مردی که یک کیلو حشیش را قورت داده بود، دستگیر شد

مردی که یک کیلو حشیش را قورت داده بود، دستگیر شد

به گزارش نارنجی، سرهنگ تیمور رییس فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم استان تهران گفت: چندی پیش به ماموران کلانتری 15 منجیل آباد خبر رسید که فردی اقدام به فروش مواد مخدر می کند. جاده ها و موضوعات اصلی را در دستور کار خود قرار دهند.

نارنجی همچنین به اقدامات انجام شده توسط نیروهای پلیس اشاره کرد و گفت: آن ماموران با هماهنگی مقام های قضایی به مقصد اعزام و فروشنده مواد مخدر را که در آنجا ایستاده بود و مشغول فروش مواد مخدر بود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. برای تحقیقات بیشتر

بازپرس به تحقیقات از متهم دستگیر شده در کلانتری توجه کرد و گفت: تحقیقات در کلانتری آغاز شد و در این تحقیقات وی با اعتراف به فروش مواد مخدر گفت که در حین مشاهده ماموران مقداری حشیش را قورت داده است. در این رابطه با مقدمات انجام شده، متهم به بیمارستان منتقل و دارو از معده وی خارج شد.

رییس فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: پس از انتقال متهم به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی، 98 بسته حشیش به وزن حدود یک کیلوگرم و 154 گرم از معده وی خارج شد. پس از آن برای متهم پرونده تشکیل و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا معرفی شد. تحقیقات تکمیلی مقامات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردی که یک کیلو حشیش را قورت داده بود، دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردی که یک کیلو حشیش را قورت داده بود، دستگیر شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه