محدودیت ترافیکی روز انتخابات در کردستان اعلام شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

محدودیت ترافیکی روز انتخابات در کردستان اعلام شد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

محدودیت ترافیکی روز انتخابات در کردستان اعلام شد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، سرهنگ رضا همتی زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها درباره محدودیت های ترافیکی در زمان و پس از انتخابات اظهار داشت: به دلیل افزایش تردد خودروهای اداری و حامیان نامزدهای انتخاباتی است. در روز انتخابات اسفند امسال و باعث افزایش رضایت شهروندان و ایجاد نظم شود و نظم و انضباط برای ماموران انتخاباتی، برای تسهیل تردد و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت ها و محدودیت های ترافیکی از این طریق اعمال می شود.

* 11 اسفند روز جمعه در همه جا پیدا کردن رای گیری توسط پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود.

* انواع عبور و مرور و بازرسی وسایل نقلیه در زمان بازگشت صندوق ها از ساعت 1700 تا پایان شمارش آرا تردد وسایل نقلیه در محدوده ورودی استانداری ممنوع است.

* در ایام انتخابات و پس از انتخابات تمامی معابر شهر برای انواع تردد بسته است. وسایل نقلیه وسیله نقلیه اعمال می شود، عبور انواع وسایل نقلیه با پلاک آسیب دیده، بدون بشقاب کاروان های گروهی نامزدها ممنوع بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست طبق روال گذشته با کارکنان خود در پلیس راه استان همکاری لازم را داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت ترافیکی روز انتخابات در کردستان اعلام شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت ترافیکی روز انتخابات در کردستان اعلام شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه