مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار و برخی از مدیران عزل می‌شوند

نارنجی/گیلان نایب رئیس دادگاه ریاست جمهوری و نماینده ویژه دکتر مخبر به بی تفاوتی برخی افراد در خصوص آتش سوزی بیمارستان قائم رشت اشاره کرد و گفت: مقرر شد مدیر این مرکز درمانی برکنار شود.

مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار و برخی از مدیران عزل می‌شوند

سیدمحمود حسینی پور امروز 30 خردادماه در بازدید از بیمارستان حوادث قائم رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شامگاه گذشته که به نمایندگی از رئیس جمهور به استان گیلان رفتم در جمع بیماران بودم. بیمارستان قائم به مراکز درمانی دیگری منتقل شد که من از آنها بازدید کردم و صبح امروز جلسات کارشناسی متعددی از جمله جلسه شورای تامین در خصوص بررسی دقیق ابعاد این حادثه برگزار شد.

وی به رصد و بررسی ابعاد مختلف این حادثه در جلسه شورای تامین استان اشاره کرد و گفت: دستگاه های مختلف گزارش هایی ارائه کرده اند که به وضوح بی توجهی برخی افراد را نشان می دهد.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری ادامه داد: در بیمارستان قائم (س) رشت، کوتاهی مدیریت بیمارستان کاملا مشهود است و در این راستا تصمیم بر عزل مدیر آن گرفته شد. همچنین در حوزه نظارت نیز برخی از مدیران از اظهارنظرهایی که با استاندار گیلان کردم، برکنار شوند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کار کارشناسی در زمینه علت یابی این حادثه توسط دادستان گیلان در حال پیگیری است گفت: امروز در این جلسات با حضور دستگاه های مختلف تصمیماتی اتخاذ شد و در این خصوص اساس .

حسینی پور با ابراز همدردی با خانواده جانباختگان حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم گفت: رئیس جمهور بر تحویل بیماران و خانواده شهدا تاکید کرد و در این زمینه دستوراتی داد و نیازهای آنان را برآورده کرد. معیارهای.

وی ابراز امیدواری کرد با این اقدامات بازسازی و بهره برداری از بیمارستان قائم رشت با مدیر جدید مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریعتر آغاز و این مرکز درمانی فعال شود.

وی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه این بیمارستان یکی از بیمارستان ها و مراکز درمانی خوب و ارزشمند استان است و در گذشته خدمات خوبی ارائه کرده است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم همکاران خوب این مرکز را در منطقه خود داشته باشیم. پرستاری و پزشکی در اسرع وقت شاهد خدمات رسانی این مرکز درمانی خواهیم بود

به گزارش نارنجی، سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و نماینده ویژه سرپرست و استاندار گیلان از بیمارستان رازی رشت بازدید و از بیمارانی که از بیمارستان قائم (س) به این بیمارستان منتقل شده بودند عیادت کردند.

رئیس بیمارستان قائم رشت برکنار و برخی مدیران نیز برکنار می شوند

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار و برخی از مدیران عزل می‌شوند" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار و برخی از مدیران عزل می‌شوند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه