مراد صحرایی: درنگاه امام خمینی نظام تربیت راهبردی ترین عنصر اسلام است

مراد صحرایی: درنگاه امام خمینی نظام تربیت راهبردی ترین عنصر اسلام است

وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت در نگاه امام (ره) استراتژیک ترین رکن تاریخ نظام اسلامی و قدرت آن است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه علم و صنعت نارنجی، رضا مراد صحرایی درباره شهادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:
برخی از نیروهای انقلاب اسلامی حماسه آفرین هستند مانند شهید بهشتی عزیز که در روز شهادت خود در ایران حماسه آفرید که امروز نشان از رهبر انقلاب اسلامی ایران است. بوده است که بر اساس مکتب امام (ره) ساخته شد و برخی از آنان مانند رهبر شهید، نمونه رهبری خدمت به مردم و مدیر موثری شدند.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است:

می توان گفت امام نگاهی آینده نگر به مدرسه و به طور کلی نظام آموزشی داشتند. بنابراین از نظر امام، نظام تعلیم و تربیت استراتژیک ترین رکن تاریخ نظام اسلامی و قدرت آن است.

این نگاه در دولت ریاست جمهوری شهید شهید اجرا شد و تغییرات عمده ای با این نگاه ایجاد شد که اوج این تغییرات اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود.

نقشه راه سند و الگوی مدرسه در سطح سند و ده ها فعالیت دیگر که همه برای اجرای سند بود، اجرای سند تاکید رهبر معظم انقلاب بر آیت الله بود. رییسی و او این را به خوبی پذیرفتند و ادامه دادند.

امیدوارم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و رهبری رهبر معظم انقلاب بتوانیم راه امام را ادامه دهیم و مدارس را زمینه ساز آینده کشور کنیم. امام رحل و رهبر معظم انقلاب.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراد صحرایی: درنگاه امام خمینی نظام تربیت راهبردی ترین عنصر اسلام است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراد صحرایی: درنگاه امام خمینی نظام تربیت راهبردی ترین عنصر اسلام است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه