معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد

معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد

به گزارش آنلاین از مرکز ارتباطات قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی عیسی رییس قوه قضاییه بارها تاکید کرده است که دستگاه قضایی باید بدون تبعیض و محافظه کاران در این دوره به طور جدی با فساد در همه عرصه ها برخورد کند. از تغییر و ارزش در همین راستا پس از گشودن پرونده ای مبنی بر تاثیر بر برخی پرونده های قضایی که دو تن از فرزندان ذکور دکتر. پیگیری قاطع و همه جانبه این پرونده تا به نتیجه رسیدن آن، بر نهایی شدن و صدور رای قانونی تاکید کرد و خود آقای مصدق نیز از ابتدای تشکیل پرونده، این رویکرد را در این زمینه دنبال کرده است. رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد بدون توجه به مشوق ها.

در همین راستا دکتر مصدق به منظور جلوگیری از هرگونه شبهه نفوذ و نفوذ در پرونده جاری و همچنین جلوگیری از سوء استفاده مخالفان استعفای خود از معاونت اول دادگستری را تقدیم رییس قوه قضاییه کرد. و بیماران -درخواست در متن استعفا آمده است که این کارمند مستعفی از ابتدای تشکیل پرونده هیچ ارتباطی با عوامل پرونده از جمله قضات دادسرا و دادگاه نداشته است. علیه فرزندانشان

دکتر مصدق در نامه استعفای خود ضمن تشکر از رییس دادگستری تاکید کرد که همواره خود را سرباز کوچک نظام و سرآمد “مدظله العالی” می داند و بر اساس آرمان ها خواهد بود. از اسلام انقلاب تا آخر عمر.

این گزارش خاطرنشان می کند که پس از دریافت استعفای دکتر. در پرونده مورد نظر تاثیری نداشته و نخواهد بود اما با توجه به درخواست شما و نکاتی که ذکر کردید استعفای شما پذیرفته می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه