متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات

متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات

به گزارش خبرگزاری زابارآنلاین، بر اساس بررسی آمارهای جدید از مشارکت بانک ها، «آنهام»» در طرح حرکت ملی برای سکونت در بین 26 بانک، همچنان عملکرد 18 بانک در این بخش صفر است و از 869 هزار و 353 نفر حق دارند و 732 نفر با احراز امکانات حدود 266.4 هزار میلیارد تومانی دریافت کرده اند. طرح نهضت ملی مسکن

در این خصوص سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: تا پایان سال 1402 قرارداد 341 هزار و 837 واحد مسکونی با قیمت بیش از 153 هزار میلیارد تومانی در بانک مسکن منعقد شد که بر اساس این قرارداد بیش از 57 درصد کل تعهد بر عهده این بانک می باشد.

وی ادامه داد: طبق آمار بانک خانی بیشترین سهم را در طرح نهضت ملی مسکن در کل نظام بانکی کشور داشته است. این بانک از ابتدای اجرای طرح ملی مسکن تا پایان سال 1402 بیش از 85 هزار میلیارد تومان برای 321 هزار و 599 واحد مسکونی پرداخت کرده است که در تاریخ بانکداری بی نظیر است. سیستم

حسینی با بیان اینکه بانک خانی علیرغم کمبود منابع مالی همواره تمام تلاش خود را برای ایفای وظایف دولت مردمی و تامین مسکن مردم به کار بسته و در این راه از منابع داخلی خود حداکثر استفاده را کرده است، تصریح کرد: وی همچنین گفت: این بانک با توجه به وظایف خود از جمله: تکمیل بسیاری از پروژه های پیش بینی شده، ساخت پروژه های عمرانی صد هزار واحد مسکونی در سراسر کشور و ایجاد شهر خلیج فارس در سواحل هرمزگان تمام توان خود را به کار گرفته است. توان و تلاش آن برای فراهم کردن فرصت هایی برای برنامه اقدام ملی و همچنین فرصت های حمایتی و تکالیف بسیاری به اجرا گذاشته شده است.

مدیر بانک مسکن همچنین گفت: بانک مسکن در سال 1402 در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان، 44 هزار و 885 فرصت برای انواع فرصت ازدواج، زایمان، سرمایه گذاری، خرید، نوسازی و ساخت خانه فراهم کرد 99.336 میلیارد ریال برای خانواده ها اجرا شده است.

حسینی همچنین گفت: همچنین در سال 1402 بانک مسکن به 16 هزار و 958 مرد جوان 34 هزار و 353 میلیارد ریال وام ازدواج اعطا کرد.

وی گفت: پرداخت 15658 فقره بلا با 8 هزار و 187 میلیارد ریال در حوزه های عمرانی، تکمیلی، معیشتی و کشاورزی در مناطق آسیب دیده در سال 1402، از اقدامات این بانک برای جبران خسارات و زیان های وارده است. برای شهروندان عزیز شده است.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه