مذاکره چراغ خاموش استقلال با 4 بازیکن

مذاکره چراغ خاموش استقلال با 4 بازیکن

به گزارش خبرگزاری نارنجی؛ باشگاه استقلال در پشت صحنه فصل نقل و انتقالات بسیار فعال است اما تاکنون هیچ یک از خریدهای خود را فاش نکرده است به همین دلیل هواداران این تیم نگران وضعیت نقل و انتقالات این تیم هستند.

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می رسد استقلالی ها با 2 بازیکن خارجی به توافق رسیده اند، اما نام یکی از آن بازیکنان به صورت رسمی منتشر نشده و خبر حضور آنها منتشر نشده است، بنابراین فعالیت های عزاداری در این منطقه مشخص نیست

همچنین مهم ترین انتقال آنها خرید جواد اخایی پور و محمد حسین اسلامی است که استقلالی به طور جدی در حال مذاکره با آن بازیکنان است و هنوز هیچ خبر رسمی از مذاکره با این دو بازیکن منتشر نشده است.

باشگاه استقلال روز گذشته با اصرار تیم خود با 2 ستاره فصل گذشته خود یعنی آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی مدافعان این تیم برای 2 فصل دیگر به توافق رسید و این آغاز فعالیت آبی ها در فصل نقل و انتقالات بود. .

باید دید سیاست آبی ها در فصل نقل و انتقالات چگونه خواهد بود و اولین خرید خود را اعلام می کنند و رسما وارد پنجره نقل و انتقالات می شوند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مذاکره چراغ خاموش استقلال با 4 بازیکن" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مذاکره چراغ خاموش استقلال با 4 بازیکن"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه