مجلس افتخار رای اعتماد به «ظفرقندی» را از خود سلب نکند

مجلس افتخار رای اعتماد به «ظفرقندی» را از خود سلب نکند

دکتر سید حسن هاشمی وزیر سابق بهداشت گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس از امتیاز دکتری برخوردار شوند. شورای اسلامی شورای اسلامی به چنین پسر مادری رای اعتماد نخواهد داد.

به گزارش نارنجی، دکتر سید حسن هاشمی وزیر سابق بهداشت با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود با اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانش بالا و نیم قرن سابقه تدریس، یکی از شریف ترین و پاک ترین و دلسوزترین اعضای جامعه پزشکی.

هاشمی در ادامه سخنان خود گفت: وی علاوه بر مهارت عمومی و حرفه ای از حمایت همه احزاب سیاسی و غیرسیاسی جامعه پزشکی و پزشکی برخوردار است که بسیار ارزشمند است.

هاشمی همچنین گفت: امروز اگر بخواهیم یک نمونه خوب برای دانشجویان پزشکی در رشته خود معرفی کنیم، دکتر.

وی همچنین گفت: شک نکنید هرکسی که بخواهد این وظیفه را انجام دهد به نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن ایمان دارد. دکتر ظافر قندی برای زندگی سالم و آسوده و در عین حال برخورداری از سرمایه اجتماعی بالا چیزی کم نمی بیند لذا قطعا برای خدمت، فداکاری، ارتقای سلامت مردم و تقویت شعارهای انقلاب اسلامی به میدان رفت. .

هاشمی تاکید کرد که شجاعت دکتر را به شدت تحسین می کند. از طرفی پزشکان در حوزه سلامت دیدگاه ها و نظرات خاصی دارند که کار آسانی نیست. علاوه بر این، هماهنگی با بخش های علمی، بهداشتی، پزشکی و خدماتی کار ساده ای نخواهد بود.

وزیر سابق بهداشت در خصوص رای اعتماد به دکتر زفرکندی به دو نکته مهم اشاره کرد و گفت: دکتر زفرکندی و دکتر زفرکندی. بنابراین رابطه بسیار قوی و صمیمانه ای دارند که می تواند تاثیر بسزایی در تحقق خواسته های نمایندگان و مشتریان شما داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: تا جایی که من اطلاع دارم افراد بعد از دکتر.

وزیر پیشین بهداشت گفت: امیدوارم شما نمایندگان مجلس، دولت آقای پیزیشکی و صحت عامه، امتیاز حضور دکتر به پسر چنین کشوری از شورای اسلامی.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجلس افتخار رای اعتماد به «ظفرقندی» را از خود سلب نکند" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجلس افتخار رای اعتماد به «ظفرقندی» را از خود سلب نکند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه