محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در تهران اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ساماندهی و محدودیت های ترافیکی برای تاسوعا و عاشورای حسینی در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در خصوص آمادگی ها و محدودیت های ترافیکی برای تاسوعا و عاشورای حسینی در پایتخت، گفت: با توجه به شرایط و ضوابط و محدودیت های تردد در سطح شهر، این آمادگی وجود دارد. تهران بزرگ. تاسوعا و عاشورای حسینی شبانه روز با آن ها آمادگی کامل دارند و در تمام جاده های شهر حضور فعال دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: همچنین با توجه به اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شب های بعد برگزار می شود، تردد کامیون ها تا ساعت 02:00 ممنوع است و رانندگان کامیون باید با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ماموران بزرگراه تهران در معابر اطراف تهران مستقر هستند، از ورود کامیون ها در این زمینه جلوگیری می شود.

سرهنگ موسوی پور همچنین به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد و گفت: از آن افراد تقاضا داریم در این شب ها از کلاه ایمنی استفاده کرده و مراقب فرزندان و فرزندان حسینی باشند و موتورسیکلت های خود را در مکان های تعیین شده از جمله در خیابان پارک کنند. ماشین ها پارک شده اند.

وی همچنین از مردم خواست هنگام رانندگی احتیاط کنند، به همین دلیل در شب تاسوعا و عاشورای حسینی مردم تا دیروقت در این مراسم شرکت می کنند چرا که خوابیدن، سرعت غیرمجاز باعث تصادف می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در تهران اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در تهران اعلام شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه