد و گفت: با توجه به توسعه قوی حوضه، آن را به صورت دستی و مکانیکی جمع آوری کردیم و دیواری نیز کشیده شد و ایده ما حذف آن بود تا بتوان از آب استفاده کرد. از بال بالایی تغییر کند.

گفتنی است حوزه آبی رودخانه های تالش – مرشای انزلیه با نام کوتاه تالش مرداب یکی از حوضه های روباز ایران است که در طبقه بندی حوضه های آبخیز ایران به عنوان زیرحوضه محسوب می شود. این است. بخش فرعی حوزه آبی دریای مازندران. وسعت این حوضه 6 هزار و 827 کیلومتر مربع و شامل رودخانه های کوچک نیمه غربی استان گیلان است.

سلاجقه با اشاره به اینکه پروژه فوق مستلزم اعتبارات بالایی است، ابراز امیدواری کرد: دستگاه ها نیز برای صدور اعتبارات بالا لازم مشارکت داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "منابع بودجه ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "منابع بودجه ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه