مبلغ جدید جریمه توقف دوبله چقدر است؟

مبلغ جدید جریمه توقف دوبله چقدر است؟

برای تخلف «توقف دوبله در جاده ها» قیمت جدید به 90 هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش نارنجی، از 23 جولای سال جاری، حقوق جدید جرایم رانندگی توسط محمد مخبر، رهبر پیشین دولت برای اجرای آن اعلام شد. با هدف افزایش نظم ترافیکی و جلوگیری از حوادث رانندگی، مجازات ها افزایش یافت.

همچنین نرخ جدید «توقف دوبله در جاده‌ها» در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین‌شهری و مناطق آزاد تجاری- صنعتی 90 هزار تومان تعیین شد. این تخلف در سایر شهرها 60 هزار تومان و در روستاها 30 هزار تومان جریمه خواهد شد.

این تخلف پیش از این 50 هزار تومان جریمه نقدی داشت که اکنون به 40 هزار تومان افزایش یافته است.

پارک یا توقف تا دوبرابر یکی از تخلفات رانندگی است که به خصوص در ساعات اوج ترافیک باعث اختلال در تردد می شود. این تخلف در برخی موارد منجر به تصادفات غیرقابل برگشت رانندگی شده است. در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی از خودروهای مخصوص دوربین دار برای ثبت تخلفات ثابت و همچنین ماموران مستقر در جاده ها برای اعمال قانون و مقابله با این تخلف استفاده می کند.

برای مشاهده آخرین تعداد سایر تخلفات رانندگی اینجا را کلیک کنید.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مبلغ جدید جریمه توقف دوبله چقدر است؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مبلغ جدید جریمه توقف دوبله چقدر است؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه